Miksi joka nurkassa Suomessa on Normal, Tiger tai muu krääsäkauppa?
Mikä selittää noiden kauppojen suosion Suomessa? Mikä saa suomalaiset ostamaan kasseittain muovikrääsää?
Kommentit (33)
Kirpputorien määrä korreloi suoraan kunnan taloustilanteeseen.
Luulen, että siksi, että ne on tyypillisiä heräteostospaikkoja, jonne mennään hetken mielijohteesta katselemaan ja kassan kautta ulos. Pikkurahalla jotain krääsää.
En käy eikä teinini myöskään joten meidän puolesta voivat painua sinne mistä tulivat. Asiakkaat ovat kai lapsia, teinejä ja äitejä. Hävettää ettei krääsän määrä riitä ikinä.
Ei oo tigeria tai normalia täällä :(
Ihmiset pyrkivät säästämään rahaa sekä vähentämään kuluja ja se luo nichen halpakaupoille ja kirpputoreille jotka tarjoavat samaa kuin normikaupat mutta halvempaan hintaan.
Tigerilla ja Hesessä näkyy käyvän samat tyypit kuin tuttua polkua tallaten. Juu myötähäpeä.
Koska täällä SUOMESSA on ostovoimaa eri tavalla kun itä puolella rajaa. Ruotsissa on niitä enempikin kun suomessa.
Nää Tigerit ja Normalit voisi korvata Tiimareilla.
Minä ostan Tigeristä akvarellipapereita ja Normalista hygieniatuotteita. Mitä muovikrääsää näistä kaupoista ostetaan?
Normalissa päivittäiskosmetiikka on markettihintoja halvempaa.
Laatu jos kiinnostaisi niin nuori hommaisi itselleen koulutuksen ja työn jostain matalapalkkaa korkeammalta. Mutta ei laatu kiinnosta tarpeeksi. Siksi.
Näkisipä joskus kuhinan luontaiskosmetiiksn puolella!
Kolmesti oon kävellyy läpi. Taidepohjat ja paprut niin huonoja että jatkoin taidetarvikekaupan asiakkaana. Ketjut pilaa kaupungit.
Miehet motonetissä ja muu perhe tigerissa. Siltä näyttä meininki.
Naiset tykkää näistä Normaleista yms.
Vierailija kirjoitti:
Normalissa päivittäiskosmetiikka on markettihintoja halvempaa.
Ja siellä myydään myös siivoustarvikkeita, partahöylän teriä, kahvia, suklaata, karkkia jne. Ei muovikrääsää niin kuin aloittaja luulee.
Vierailija kirjoitti:
Miehet motonetissä ja muu perhe tigerissa. Siltä näyttä meininki.
Motonetistä tullut rihkama kauppa ja kalliskin.
Ja jotkut vielä kaipaavat Tiimaria takaisin?