Kertokaa miksi ihmisiä ärsyttää se että olen läski?
Kyllä, olen reippaasti ylipainoinen enkä aio edes laihduttaa. Tiedän riskit. Käyn mäkkärissa ja hesessä mega-aterioilla usein ja syön suklaata paljon. En harrasta liikuntaa. Lapseni ovat hoikkia. Vien bussissa kaksi istumapaikkaa, mutta siinä bussissa missä liikun, on aina tilaa mielin määrin, joten ei tuonkaan pitäisi ärsyttää. Tukkanikin on ohut ja rasvainen, mutta miksi se vaivaa sinua?
Et tunne minua etkä ole vastuussa valinnoistani. Miksi siis huolehdit ja ärsyynnyt? Lapsenikin ovat jo niin isoja ja tukiverkkoa on paljon, että pärjäävät jos sydämeni pettää (ja toisekseen miksi edes heistä huolehdit kun et juuri välitä AIDS-orvoistakaan jne) olen kuitenkin tukevasti elossa ja sairauksia ei ole todettu muita kuin obesiteetti.
Ihmetyttää! Olen ruma, mutta miksi se häiritsee niin paljon? Näemme ehkä kerran elämässämme toisemme 2 sekunnin ajan kadulla tai leikkipuistossa tai siellä hesessä tai jätskikiskan edessä.
Kommentit (101)
Päinvastoin, saat minut tuntemaan itseni kauniiksi ja hoikaksi. Enkä edes tarkoita tätä kettuilumielessä, vaikka se voi siltä kuulostaa.
Ihminen ei voi olla läski, vaan ihmisessä on myös läskiä. Jos ihmisen kehossa iso osa on läskiä, niin ihminen on lihava.
Jos ihminen on yhtään pyöreämpi tapaus, hänen takamukselleen ei todellakaan riitä esim bussissa se yksi istuin.
Se huohotus, josta monet ovat maininneet tässä keskustlussa. Ei terve ihminen huohota liikkuessaan normaalisti.
Lihavat eivät ole terveempiä tai yhtä terveitä kuin hoikat. Nuorempina he voivat olla, mutta kun ikää ja mahd myös painoa tulee lisää, niin kummasti alkaa diabetestä ja verenpainetautia ilmaantumaan. Poikkeuksia toki on, mutta pääasiassa lihavuus tulee ennen näitä sairauksia.
Olen työssä, jossa pitää olla hyvässä kunnossa ja treenata säännöllisesti enkä ymmärrä miksi joku HALUAA olla lihava.
mutta ei asia minua suuremmin vaivaa. Olenkin sitä mieltä, ettei sen pitäisi vaivata satunnaista kadullakulkijaa. En
Minusta hyvä ruoka ja siitä nauttiminen edellyttää, että on myös tervettä nälän tunnetta.
Toki herkuttelu voi nostaa painoa, mutta reilusti ja pahan näköisesti lihavaksi ei pienellä herkuttelulla tule.
Minä tulen pahoinvoivaksi, jos pitää katsoa toisen mättävän älyttömiä määriä ruokaa sisäänsä, en voi edes kuvitella, että siitä joku oikeasti kulinaristisesti nauttia (tyyliin pari bicmaccia + muiden jämät). Oletan, että siinä on jotain sairasta, syömishäiriötä tms.
3) Laihat ihmiset elävät kieltäymyksessä, ja niitä vituttaa, jos joku nauttii eikä edes tunne syyllisyyttä asiasta
Eli pientä herkuttelua, palkitsemista tai lohdutusherkkua pitkän ajan kanssa, niin aivan varmaan lisää painoa. Hyvin harva lihava mättää hirvittäviä lasteja ruokaa kerralla, ne on niitä 300 kilon jättiläisiä, joista brittiläisissä tirkistely-tv-ohjelmissa näytetään.
Minusta hyvä ruoka ja siitä nauttiminen edellyttää, että on myös tervettä nälän tunnetta.
Toki herkuttelu voi nostaa painoa, mutta reilusti ja pahan näköisesti lihavaksi ei pienellä herkuttelulla tule.
Minä tulen pahoinvoivaksi, jos pitää katsoa toisen mättävän älyttömiä määriä ruokaa sisäänsä, en voi edes kuvitella, että siitä joku oikeasti kulinaristisesti nauttia (tyyliin pari bicmaccia + muiden jämät). Oletan, että siinä on jotain sairasta, syömishäiriötä tms.
3) Laihat ihmiset elävät kieltäymyksessä, ja niitä vituttaa, jos joku nauttii eikä edes tunne syyllisyyttä asiasta
Voiko ruuasta nauttia vain syömällä sitä ylettömästi? Ompas läskillä jännä ajatusmaailma.
Oma bmini on 34 ja pidän itseäni aika läskinä. En vie missään kahta istumapaikkaa, en haise, käyn suihkussa kaksi kertaa päivässä, käytän dödöä ja pesen hiukseni joka päivä. Ohuet hiukseni on, mutta niin ne olisivat vaikka bmi olisi 16.
Käsittämätöntä on myös tuo ihomato ja rikkinäinen iho juttu. En ole sellaista tavannut niillä lihavilla ihmisillä, joita olen työssäni hoitanut, heillä joiden bmi on 50 luokkaa ja ainakaan minä en ole kaupungilla lihavampia nähnyt.
täh, mä en ymmärrä tätä..mua ei ainakaan ärsytä "läskit" ihmiset ollenkaan.
Jokainen on sellainen kun on eikä siitä sen enempää.
En ole huomannut että kukaan haisis pahalta tai muutakaan?..
hei relax ihmiset. uskonpa ettei ketään "ärsytä" toisen ulkonäkö
ihan mielettömästi tyhmät ihmiset! Tyhmällä tarkoitan hidasta. Rautalangasta väännetään asioita, mutta jakeluun ei mene sitten millään.
Ylipaino+sikainfluenssa -ketjun AP.
lihavia ei jahdattu tähän malliin, ennenkuin diabetestä ruvettiin ehkäisemään tyyliin kuinka kalliiksi se yhteiskunnalle tulee??
Kaikki elintasosairaudet maksavat, miksei muita itseaiheutettuja sairauksia vainota samalla lailla?
koittakaa nyt tajuta, että se mitä pitää välttää ja syyttää on juuri se ylipaino- se on aivan eri asia kuin ylipainoisten ihmisten vihaaminen.
ostamaan kaikkia herkkuja mihin itsellä ei ole varaa
Liikun päivittäin sen verran että en puuskuta tai huohota reippaasta kävelystä huolimatta mutta kunnossa noin muuten en ole. Maha tuppaa tulemaan tielle teki mitä hyvänsä jne. Kuitenkin olen tajunnut etten pysty tämän BED-oireyhtymäni kanssa noin vain laihtumaan, joten mitä muutakaan tässä tekisi kuin nauttisi suklaasta ja pitsasta?
Ps. Poikani on hoikka ja syö normaalia kotiruokaa.
ei ärsytä, lähinnä vaan ällöttää. Lihavien kanssa ei voi keskustella laihdutuksesta, vedetään heti herneet nenään jne. Jos esimerkiksi sanon että aloitan laihduttamisen niin siitähän se riemu vasta repeää. Miksi, enhän minä ehdottanut että lihavan kaverini kannattaisi laihduttaa? Lisäksi on kamalan ärsyttävää esimerkiksi kaupassa kun joku lihava matami vie isolla perseellään koko käytävän tilan ja jää keksihyllylle sitten tasaamaan pulssia ja miettimään että söisikö tänään 1 vai 2 pakettia keksejä. Sitten siitä ei pääse vittu ohi millään, pitää kiertää jostain kaukaa että pääsee itse hakemaan vaikka kahvia. IDFFMOFMOF,FPDÅPFDF. En ole koskaan törmännyt kuin yhteen mukavaan ylipainoiseen, kaikki muut(joita on ollut PALJON) ovat jotain ihmeellisiä paskanjauhajia ja länkyttäjiä, heti kun selkänsä kääntää niin alkaa paskanpuhuminen, ei voi keskustella melkein mistään liikuntaan ja ruokaan liittyvästä koska silloin vähintään haukut läskiksi(wtf, kai se ny itekki on hokannu et se on lihava).
KIITOS JA IHAN VITUN ISO KUMARRUS!
ja niin, sitten kun suurinosa rupee MINULLE neuvomaan kuinka syödä ja elää. Ja miksi miehet ei pidä tikuista, he itse ovat niin kamalan muodokkaita ja ihania kaiken sen selluliittinsa ja läskinsä kanssa.
Olen vuosien varrella oppinut inhoamaan isoja ihmisiä, eläkööt miten haluavat mutta turha luulla että minä tulen auttamaan kun kesken xxxl hampurilaisen syönnin kuukahtavat.
Ai niin, sehän johtuu geeneistä ja isoista luista se lihavuus. Hoh hoijaa :D tämä tikku voisi pian lähteä lenkille ;)
juuri tänään ärsytti kaupan käytävällä kun pari reilusti ylipainoista tätiä levittäytyivät käytävälle niin etten päässyt ohi.
surettaa vain lihavat lapset, koska se on melkein aina ainoastaan vanhempien vika. Kuinka kehdataan pilata lasten elämä ja terveys?
Mutta ymmärsin että omat lapsesi ovat siis norm. painoisia ja syövät terveellisesti eikä samaa ruokaa kuin sinä?