Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä sanoo vuoden seurustelun jälkeen

Vierailija
17.07.2009 |

, että perhe-elämä ahdistaa. Minulla ennestään viisivuotias lapsi. Ei asuta yhdessä, mutta mies kokee ettei voisi olla meidän kanssa "samaa" perhettä kun meillä ei ole yhteistä lasta. Huoh.. Sanoo kuitenkin rakastavansa mua, mutta ei haluaisi perhe-elämän vastuuta vielä. Mitä ihmettä mä teen?? Onko joku ollut vastaavassa tilanteessa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuu toimimaan

Vierailija
2/22 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ei sua kelpuuta koska olet äiti niin antaa mennä vaan!

Jos olisin yh niin lapset kuuluu pakollisena pakettina.

Jos sitä ei kestä niin se on kuule sen toisen ongelma.

Samaa vastuutahan se nauttii sinun lapsesta kuin omasta jos saman katon alla asutte.

Ihmeen vapaalentäjä!! Haluun sua, mutten sun lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhlasi vain aikaasi. Tyypillistä miehille.

Vierailija
4/22 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä?

Lapsi on viisi, se jo selvisi, mutta sillä taas ei oo vastaukseen niin paljon merkitystä.

Vierailija
5/22 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/22 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiukan paikan tullen. Ja niitä takuulla elämässä tulee.

Vierailija
7/22 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ei kehtaa sitä suoraan sanoa ja nyt pohjustelee

Vierailija
8/22 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niitä todellakin on olemassa.

Vierailija
9/22 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyvä tapa elää sekin

Vierailija
10/22 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan oikeesti. Tuo on munattoman miehen tapa sanoa, että haluaa hidastaa tahtia tai jopa erota. Etsi joku muu, jottei aikasi kulu hukkaan. Ehkä joku kolmekymppinen? Voisi olla jo kypsempi (ehkä).

Vierailija
11/22 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollu vastaavia ongelmia, mutta sitten kuitenkin ajan kanssa mies sopeutunut paremmin. En oikein tiedä mitä mun pitäis odottaa..

ap

Vierailija
12/22 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niin on moni mies, ja varmaan ne ajan kanssa myös kypsyvät. Itse en oo lapsellisia ukkoja jaksanut niin kauan katsella, että olisivat kypsyneet aikuisiksi, joten omaa kokemusta ei ole, vain uskomus.

Vierailija
13/22 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

usperheen perustaneet? onko kaikki mennyt hyvin vai minkälaisia ongelmia tullut vastaan? ap

Vierailija
14/22 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
15/22 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette asu yhdessä, mutta ilmeisesti tykkäät viettää aikaa tämän miehen kanssa. Täydellistä, sulla on lapsi, mutta ei miestä änkeämässä samaan taloon passattavaksi. Asutte vaan erillään ja tapailette edelleen.

Vierailija
16/22 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos piristyksestä = )

ap

Vierailija
17/22 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 vuotiashan on poika eikä mies, unohda koko juttu. Tämäntapaiset ongelmat tapaavat pahentua, eivät helpottaa ajan myötä.

Vierailija
18/22 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

siinäpä se vastaus, ootte niin nuoria vielä. Viisikin vuotta vanhempi voi ajatella aivan erilailla, miksei nuorempikin. Tuo vaan on sellaine ikä kun yleensä aloitetaan ns. puhtaalta pöydältä ilman lapsia.

Vierailija
19/22 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin 25v, lapseni 2v ja mieheni 23v kun aloimme seurustella..nyt 4 vuotta yhdessä, lapsia 2 ja kolmas tulossa :) alusta asti halusi tutustua myös lapseeni ja on aina kohdellut häntä kuin omaansa. toki vaikuttaa varmasti kasvatus ja se että hänellä itsellään 2 pikkuveljeä joita on hoitanut jo kymmenen vanhana :) seurustelun alussa pyysin miestä miettimään onko varmasti valmis "ottamaan valmiin paketin", ja olihan tuo, onneksi!

Vierailija
20/22 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös vain olekin hyvä, että hän on kertonut tuntemuksistaan sinule. Liian monet elää uusioperheenä ja puoliso (usein myös nainen)ei hyväksy kumppaninsa edellisen suhteen lapsia. Nyt sinulla on pallo, ota tai jätä.