Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palkkasi ja ammattisi! Gallup!

Vierailija
22.07.2009 |

Ja työskenteletkö juuri sillä alalla?

Kommentit (136)

Vierailija
41/136 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityisopettajaksi voi opiskella aineopintojen (mm. yläasteen aineenopttaja) lisäksi täydennyskoulutuksella, mutta erityisluokanopettajaksi pitää tehdä sen lisäksi LO:n pedagogiset opinnot sekä erityispedan vanha cum laude. En tiedä mitä se on niissä pisteissä nykyään... riippuu olemassa olevasta koulutuksestasi tosi paljon. Suoraan erityisluokanopettajaksi voi lukea Jykylässä ja Joensuussa ainakin.

Vierailija
42/136 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2560 e

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/136 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselisin vielä, että mitä ihan käytännössä työhösi kuuluu?

Minulla kuuluu työnkuvaan oikeastaan kaikki ihan aasta ööhön rekrytointiprosessissa. Eli:

- keskustelen rekrytoivien esimiesten kanssa heidän henkilöstötarpeestaan

- teen ilmoituspohjan työpaikkailmoitukseen (palkkaava esimies tekee varsinaisen ilmoituksen) ja viilaan sen julkaisukuntoon

- päätän julkaisukanavat (lehti, oma netti, muut mahdolliset nettipalvelut, muut mediat, headhunter yritys)

- julkaisen ilmoituksen ja toimin yhteyshenkilönä hakijoille (tarkat kysymykset tehtäväsisällöstä ohjaan rekrytoivalle esimiehelle)

- vastaanotan hakemukset ja teen karsinnan siitä mitkä hakemukset lähetetään eteenpäin rekrytoivalle esimiehelle joka taas tekee päätöksen siitä ketkä näistä haastatellaan

- kutsun hakijat haastatteluun ja osallistun haastatteluihin rekrytoivan esimiehen kanssa (ja koulutan tarvittaessa esimiehiä haastattelemaan)

- osallistun päätöksentekoon siitä kuka palkataan (rekrytoivalla esimiehellä aina päävastuu valinnasta, minä annan ainoastaan oman ammatillisen mielipiteeni hakijoista)

- hoidan taas yhteydenpidon hakijoihin, negatiiviset ilmoitukset ja positiiviset

- käyn palkkaavan esimiehen kanssa läpi palkkauspolitiikkamme ja selvitän esimiehelle (vielä kerran jos on unohtunut edelliseltä rekrytointikerralta) työsopimuspolitiikkamme ja varmistan että esimies tekee työpaikkatarjouksen "oikein".

- teen työsopimukset uusille työntekijöille

- olen uuden työntekijän pääkontakti hr:ssä ensimmäiset 2kk hänen työstään

Tämä nyt pääasiassa.

Vierailija
44/136 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoshuoltaja

Vierailija
45/136 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2352€/kk.

Työskentelen ammatissani, ensi lukuvuodelle ei ole valitettavasti ylitunteja opetusvelvollisuuteen, joten peruspalkka tiedossa. Ikälisä myöhemmin ensi vuonna sitten tuon päälle.

Vierailija
46/136 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuorotyölisiä tulee n.150e kuussa.

Missä työskentele 2500e tienaava sh?

Vierailija
47/136 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus: Lähihoitaja

Ammatti: Myyjä

Vierailija
48/136 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihdan alaa

terv.sairaanhoitaja

Vierailija
49/136 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen vanhusten hoidossa. Palkka n. 1800 euroa plus lisät n.100-200e kuukaudessa. Olen ollut työssä jo 8 vuotta, joten palkka ei todellakaan päätä huimaa!!

Lähihoitaja/ Lastenhoita kuusi vuotta palkka n.1900 jossa yksi ikälisä. edelleekin teen.. miksen tekisi..? tällä hetkellä vanhenpaivapaalla..

Vierailija
50/136 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

verotonta apurahaa noin 1200 e/kk, lisäksi vaihtelevia kirjoituspalkkioita noin 300 e/kk

Vierailija
51/136 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeminen koulutus.

Vierailija
52/136 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valtiolla töissä 2700€/kk

Vierailija
53/136 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkantti, merkonomi, tradenomi (jatkoin aina seuraavaan asteeseen), sitten myöhemmin lyhyempinä lisäkoulutuksina atk-tukihenkilön koulutus sekä osastonsihteerin tutkinto (työn ohella).

Olen töissä osastonsihteerinä sairaalassa. Tykkään työstäni, koen löytäneeni sen minun juttuni työelämässä. Itselleni palkkaa tärkeämpää on se, että viihdyn työssäni. Siellä kun vietetään niin suuri osa aikaa elämästä.

Palkkani on 1780 euroa (ja on jo hieman noussut siitä mitä se oli alkuun).

Vierailija
54/136 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkka 2400e/kk, toissä vajaa 10v, ikälisiä kertyy vielä 5v ajan ja sitten olen urani huipulla. Masentavaa...

Palaan alalle kun lapset kasvaa hoitoikään.

Vierailija
55/136 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuullani yksin koko sosiaali- ja terveystoimen henkilöstön hankinta kokonaisuuudessaan henkilöstötarve vuositasolla yli 5000 päivää. Lisäksi vastaan järjestelmän ylläpidosta kokonaisvastuulliseti erilaisine tilastoineen. Erilaisiin tapahtumiin osallistuminen. Oppilaitoksissa vierailut, yhteityö muiden kunta-alan rekrytoijien kanssa.

Palkka ikälisineen alle 2200 e/kk. Vastuuseen nähden palkka ei tosiaankaan päätä huimaa. Lisänä tulee tietysti vatsahaavat ja stressipäänsäryt :)

Yli 20 vuoden työkokemus asiakaspalvelusta. Koulutukseltani markkinointimerkonomi. Myöhemmin lukenut taloushallintoa ja kasvatustieteitä. Ei KM-tutkintoa tai muuta sen hienompaa.

Vierailija
56/136 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettaja

Vierailija
57/136 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaa toimittaja

Vierailija
58/136 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus DI

Vierailija
59/136 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen ollut töissä valmistumisen jälkeen vasta 2,5v, mutta olen pystynyt neuvottelemaan palkastani.

Vierailija
60/136 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1650e/kk