hIRVEÄTÄ KATSOA KAVERIN SISKOA. SE ON 45 JA SAI JUST LAPSEN
Kommentit (74)
äidit, jotka juopottelevat lasten läsnäollessa, vievät niitä hoitoon viikonloppusin pitkän päiväkotiviikon päätteeksi. Vaihtavat miestä kun kalsareita, vetävät röökiä, antavat penskojen juosta pitkin pihoja ties mitkä ryysyt päällä. Eivät kauhistele äitejä, jotka kuljettavat lapsia ilman turvaistuimia, syöttävät eineksiä ja huutavat lapsille, eivät lohduta, eivät halaa. jne jne
MUTTA jos joku vähän iäkkäämpi on äiti vauvalle niin VOI KAUHISTUS.
IHAN KUIN VANHA AKKA OIS ÄITII LEIKIMÄSSÄ JA SE ON SILTI SEN VAUVAN ÄITI
JÄRKYTTÄVÄÄ
MUN ÄITI ON JO MUMMO SAMASSA IÄSSÄ. VANHIN LAPSENLAPSI ON ON JO KUUSI .
IHAN JÄRKKYY
mutta en minäkään ymmärrä että 45 täytyy tehdä vielä lapsia... siinä tulee jo vajaavaisia lapsia, huonoilla geeneillä... toki ymmärrän jos tuon ikäinen tulee vahingossa raskaaksi, toki en voi ymmärtää enää tuon ikäiseltä vahinkoa, mutta jos vaikka kierukka pettänyt yms. ymmärrän että sen synnyttää ja hoitaa.
Toki tuon ikäinen voi olla hyvä äiti, jos on aikaisemminkin jo saanut lapsia, mutta ekaksi vauvaksi voi olla turhan rankka urakka tuon ikäiselle. Tuohon asti kun on tarvinnut vaan omaa napaa tuijotella :)
on syyllisiä:DD on mustakin jo VÄHÄN liian paljon sitä ikää 45.v:D eikä se että on juopottelevia äitejä ole nuorten äitien "ominaisuus" hahah:D eikös se oo jo aika vaarallistakin toi ikä niin lapsen kuin sen äidinki puolesta..
itse näen nuoria ja vanhoja äitejä työssäni. Ne nuoret äidit viettävät enemmän aikaa lapsensa kanssa. Lapsella lyhyemmät hoitopäivät ja illat/viikonloput viettää yleensä omien vanhempien kanssa.
Vanhemmat äidit käyttävät enemmän virikehoitoa koska eivät jaksa enrgisiä lapsiaan. Töissä olevat taas tuovat yleensä lapsen hoitoon vaikka itse ovat vapaalla. Arvostan enemmän niitä nuorempia koska välittävät aidosti lapsistaan.
jos olisin mummo 45-vuotiaana...
Kai se vaan on näitten teiniäitisukujen oman arvon korotuksen yritystä. Jos ei millään muuten sitä saa, niin sitten täytyy yrittää mollata muita...
Silti mä joudun aina hoitamaan naapurinkin muksun, kun sen nuori äiti ei jaksa.
Minulla 44v. ikää. On sitten kolme lasta hoidettavana ja naapurin äiti makaa kotonansa ja katsoo telkkaria. Minä ja mieheni ( vanha isä) leikitetään sitten lapsia pihalla.
Nuoret äidit ne vasta laiskoja onkin, kun se oma napa on aina ykkönen.
Aion vielä tehdä lapsen ja ikää 44v. ja se ei kenellekkään kuulu.
itse näen nuoria ja vanhoja äitejä työssäni. Ne nuoret äidit viettävät enemmän aikaa lapsensa kanssa. Lapsella lyhyemmät hoitopäivät ja illat/viikonloput viettää yleensä omien vanhempien kanssa.
Vanhemmat äidit käyttävät enemmän virikehoitoa koska eivät jaksa enrgisiä lapsiaan. Töissä olevat taas tuovat yleensä lapsen hoitoon vaikka itse ovat vapaalla. Arvostan enemmän niitä nuorempia koska välittävät aidosti lapsistaan.
yksilöinä ja sen oman toiminnan mukaan, en ihmisryhmänä leimaten. Pisteet menee niin hyvälle nuorelle äidille kuin samanlaiselle iäkkäämmälle ja yhtälailla tulee paha mieli kun näkee äitejä jotka eivät tunnu välittävän lapsistaan, oli näillä ikää sitten 17v, 29v tai 43v. En todella tee kenenkään äitiydestä johtopäätöksiä pelkän iän perusteella
katsopas montako pitkälti yli 4-kymppistä julkkisnaista on tuoreita äitejä!! ja siis ihan suomalaisia kuin ulkolaisiakin.
kyllä mua enemmän hirvittää ne korkeintaan 2-kympin tienoilla olevat teiniäidit, joiden pitää päästä baariin kavereiden kanssa samaan tapaan kuin ennen vauvaa. ja äiti jaksetaan olla vain silloin kun se on kivaa. ja lapselle ollaan kavereita, ei vanhempia.
tiedän, että nuorempana jaksaa leikkiä ja olla eritavalla lapsen kanssa kuin korkeammalla iällä, mutta pakko myöntää, ettei tuosta virikehoidosta voi syyttää vain vanhempia äitejä. molemmassa.
itsekin olen potenut vauvakuumetta jo reilusti yli 10 vuotta, mutta nyt voin huokaista helpotuksesta, että ymmärsin tuolloin kuitenkin malttaa odottaa, vaikka en mikään hillitön bilettäjä olekaan ollut.
kirjoitusasustakin paistaa, että joku amisteinihän siellä=)
Mutta asiallisesti; minun oma äitini sanoi tässä kerran, että hän on mielestään nyt sopivan ikäinen mummoksi, ja on siis 52 vuotta. Mutta eikös yleensä ole niin, että perheet joissa koulutustaso on alhainen, sikiävät nuorena? Siis ihan mututuntumalla, ei ole mitään tilastoja aiheesta heittää. Eli silläkö he sitten pätevät?
on syyllisiä:DD on mustakin jo VÄHÄN liian paljon sitä ikää 45.v:D eikä se että on juopottelevia äitejä ole nuorten äitien "ominaisuus" hahah:D eikös se oo jo aika vaarallistakin toi ikä niin lapsen kuin sen äidinki puolesta..
ja näköjään molempiin suuntiin... Voi voi...
ja ihan normaali taidan olla =)
oman esikoiseni sain 43 vuotiaana, monen vuoden yrityksen jälkeen. olen kiitollinen lapsestani enkä niin välitä iästäni. näitä lahjoja ei kaikille suoda, lapsia
JÄRKYTTÄVÄÄ
mutta en minäkään ymmärrä että 45 täytyy tehdä vielä lapsia... siinä tulee jo vajaavaisia lapsia, huonoilla geeneillä... toki ymmärrän jos tuon ikäinen tulee vahingossa raskaaksi, toki en voi ymmärtää enää tuon ikäiseltä vahinkoa, mutta jos vaikka kierukka pettänyt yms. ymmärrän että sen synnyttää ja hoitaa.
Toki tuon ikäinen voi olla hyvä äiti, jos on aikaisemminkin jo saanut lapsia, mutta ekaksi vauvaksi voi olla turhan rankka urakka tuon ikäiselle. Tuohon asti kun on tarvinnut vaan omaa napaa tuijotella :)
Miksi ei jos oma terveys sen sallii? Ja lapsista ei kylläkään tule "vajaita" äidin iän vuoksi, eivät ne geenit iän myötä heikkene. Perimä ei ole ikään liittyvä tekijä, vaan ikä voi vaikuttaa useallakin tavalla (ks. http://www.hedelmallisyys.fi/finland/concern/Infertility_in_Females/Imp…), mutta geenit eivät heikkene. Toki kehityshäiriöiden riski kasvaa, mutta seulat ovat sitä varten.
Ja ei vahinko ikää katso, kyllä ehkäisy voi vanhemmallakin pettää!
T: äiti vm-66 (rv7)
Vanhemmat äidit ovat "uraäitejä", vaikea muuttaa tapojaan. Nuoremmat ottavat rennommin ja ajattelevat ehtiihän tässä vielä...
Silti mä joudun aina hoitamaan naapurinkin muksun, kun sen nuori äiti ei jaksa.
Minulla 44v. ikää. On sitten kolme lasta hoidettavana ja naapurin äiti makaa kotonansa ja katsoo telkkaria. Minä ja mieheni ( vanha isä) leikitetään sitten lapsia pihalla.
Nuoret äidit ne vasta laiskoja onkin, kun se oma napa on aina ykkönen.
Aion vielä tehdä lapsen ja ikää 44v. ja se ei kenellekkään kuulu.
Taas tätä minähän teen mitä minä, minä minä haluan. Mietippä hetki asiaa syntymättömän lapsesi kannalta! Haluaisiko hän "vanhan" äidin, viettäisikö hän lapsuutensa pelkäämällä, että äiti kuolee pian - lapset mietti mitä ihmeelisempiä asioita. .. olet itsekäs!
Minusta nainen voi tehdä lapsia niin kauan kun niitä luomusti saa.
äidit, jotka juopottelevat lasten läsnäollessa, vievät niitä hoitoon viikonloppusin pitkän päiväkotiviikon päätteeksi. Vaihtavat miestä kun kalsareita, vetävät röökiä, antavat penskojen juosta pitkin pihoja ties mitkä ryysyt päällä. Eivät kauhistele äitejä, jotka kuljettavat lapsia ilman turvaistuimia, syöttävät eineksiä ja huutavat lapsille, eivät lohduta, eivät halaa. jne jne
MUTTA jos joku vähän iäkkäämpi on äiti vauvalle niin VOI KAUHISTUS.IHAN KUIN VANHA AKKA OIS ÄITII LEIKIMÄSSÄ JA SE ON SILTI SEN VAUVAN ÄITI
JÄRKYTTÄVÄÄ
IHAN JÄRKKYY
Niin nämä sinun luettelemat, mutta myös ap:n sanomat asiat.
Kyllä se on kauheannäköistä, kun vanha naienn äitinä.
JÄRKYTTÄVÄÄ
IHAN JÄRKKYY