Kertokaa miksi ihmisiä ärsyttää se että olen läski?
Kyllä, olen reippaasti ylipainoinen enkä aio edes laihduttaa. Tiedän riskit. Käyn mäkkärissa ja hesessä mega-aterioilla usein ja syön suklaata paljon. En harrasta liikuntaa. Lapseni ovat hoikkia. Vien bussissa kaksi istumapaikkaa, mutta siinä bussissa missä liikun, on aina tilaa mielin määrin, joten ei tuonkaan pitäisi ärsyttää. Tukkanikin on ohut ja rasvainen, mutta miksi se vaivaa sinua?
Et tunne minua etkä ole vastuussa valinnoistani. Miksi siis huolehdit ja ärsyynnyt? Lapsenikin ovat jo niin isoja ja tukiverkkoa on paljon, että pärjäävät jos sydämeni pettää (ja toisekseen miksi edes heistä huolehdit kun et juuri välitä AIDS-orvoistakaan jne) olen kuitenkin tukevasti elossa ja sairauksia ei ole todettu muita kuin obesiteetti.
Ihmetyttää! Olen ruma, mutta miksi se häiritsee niin paljon? Näemme ehkä kerran elämässämme toisemme 2 sekunnin ajan kadulla tai leikkipuistossa tai siellä hesessä tai jätskikiskan edessä.
Kommentit (101)
1. muistutat siitä että itsekin voi lihoa valtavaksi
2. jos näen seurassasi lapsia niin vituttaa koska siirrät ruokailutottumuksesi eteenpäin ja altistat itsesi ennenaikaiselle kuolemalle
3. Saat luultavasti turhia sairauksia joiden hoidon yhteiskunta joutuu maksamaan
Kohta 2 kumoaa kohdan 3 tuolla ennenaikaisella kuolemalla.
Liikalihavat ja tupakoitsijat joissain tapauksissa sairastavat enemmän ja kuolevat aikaisemmin, mutta siitä johtuen ei kuluta niin kauaa yhteiskunnan rahoja eläkkeisiin ja hoivakoteihin joten tuskin tulee yhteiskunnalle kalliimmaksi.
ärsyttää lihavat ihmiset, en tosin missään nimessä näyttäisi/sanoisi sitä. Lihavuus on rumaa ja epäterveellistä, ja se on hoidettavissa pois ihan ilmaiseksi. En vaan ymmärrä, miksi joku viitsii olla lihava. Ajatukseni ovat mm: miten tuollainen pystyy huolehtimaan lapsistaan, työstään, kodistaan tms., kun ei pysty huolehtimaan edes itsestään? Miten joku viitsii näyttää noin epäterveellistä mallia lapsilleen? Eikö tuo ymmärrä, että hänen ruokavalionsa on epäterveellinen? En halua loukata lihavia ihmisiä, mutta kun kysyttiin, niin vastaan. Ihmettelen vaan heidän valintojaan, samoin kuin ihmettelen esim. alkoholistien, tositv-julkkisten, narkkarien ja rikollisten valintoja.
kun näkee sairaan ihmisen. Luultavasti ylipaino ei johdu mistään tarttuvasta syystä, mutta sairaus se on.
yhteiskunta "vainoaa" tupakoitsioita ja alkoholin käyttäjiä verotuksella. ja hyvä niin! harva OIKEASTI tajuaa miten paljon nämä turhat sairaudet meille maksavat.
ja minua alkoholistit ja tupakoitsiat ällöttävät aivan samalla tavalla kuin läskitkin..
Miksi se syö noin paljon, miksi tuo on noin musta, miksi tuo on noin pieni tai pitkä?
Ihminen on ennakkoluuloinen. Siksi.
ystävää, mutta tuo rasvainen tukka viittaisi siihen, että haiset. Voisiko inhoavat katseet johtua siitä?
Periaatteessa kyllä hieman "vastustan" ylipainoa sen mielettömien kansantaloudellisten kustannusten takia ja jos on lapsia, niin huonon esimerkin takia, mutta ei toi nyt suhtautumisessani yksilötasolla näy. Lihavilla ystävilläni on paljon sekä psyykkisiä että fyysisiä vaivoja, joten tarvitsevat tukea halveksunnan lisäksi. Osa kuitenkin valtavan älykkäitä ja hienoja persoonia - lihavuus on heille iso ongelma. Minulla sitten on taas omat, toisenlaiset ongelmani
Mulle on ainakin yksi hailea muiden ulkomuoto. Kunhan et mun tai mun lapsen päälle istu.
...meillä kaikilla on vain yksi elämä. On rikollisia, narkkareita, ilotyttöjä, pedofiilejä...
niin mitä sitten, vaikka olet läski?? Typerät, itseensä tyytymättömät ämmät ärsyyntyvät sinusta. Uskallat olla tuollainen, ole ylpeä itsestäsi. :)
vain silloin kun itse kärsin heidän läskeistään, esim. jos läski likistää minut kun istuu viereeni bussissa, lentokoneessa tai leffassa.
olet siis ruma likainen oksettava käski jonka nähdessä ihmiset järkyttyy loppuelämäkseen ja oksentaa loppuviikon... sekö ei saa ärsyttää? ruma tyhmä ihminen saastuttamassa ympäristöä
Ei läskeillä saa olla samoja oikeuksia kuin normaaleilla sopusuhtaisilla ihmisillä. Läski osoittaa, että on epäonnistunut ja huono ihminen. Vielä häpeällisempiä ovat rillipäiset läskihomo lässyttäjät. Vininä on varma kun läskiä läväyttää.
syö paljon veromarkkoja.
Mua häiritsee iänikuiset veromarkat. Kai ne on jo kaikki käytetty. Itse puhun veroeuroista.
"Verovaroja" voi käyttää valuutasta riippumatta.
Ollaanhan sitä useimmin tarkan markan ihmisiä, mutta senttiä on opittu venyttämään pennin sijaan.
lihavat ihmiset. Minun ruokahaluni katoavat välittömästi, kun näen ylipainoisen ihmisen. Suurin osa ylipainoisista näyttää epähygienisiltä, koska ovat yleensä hikisiä huonon kuntonsa vuoksi. Välttelen lähisukulaistanikin juuri tämän takia, koska voin todella pahoin, kun näen hänet. Oksentaisin varmasti, mikäli joutuisin olemaan ylipainoisen kanssa parikin tuntia samassa huoneessa.
Kroppa kesti sitä ylipainoa noin 50 vuotiaaksi ja nyt nyt 6kymppisenä on aimo lista asiaan tavalla tai toisella liittyviä sairauksia ja vammoja. Nykyään on kykenemätön itse nousemaan ylös lattialta tai laittamaan sukkia jalkaan tai kiipeämään keittiöjakkaralle. Tämä tarkoittaa sitä että hän on täysin ulkopuolisen avun varassa tavallisissa pikkujutuissa, joita normaali ihminen voisi itse hoitaa. Sukulaiset ylikuorimittuvat jatkuvasta avun tarpeesta. Ylipainon aiheuttamat ongelmat johtavat kierteeseen jotka käytännössä estävät laihtumisen, koska enää ei voi liikkua riittävästi. Pyörätuoli uhkaa ja se se vasta kivaa onkin kun ei pysty nostaamaan itse itseään siitä pyörätuolista edes paskalle, kun massaa on mutta lihaksia ei. Näitä ei yksi eikä kaksikaan lähäriä pysty siihen pöntölle nostamaan eli vaippaan vaaan. Palstaläskit eivät ota huomioon että tuolla menolla vanhuus tulee 5kymppisenä ja se ole mukava. Ne elämäntavat on hoidettava kuntoon nuorena silloin kun siihen vielä pystyy, huomenna voi olla liian myöhäistä
Pelkään itse lihomista paljon ja joudun tekemään töitä pysyäkseni hoikkana. Sinä tuot mieleen sen, mitä tapahtuisi jos ei pitäisi itsestään huolta ja se pelottaa.
Lisäksi en usko, että arvostat itseäsi joten en voi arvostaa sinua.
Minua ei ärsytä ja olen viime tiedon mukaan ihminen. Toisaalta olen myös itse pikkuisen läski, en jätti-läski vaan pikku-läski. Kerran muuten yksi tyyppi ärsytti ja oli läski. Ärsytti siksi, että astui mun varpaille. Jos ei olisi ollut läski, ei olisi sattunut niin paljon.
vaikka tuota painoa on jo pari kiloa liikaa itselläkin, kiva kun olet sellainen kuin olet. Näytän ainakin hiukan paremmalta, vaikken kasvoistani kaunis olekaan. Joutais kaikki naiset olla mua rumempia ja lihavampia..
Mutta varmaan pelottaa, olet kauhuskenaario siitä miksi muutun jos jatkan nykyisiä elämäntapojani. Nyt olen vielä normaalipainoinen mutta mitä 20 vuoden kuluttua?
ja se kaikki on palstamamman pussista pois ja sitä vituttaa maksaa veroja moisen takia kun ei hoikkana pääse siitä itse hyötymään.
t. Toinen samanlainen läski
jos noin itesepäinen olet.
laihduta jos haluat ettei ihmiset vihaa sinua