Kertokaa miksi ihmisiä ärsyttää se että olen läski?
Kyllä, olen reippaasti ylipainoinen enkä aio edes laihduttaa. Tiedän riskit. Käyn mäkkärissa ja hesessä mega-aterioilla usein ja syön suklaata paljon. En harrasta liikuntaa. Lapseni ovat hoikkia. Vien bussissa kaksi istumapaikkaa, mutta siinä bussissa missä liikun, on aina tilaa mielin määrin, joten ei tuonkaan pitäisi ärsyttää. Tukkanikin on ohut ja rasvainen, mutta miksi se vaivaa sinua?
Et tunne minua etkä ole vastuussa valinnoistani. Miksi siis huolehdit ja ärsyynnyt? Lapsenikin ovat jo niin isoja ja tukiverkkoa on paljon, että pärjäävät jos sydämeni pettää (ja toisekseen miksi edes heistä huolehdit kun et juuri välitä AIDS-orvoistakaan jne) olen kuitenkin tukevasti elossa ja sairauksia ei ole todettu muita kuin obesiteetti.
Ihmetyttää! Olen ruma, mutta miksi se häiritsee niin paljon? Näemme ehkä kerran elämässämme toisemme 2 sekunnin ajan kadulla tai leikkipuistossa tai siellä hesessä tai jätskikiskan edessä.
Kommentit (101)
1. Bussissa ja kerran lentokoneessa, kun valtasi osan minun istuimestanikin.
2. Kun huohottavat hengästyessään pienestäkin liikunnasta tai haisevat erilaiselle hielle kuin muut ihmiset. Tai kun hygienia on huonoa johtuen vaikeuksista yltää pesemään itseään ja on ihohaavoja johtuen läskin huonosta verenkierrosta.
3. Seksissä, jos miehellä on jenkkakahva, niin en kiihotu niin paljoa kuin komeammasta miehestä.
4. Kun lihava lapsi ei leiki muiden lasten kanssa synttäreillä vaan syö ja syö.
5. Kun lihava kantaa kotiin liikaa ruokaa, jotta minäkin lihoisin.
kertaa suuremman tilan. Lentokoneessa ja linja-autossa vyöryvät päälleni.
1. muistutat siitä että itsekin voi lihoa valtavaksi
2. jos näen seurassasi lapsia niin vituttaa koska siirrät ruokailutottumuksesi eteenpäin ja altistat itsesi ennenaikaiselle kuolemalle
3. Saat luultavasti turhia sairauksia joiden hoidon yhteiskunta joutuu maksamaan
Yksi kaverini (mies) on niin lihava, että hänen pitää laittaa kengät jalkaan lattialla istuen, koska tuolilta ei yletä. Istuvia housuja on vaikea löytää, vaan vyöstä huolimatta hänen housunsa lököttävät ja valuvat epämukavan näköisenä koko ajan (vaikka housutkin ovat valtavan kokoiset). Naisseuraa ei ole löytynyt, vaikka mies onkin hyvätuloinen, fiksu ja jopa harrastaa kulttuuria. Olen ihan varma että normaalipainoisena hänellä olisi vientiä.
Hänen on välillä vaikea liikkua sisätiloissa joissa on paljon ihmisiä, koska hän ei mahdu esim. ohittamaan ihmisiä ahtaissa paikoissa tai hänen ohitseen ei mahdu.
Jotenkin näistä pikkuseikoista tulee aina semmoinen nolo olo hänen vuokseen, vaikka tietenkin yritän olla näyttämättä sitä hänelle.
kun vetelehtivät kotona aina kun vain voivat ja oma työ on sellaista 1900/kk-työtä.
on tosi lihava. Päästänyt itsensä vain lötsähtämään synnytyksen jälkeen. Kiukuttaa hänen puolestaan, kun tiedän, että kyseisen ihmisen "sisällä" on kuitenkin hoikka-uumainen kaunis nainen. Mutta eihän se mulle kuulu jos viihtyy kehossaan
en usko, että arvostat itseäsi joten en voi arvostaa sinua.
syö paljon veromarkkoja.
Mua häiritsee iänikuiset veromarkat. Kai ne on jo kaikki käytetty. Itse puhun veroeuroista.
jossa naisen pitäisi olla laiha ja hoikat eivät uskalla sitä kyseenalaistaa? Olet ehkä myös vastoin luterilaista kärsimysoppia, nautintoihin lankeavan ihmisen perikuva.
syö paljon veromarkkoja.
Mua häiritsee iänikuiset veromarkat. Kai ne on jo kaikki käytetty. Itse puhun veroeuroista.
"Parasta on, että nämä hoikat palstamammat eivät itse paljoa veroja maksele "
Palstamamma maksaa vähintään 6000e/kk veroja - ja ihan vain siksi kun on ne läskien sairaudet.
jossa naisen pitäisi olla laiha ja hoikat eivät uskalla sitä kyseenalaistaa? Olet ehkä myös vastoin luterilaista kärsimysoppia, nautintoihin lankeavan ihmisen perikuva.
ap on siis urhea ja radikaali!
piikkiin menee. Ihan turha kuvitella, että jos kaikki olisivat laihoja, kiusaus, toisille vittuilu ja toisten halveksunta jotenkin vähenesivät. Jotain muuta tulisi tilalle, esim. rillipäisten ihmisten halveksunta räjähtäisi käsiin. :D Muovikasseja kaupasta kotiin kantavia alettaisiin haukkua oikein urakalla kusipäiksi. Jne. jne. Jotain kuitenkin. Vitutuksen ja vittuilun määrä on vakio.
"Parasta on, että nämä hoikat palstamammat eivät itse paljoa veroja maksele "Palstamamma maksaa vähintään 6000e/kk veroja - ja ihan vain siksi kun on ne läskien sairaudet.
Olen hävytön suustani (hiljaa itsekseni), kun lihavat lyllertävät edessäni. Lihavat aina väittävät olevansa vähintään yhtä nopeita, kuin hoikatkin, mutta bullshit sanon minä!
Ja todella tuo huohotus, jonka joku mainitsi. Minua se suorastaan kauhistuttaa, siinä missä myös säälittää sen lihavan puolesta.
Mutta mikä on ap:n selitys likaisille hiuksille? SE on oikeasti ällöttävää! Herää kysymys, että millainen kyseisen henkilön yleinen hygienian taso on?
Ja miksi ei voisi lihavakin vähän laittautua? Vaikka olisi luonnostaan ruma, niin silti voi pitää itsestään huolta.
Ja lapsiasi tuskin hirveästi lohduttaa sinun hyvät tukiverkkosi, jos sattuisit nyt lihavuuteen kuolemaan. Mielummin he varmaan sinut pitäisivät luonaan.
ällöttää katsoa lihavia ihmisiä, miten he voivat elää sellaisena? Ei se ole henkilökohtaista, vaan yleistä ällötystä.
Pelkään itse lihomista paljon ja joudun tekemään töitä pysyäkseni hoikkana. Sinä tuot mieleen sen, mitä tapahtuisi jos ei pitäisi itsestään huolta ja se pelottaa. Lisäksi en usko, että arvostat itseäsi joten en voi arvostaa sinua.
Minuä ei mikään pänni enempää kuin tämä fraasi "en voi arvostaa sinua jos et arvosta itseäsi"!!
Kukas sen ulkopuolisena määrittelee, miten alkuperäinen itseään arvostaa tai on arvostamatta?
Ei pelkät ruokailutottumukset kerro siitä mitään.
Olen itsekin pullea, ja syön herkkuja, koska nautin siitä ja haluan hemmotella itseäni. Olen tyytyväinen itseeni tällaisena kuin olen (ja ilmeisesti ap on myös).
Säälin sinua, jos ainoa asia mistä saat arvostusta itseltäsi ja muilta, on hoikkana pysyminen.
Itse arvotan ihmiset henkisten ominaisuuksien perusteella.
1) Lihava ihminen hyllyy ja on ehdottomasti tuskallinen katsottava vaappuessaan ja puuskuttaessaan
2) Lihavuuden lasku kansantaloudelle on hirvittävä; kun sinä sairastut, muut maksavat
3) Laihat ihmiset elävät kieltäymyksessä, ja niitä vituttaa, jos joku nauttii eikä edes tunne syyllisyyttä asiasta
Minua henkilökohtaisesti häiritsee vain kohta 1. En vain pidä rumista ihmisistä. Jään aina tuijottamaan sitä läskin hyllyntää, mietin minkälaisia haavoja ihovakoihin tulee, millä tavalla seksi sujuu, löytääkö mies pesälle ollenkaan vai vetääkö vahingossa reisiläskiin. Pullukka tai iso ihminen, joka on kondiksessa muuten, ei häiritse, mutta sellaiset hoitamattomat läskit joo.
Tuota minäkin olen miettinyt. Äitini on reilusti ylipainoinen. Lämmin, älykäs ihminen jolla on hyvä ura ja hyvä palkka, pitkä hyvä parisuhde ja ystäviä. Silti hän törmää jatkuvasti ihmisiin, jotka arvioivat häntä vain ulkonäön perusteella. En ymmärrä heitä! Miksi on niin vaikeaa antaa jokaisen olla sellainen kuin on? Tai edes pitää ajatukset itsellään, eikä loukata toista?