Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini haluaa tulla "auttamaan" vauvanhoidossa...

Vierailija
17.07.2009 |

Eli oikeasti tulee tänne nalkuttamaan minulle, kuinka teen kaiken väärin. Ei tykkää ruuanlaitosta tai siivoamisesta edes omassa kodissaan, ei ole halunnut vaihtaa esikoiselle vaippoja. Nyt on saanut päähänsä, että hän tulee tänne kun toinen lapsemme syntyy, auttamaan minua. Miten tähän pitäisi suhtautua?

Pelkään, että mitään apua ei oikeasti ole tulossa. Pelkkää ylemmyydentuntoista nalkutusta. Äidin mielestä en nimittäin ole oikeasti aikuinen.

Yleensä kun olen kutsunut hänet kylään, hän on väittänyt, että minä en kestä häntä kuitenkaan. Sitten itkee loukkaantuneena, kun "ei saa" tulla. Nytkin varmaan valittaa kaikille, kuinka ilkeä tytär ei päästä häntä katsomaan lapsenlastaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, että en ole ainoa jolla tuollainen äiti! En osaa mitään ja olen täydellinen looseri!

Meni ilmoittamaan esikoiseni yksityiselle lääkärille tietämättäni (neuvola ei luotettava) ja ilmoitti lapsen omalla sukunimellään. Ei ottanut minua edes mukaan. Pitää ihan pentuna ja olen 27 vuotta.

Vierailija
2/7 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä sun kannattaa nytten sulattaa pakastin ja laittaa sinne vähän ruokaa, pullaa, maitoa, marjoja..

Jos jaksat ja tykkäät tehdä niin mielikuvitus vaan rajana!

Itse odotan neljättä ja minulla samanlainen äiti. :D

Kannattaa laittaa elämää kodissa helpoksi, vaippapakettia, vaatteita valmiiksi jne.

Onko lapsen isä kuvioissa niin käy vaikka alussa kaupassa jos et itse jaksa?

Kannattaa ottaa aikuinen asenne ja pyytää äitiä kylään, mutta sano vaikka että neuvola on klo 15, jonne sun tarttee lähteä. Tai lähdet kauppaan?

Kannattaa ihan asiallisesti sanoa että tämä on sinun tapasi ja sinun kotisi! Ja että SINUA loukkaa kun äiti kohtelee sinua huonosti.

Ymmärrän äitiäsi siinä mielessä että saatta töksäyttää jotain koska sinulla on paha mieli, siitä varmasti tulee äidillekin paha mieli..

Sinun saattaa olla hankala nähdä näitä äitiysasioita muuten kuin omalta kantilta. En minäkään käsitä minkä takia ei voisi tulla vierailulle! Jos se on pahansuopa tai et ymmärrä millä aaltopituudella se elää niin se tarttee sanoa, mutta ei töksäyttää takasin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väännän pakastimen täyteen ruokaa ennen kuin kuopus syntyy, ja laitan kaiken niin valmiiksi kuin mahdollista...Sitten voin huoletta pyytää äidin viikoksi kylään täysihoitoon...Ei tarvitsisi "vaatia" häneltä mitään, hän voisi maata sohvassa lukemassa ja syödä valmiita ruokia niinkuin kotonaankin.

Vielä kun jostain saisi revittyä sen energiankin...

No mun mielestä sun kannattaa nytten sulattaa pakastin ja laittaa sinne vähän ruokaa, pullaa, maitoa, marjoja..

Jos jaksat ja tykkäät tehdä niin mielikuvitus vaan rajana!

Itse odotan neljättä ja minulla samanlainen äiti. :D

Kannattaa laittaa elämää kodissa helpoksi, vaippapakettia, vaatteita valmiiksi jne.

Onko lapsen isä kuvioissa niin käy vaikka alussa kaupassa jos et itse jaksa?

Kannattaa ottaa aikuinen asenne ja pyytää äitiä kylään, mutta sano vaikka että neuvola on klo 15, jonne sun tarttee lähteä. Tai lähdet kauppaan?

Kannattaa ihan asiallisesti sanoa että tämä on sinun tapasi ja sinun kotisi! Ja että SINUA loukkaa kun äiti kohtelee sinua huonosti.

Ymmärrän äitiäsi siinä mielessä että saatta töksäyttää jotain koska sinulla on paha mieli, siitä varmasti tulee äidillekin paha mieli..

Sinun saattaa olla hankala nähdä näitä äitiysasioita muuten kuin omalta kantilta. En minäkään käsitä minkä takia ei voisi tulla vierailulle! Jos se on pahansuopa tai et ymmärrä millä aaltopituudella se elää niin se tarttee sanoa, mutta ei töksäyttää takasin.

Vierailija
4/7 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nyt se esikoinenkin jo talossa, niin pyydä äitiäsi hoitamaan vanhempaa lastasi, niin voit itse keskittyä vauvaan. Isomman kanssa mummokin viihtyy paremmin, ja voit vauvan uniaikoihin sitten hoidella huushollia, kun isommalla on oma viihdyttäjä.

Vierailija
5/7 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingossa esim pesi vauvan kylmällä vedellä, ja ihmetteli miksi se huutaa...Kertoo aina vitsejä siitä kuinka tupakoi raskausaikana minua odottaessaan jne. Ei kauheasti naurata ajatus että joudun sitten hoitamaan täällä sekä vauvaa, esikoista että äitiäni...

on nyt se esikoinenkin jo talossa, niin pyydä äitiäsi hoitamaan vanhempaa lastasi, niin voit itse keskittyä vauvaan. Isomman kanssa mummokin viihtyy paremmin, ja voit vauvan uniaikoihin sitten hoidella huushollia, kun isommalla on oma viihdyttäjä.

Vierailija
6/7 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitse kotiisi ottaa.

Vierailija
7/7 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun teillä on siellä nyt ihanan lutusia pikku suppusuu vauvoja ja esikoisia niin luuletteko että ne aikanaan valittaa että äiti tulee tänne ja kaikki on sit niin perseestä.