Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkyttävä limainen ja paisuvainen yllätys vaani Minnan Coop-mehupurkissa! S-ryhmä ei tunnista mysteeriällötystä

Vierailija
06.03.2026 |

Minnan ostamassa Coop mehussa oli limainen ja paisuvainen vierasesineyllätys, jota S-ryhmä ei tunnusta omakseen. Siksi Minna sai korvausta vain 5e, vaikka lapsensa melkein tukehtui esineeseen. S-ryhmän mukaan Coop mehut kulkevat vain muutamien millimetrien siivilöiden läpi eikä vierasesine ole voinut päätyä mehuun valmistuksen aikana. Minna ei tyytynyt selityksiin, vaan vie asian eteenpäin kuluttaja-asiamiehelle. 

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011860956.html

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinut olla jo ennen kuin mehu laitetaan purkkiin, pakkauksesta. 

Itsellä oli kerran säilykerpukissa prikka. Tunnistivat heti että tuli tuotantolinjalta. Sain ison laatikollisen elintarvikkeita hyvitykseksi. Rivien välissä oli luettavissa, että asiallinen reklamaation sävy vaikutti hyvityksen määrään.  

Vierailija
2/14 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paisuvaiseen on moni meinannut tukehtua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä oli kerran säilykerpukissa prikka. Tunnistivat heti että tuli tuotantolinjalta. Sain ison laatikollisen elintarvikkeita hyvitykseksi. Rivien välissä oli luettavissa, että asiallinen reklamaation sävy vaikutti hyvityksen määrään.  

Itsellänikin on vuosien varrella ollut elintarvikkeissa vaikka ja mitä kuoriaisista vierasesineisiin, mutta en koskaan ole saanut mitään noin suurta hyvitystä, vaikka tosi asiallisesti ja aina kuvien sekä tuotantoerän tietojen kera olen lähettänyt tiedon eteenpäin. Joskus on pyydetty myös lähettämään se tuote tutkimuksia varten ja olen niinkin tehnyt. Viimeksi oli muovinpala Lidlin pähkinöissä. 

Vierailija
4/14 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ymmärrän kyllä myös tätä Minnaa, jonka lapsi melkein tukehtui tähän esineeseen, jos hän ei ollut ihan niin kiva ja asiallinen reklamoidessaan. Ja minkä takia asiakas valehtelisi tämmöisestä asiasta? 

Vierailija
5/14 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olenkohan ainoa, mutta minusta Coop tuotteissa laatu ei ole ollut aivan samalla tasolla kuin Rainbow. 

Vierailija
6/14 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä olenkohan ainoa, mutta minusta Coop tuotteissa laatu ei ole ollut aivan samalla tasolla kuin Rainbow. 

Et ole ainoa.

Vierailija
7/14 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostainhan sen on täytynyt tulla. Epäilen, että asiakas itse olisi sen mehuun laittanut. Mutta S-ryhmän mukaan tuotantoketjussa ei ole mitään vaihetta, jossa tuommoisen pääsy mehuun on mahdollista. 

Vierailija
8/14 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paisuvainen mehussa??

Vierailija
9/14 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Copypastatkaaartikkeli, kiitos. Tiukka ei huoraklikeille.

Vierailija
10/14 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellänikin on vuosien varrella ollut elintarvikkeissa vaikka ja mitä kuoriaisista vierasesineisiin, mutta en koskaan ole saanut mitään noin suurta hyvitystä, vaikka tosi asiallisesti ja aina kuvien sekä tuotantoerän tietojen kera olen lähettänyt tiedon eteenpäin. Joskus on pyydetty myös lähettämään se tuote tutkimuksia varten ja olen niinkin tehnyt. Viimeksi oli muovinpala Lidlin pähkinöissä. 

En minä ole edes halunnut kuin rahani takaisin, itse ovat tarjonneet enemmän. Kun olen suoraan yhteydessä esim s ryhmään. Mitäpä noita lehtiin ilmoittelemaan. Toki joskus suoraan valmistajaan.

Vierailija
11/14 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paisuvainen mehussa??

Niin siinä lukee, se paisui märkänä ja kutistui kuivana. 

Vierailija
12/14 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko jonkun esinahka.

Vierailija
13/14 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti Minna tänäkin lauantaina hakeutuu tilanteeseen, missä vähän limainen paisuvainen on hänen suussaan. 🤔

Vierailija
14/14 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paisuvainen mehussa??

Kun se kuivui, se kutistui monta kertaa pienemmäksi