Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuinka paljon panostat ulkonäköösi?

Vierailija
21.07.2009 |

Minulle tärkeintä on painon pitäminen kurissa, mielellään parin kilon pudotus, jotta painoindeksi olisi 19. Silloin en tunne tarvitsevani niin paljon meikkiäkään (jota en jaksa läheskään joka päivä laittaa tummien silmänalusten peittämisen, puuterin ja kulmavärin lisäksi), kun naama ei ole niin pöhöttynyt omasta mielestäni..kun vain saisin ne pian pois..

Karvoituksen koitan pitää kurissa ja rasvata ihoa lähes päivittäin (tosi kuivat kädet ja jalat, muuten rasvainen :(

Hiukset värjään n. 6vk:n välein ja kampaajalla käym leikkauttamassa n. 3-4 krt vuodessa

Ikinä en ole käynyt kosmetologilla tai joissakin hoidoissa

Vaatteisiin tai muutenkaan tyyliin en nyt 1,5v:n äitinä jaksa tai ehdi panostaa (eikä siihen ole rahaakaan), korujen käyttö on jäänyt minimiin.. Olen muutenkin olemukseltani epänaisellinen ja kärsin ulkonäköpaineista, kun itsetunto on alhaalla ihan muista syistä (menestymättömyys työelämässä).

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
22/32 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla se isäki on vanhempi ku sinäki ja ei se rahan taloon tuominen mitään kato siihen tuntimäärään mitä lapsen kanssa "pitää" viettää. Ite otin omaa aikaa jo äitiyslomalla mitä imetys antoi myöten. Tosin puhun nyt tän kolmannen lapsen vauva-ajasta. Esikoisen ja vielä toisenkin lapsen vauva- ja taaperoaikana muistin ajatelleeni, että voi hitsi ku isän nyt _pitää_ olla lapsen/lasten kanssa vaikka tunti kun käyn kampaajalla sen kerran vuodessa tms. :/ Nyt on onneks vähän vanhempi ja viisammpi tän asian suhteen.

Paras oli ku joskus muistaakseni toisen lapsen ollessa pieni kävin jossain - en muista missä - ja tulin kotiin ja kiittelin miestäni, että ku olit lasten kanssa ja se sano vaan takas, että en mäkään sua kiittele ku sä oot niiden kanssa päivät. Että isä se on kanssa vanhempi lapsilleen siinä missä äitiki!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toista ei tule ainakaan suunnitellusti vielä vuosiin, ei ennnen kuin minullakin on joku kunnollinen sosiaalinen asema. Opiskelen nyt yliopistossa toista tutkintoa, kun eka oli ihan huuhaa -> ei töitä. Eikä mulla vain tunnu olevan mahdollisuutta säännölliseen treeniin. En jaksa yrittää luovia tai riidellä siitä syystä. Mies kyllä on lapsen kanssa, mutta mitään säännöllistä rytmiä ei halua pitää siinä asiassa. Ja muutenkin menee huonosti..ja tunnen jatkuvaa syyllisyyttä elättinä olosta.

ap

Vierailija
24/32 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku päättää/haluaa julistaa minut masentuneeksi tms. Eli en jaksa/halua/innostua/näe syytä pitää itsestäni minkäänlaista huolta. Teen kahta työtä ja minulla on lapsia. Minulla on kaksi loppututkintoa ja tienaan kivasti.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, miksi rasvaatte itseänne selluliittivoiteilla yms.? Koska kaipa teistä jokainen ymmärtää, että elämässä ei mikään ole varmaa paitsi kuolema.

Vierailija
25/32 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta peffani iho on jotenkin oudon lerppu ja siihen tepåsii edes vähän kiinteyttävä voide. Rasvaan ihan kuivuuden takia muuten. Ja jos en yhtään "pitäisi huolta", näyttäisin ihan mielisairaalasta karanneelta: kynsinauhat kuivat ja vereslihalla, hiukset sikarasvaset ja pystyssä (lyhyt malli), silmänaluset niin mustat, että näytän siltä, kuin olisin valvonut viikon (vaikka ongelma johtuu gee gee gee geeneistä)...finnejä, rehottavia mustia karvoja..et silleen.

Vierailija
26/32 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et halua näyttää järkyttävältä/haudasta nousseelta jne. Mutta miksi tuo kaikki täytyy tehdä? No joo, jokainenhan puunaa/kiilottaa/kampaa itseään juuri niin paljon kuin haluaa. Mutta jos tekee sen hyväksynnän/arvostuksen takia, on todella hakoteillä.

Vierailija
27/32 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurperheen äiti olenkin. Onneksi olen luontaisesti hoikka, joten sen eteen en tarvitse tehdä mitään.

Vierailija
28/32 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja arvostaako joku mielisairaalakarkurin näköistä tyyppiä?

ap

Vierailija
29/32 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä vastannut, mutta kotiäitinä (jonka mies aina matkoilla) huolehdin ulkonäöstäni lähinnä itseni takia. Meikkaan kevyesti lähes joka päivä, hiukset pesen joka toinen päivä ja kampaajalla käyn 6 vkon välein. BMI on alle 17 ihan itsestään, mutta vatsapömppä on raskauksista jäänyt. Pukeudun aina mukavasti, mutta siististi eli en koskaan edes kotona ole kulahtaneissa verkkareissa ja silittämättömässä mainos t-paidassa vaan aina siisteissä silitetyissä vaatteissa esim. mukavat farkut ja joku kiva paita vuoden ajan mukaan.

Ulkoinen järjestys luo sisäistä järjestystä.

joku päättää/haluaa julistaa minut masentuneeksi tms. Eli en jaksa/halua/innostua/näe syytä pitää itsestäni minkäänlaista huolta. Teen kahta työtä ja minulla on lapsia. Minulla on kaksi loppututkintoa ja tienaan kivasti. Ihan mielenkiinnosta kysyn, miksi rasvaatte itseänne selluliittivoiteilla yms.? Koska kaipa teistä jokainen ymmärtää, että elämässä ei mikään ole varmaa paitsi kuolema.

Vierailija
30/32 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsestään. Sehän on selvää alipainoa. Voitko rehellisesti väittää, että syöt aina mitä mieli tekee?

ap

Vierailija
31/32 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan päivättäin, meikkivoidetta, puuteria, valokynää, ripsaria, huulikiiltoa. Käyn suihkussa joka päivä, pesen hiukset myös, rasvon joka päivä.

Kulmat nypin pari kertaa viikossa. Tummat, nopeasti kasvavat kulmat.

Kerran viikossa kuorin koko vartalon (mulla on pehmeä iho :)), kasvot, laitan naamion, teen jalkahoidon eli liottelen jalkasuolassa ja raspailen.

Kampaajalla käyn 4-5 vkon välein, väri ja leikkaus :)

Salilla käyn 3 krt viikossa, lisäksi ajan työmatkat pyörällä n. 2 km/suunta, pyrin käymään lenkillä 1-2 krt viikossa. (Nyt kun lapset on isoja 7-v, niin voin käydä heidän kanssaan lenkillä, he siis pyörällä liikenteessä).

Liikkunut olen ihan siitä asti, kun lapset syntyivät, nyt iloitsen suunnattomasti, kun pääsen näin usein liikkumaan.

Vaatteita ostan aina kun pystyn, lasten vaatteet tosin menevät omieni edelle, itselleni saan kuitenkin joka kuukausi jotain :)

Olen yh ja tstosihteeri.

Vierailija
32/32 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen vaan edullisia juttuja.

- Pidän hyvää huolta pitkistä ja paksuista hiuksista esim. ei joka päivä pesua, hyvä jätettävä hoitoaine, lämpösuoja ennen suoristamista, enkä pidä hiuslenksuja

- Ajelen karvat joka toinen päivä ja siistin kulmakarvat tarvittaessa

- Vartalon kuorinta silloin tällöin

- Käytän itseruskettavaa

- Kasvot pesen aamuin illoin ja rasvaan

- Meikkaan melkein joka päivä

- Vartalon rasvaus suihkun jälkeen ja käsiä rasvaan ahkerasti

- Kuljen alle 5km matkat kävellen tai pyöräillen

- Vaatteista olen tarkka, että tuovat parhaat puolet esiin ja piilottavat huonot puolet

- Kengät pitää olla ihan super kauniit

- Lakkaan kynteni muutaman päivän välein, varpaankynnet viikon välein

- Hiustenvärjäys kuuden viikon välein, leikkaus muutaman kuukauden välein

- Värjään itse kulmakarvani

- Jalkapohjat rasvaan aamuin illoin

- Kasvonaamio ja kuorinta silloin tällöin

- Hampaat pidän aina puhtaina, pesen, käytän lankaa ja syön purkkaa

- Yritän syödä terveellisesti

- Yritän, ettei painoni nousisi enää grammaakaan

Yritän myös olla tyytyväinen itseeni, vaikka joskus se on vaikeaa. Hymy on ainakin sellainen, joka vaikuttaa positiivisesti ulkonäköön. Sen yritän muistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän