G: Järkyttävin elokuva mitä olet koskaan nähnyt?
Itsellä: Irreversible, Marttyyrit, Sodoman 120 päivää
Kommentit (97)
Haunting in connecticut! Oli tosi hyvä ja pelottava! Suosittelen kauhuelokuvien ystäville.
mutta pitkään ahdisti Tummien perhosten koti -elokuvan jälkeen..
Minusta tuo elokuva sopisi hyvin huumevalistuselokuvaksi! En kylläkään näyttäisi alle 15-16-vuotialle... Voisi olla LIIAN RANKKA =0)
En tosin tarkkaan muista sitä. Sitten joku toinen elokuva, jonka nimeä en oikein muista. Joku Rebekan museo tms.. Siinä synkällä saarella asuneen naisen mies kuoli ja tämä nainen jollain lailla sekosi niin, että säilöi osan miehestään johonkin lasipurkkiin. Sitä sitten iltaisin katseli. Muistaako kukaan tällaista leffaa??
joskus katselin hetken sivusilmällä. En edes tarkkaan tiedä mikä siinä oli juonena. Mutta jotenkin ne laulukohtaukset, Björkin ääni, kaikki näkemäni oli kammottavaa :-(
että perustuu tositapahtumiin. Voiko olla totta? Jos on niiin karmivaa :/
Se oli jotain ylivoimaisen järkyttävää.
Pariah -ulkopuolinen. Alkaa kohtauksella, joka on niin ahdistava, että jäi sipsit siltä leffalta syömättä.
Järkkypuistatus kauhee. Ryhmä brittisotilaita joutuu ihmissusien kitaan. Hrr!
Lilja forever. Siis ihan kauhea leffa :(
Elephant ja American Psycho.
Tositapahtumiin perustuva ja ehkä juuri siksi niin ahdistava. Varsinaiset fiktiiviset kauhuleffat eivät olekaan niin järkyttäviä.
Lilja foreveria tms. en äitinä pystyisi katsomaan.
Ja Kellopeliappelsiini oli kanssa oksettava.
Rosemaryn painajainen, ja viime aikoina Changeling.
Lilja4everiä en ole uskaltanut katsoa.
Taala on mainittu paljon elokuvia, joita en tosiaankaan voi katsoa, kuten Changeling, Sofian valinta, Schindlerin lista...
Olen monta mainittua jattanyt katsomatta, koska arvaan etta ahdistusta jatkuisi monta paivaa.
Kiva raina kaikille raskaanaoleville :/
nuo Final Destination -leffat.. Hrr, yäk! Näin painajaisiakin niistä..
Onko kenenkään muun mielestä ne kauheita? Oon aika kesyjen leffojen ystävä, en tiedä miksi ylipäätään menin katsomaan noitakin, yleensä en katso minkään laisia jännitys- kauhu- trilleri- tms. leffoja.
Changeling oli mielestäni myöskin aika ahdistava.
oli ihan riitävän ahdistava mulle. Mietiskelin sitä pitkään.
Schindlerin lista oli toinen ajatuksia herättävä.
Kauhuelokuvia olen vältellyt parhaani mukaan sen jälkeen, kun Elm Streetit joskus teininä kavereitten kanssa vuokrattiin. Manaaja jäikin sitten katsomatta. Ei ole mun juttu.
jos muistan nimen oikein... oli jotain aivan järkyttävää. en vieläkään ymmärrä miten sellainen saattoi edes olla tavallisessa leffavuokraamossa valikoimissa....
Se on meillä hyllyssä ja katsotaan uudestaan perheen kanssa jos lapsella tulee mieleen aloittaa päihdekokeilut ;)