G: Järkyttävin elokuva mitä olet koskaan nähnyt?
Itsellä: Irreversible, Marttyyrit, Sodoman 120 päivää
Kommentit (97)
Mutta Paha maa jäi kyllä aika ahdistavana mieleen, se kun oli niin todellinen, sopi niin hyvin tähän katajaiseen kansaan..Hyh..
On tosiaan ahdistava
vielä leffa jonka nimeä en muista; jossain Itä-Euroopassa opettajatarta ja hänen miestään aletaan ahdistella kotonaan (asuvat isossa talossa keskellä ei mitään), perustuu tositapahtumiin ja loppratkaisu on aivan helvetin kamala!! En viitsi spoilia jos joku sen haluaa katsoa.
Oli pelottava ja loppuratkaisu aivan karsea.
ja oikeesti on hirveen ahdistava.
Sodoman 120 päivää on varmaan karsein, kärkisijoille pääsee myös Funny Games, molemmat versiot...
On tosiaan ahdistava
vielä leffa jonka nimeä en muista; jossain Itä-Euroopassa opettajatarta ja hänen miestään aletaan ahdistella kotonaan (asuvat isossa talossa keskellä ei mitään), perustuu tositapahtumiin ja loppratkaisu on aivan helvetin kamala!! En viitsi spoilia jos joku sen haluaa katsoa.
Oli pelottava ja loppuratkaisu aivan karsea.
Hitto kun en muista sen leffan nimeä.
SPOIL: lopussa siis paljastui että ne ahdistelijat olivat lapsia; murhasivat sen pariskunnan tosi sadistisesti. Perustuu tositapahtumiin.
EDIT. Uhkahan se oli tosiaan, kiitti :)
Siitä jäi niin kauhee olo... Unelmien sielunmessu on loistava, mutta siitäkin jää todella ahdistava olo.
Hostelissa väkivalta meni niin yli että luulin leffan loppupuolella sen olevan komedia:)
Saw sarja on myös oksettava. En enää ikinä katsoisi.
Boys don´t cry sattui sydämeen toisella tapaa, kun tiesi sen perustuvan tositapahtumiin. Sitä suvaitsemattomuuden ja raakuuden määrää, jos joku on erilainen... :(
oli kamalin ikinä. En uskaltaisi vieläkään katsoa ja minä sentään rakastan kauhuleffoja.
Mä en kauhua katso, koska en saa siitä mitään irti muuta kuin pelkoa.
Muuten järkyttäviä elokuvia ovat tosiaan tuo Hotel Ruanda (erityisesti se kun ne ruumiit on tiellä) ja samoin se Kids oli aika kamala.
on todella ahdistava ja kauhea koska on tositapahtumiin perustuva. Järkytti syvästi pitkäksi aikaa.
Oksettava ja todella tympeä elokuva.
järkytti se miten huono elokuva oli.
Ja vieläkin välillä mietin, nyt kun itsekin olen äiti, kuinka kammottava valinta hänen piti tehdä.
Kauhuleffoja en tykkää katsoa, liian herkkä sellaisille. Mutta samaa mieltä jonkun vastaajan kanssa, että Paha maa-leffasta jäi aika ankea olo.
se paholainen oli niin kaamean näköinen, ettei meinannut uni tulla illalla
Oli itselleni todella yllättävä tieto.
Manaaja on järkyttävä. Ei auta, että sulkee silmänsä, kun pelkät äänetkin puistattavat.
on pahin mitä olen viime aikoina nähnyt. Sitten Lapsuuden loppu on myös aika rankka, muttei sietämätön. Se on ulkoisesti upean näköinen elokuva, mahtavat viljapellot.
kumman lapsistaan saa pitää ja kumman lähettää keskitysleirille - ja juna vei sitten pienen tyttären pois. Kammottava.
Dancer in the dark ja Schindlerin lista on pistäneet pasmat pahiten sekaisin, olin järkyttynyt molempien jälkeen ja pitkään, vaikka toinen onkin dokkari ja sisältö järkyttää tietysti sinällään edelleen, mutta elokuvakokemuksesta tässä puhe.
Kauhuleffat jännittää muttei järkytä, mutta se täytyy sanoa, että se Irreversible oli kyllä aika järkyttävä kauhuleffaksi, olin jo autuaasti unohtanut koko leffan, kunnes luin näitä vastauksia.
oli aika inhoittavaa katsottavaa.