Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulipa paha mieli eilisistä vieraista =(.

Vierailija
19.07.2009 |

Kokoonnuimme opiskelukaveriporukalla meille. Kaikki tulivat lapsineen, emmekä olleet aikoihin tavanneet. Söimme ruuan ja joimme kahvit. Kukaan ei auttanut edes pöydän raivaamisessa, joten minun kaikki aika meni pöydän kattamiseen, raivaamiseen, kahvien laittamiseen, kattamiseen ja raivaamiseen. Kaikki lähtivät kotiin suoraan kahvipöydästä.

Lapsia oli yhteensä 7 ja koko asunto oli aivan mullinmallin. Kaikki lelut oli pitkin asuntoa. En ehtinyt juttelemaan itse vieraiden kanssa kuin syömisen ja kahvin ajan.

Olenko pahoittanut mieleni turhasta? Olisin toivonut, että he olisivat jääneet vielä kahvittelun jälkeen edes hetkeksi, kun en ehtinyt jutella heidän kanssaan. Kello ei ollut paljon eli kyse ei olut siitä, että lapset pitäisi saada kiireesti nukkumaan.

Aamusta jo aloin laittaa ruokaa ja ilta meni siivotessa. Jäi paha maku. Mies on työmatkalla, joten tapasimme naisporukalla ja hommat jäivät siksi yksin minulle. Itse yleensä tarjoan emännälle apua keittiössä ja aina kerään leluja vierailun päätteesi. Mitä mieltä?

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein että pari tuntia vieraat olivat, miks helvetissä siinä on pitäny se ruokakin olla. Kahvit suolasen ja makean kahvileivän kans olis riittäny.

jos ihmiset kutsuttiin syömään urpo! Hehän siinä olivat töykeitä, kun eivät kuin pistäytyneet täyttämään vatsansa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi