Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahjavinkkejä työkaverille!

Vierailija
17.07.2009 |

Olen kesätöissä ja työparini jäi tänään lomalle, työni loppuvat ennen kuin hän palaa. Työkaveri antoi muistoksi kivan tyynyliinan ja minua hävettää, kun en tajunnut ostaa mitään hänelle. Ajattelin ostaa kuitenkin jotain ja jättää sen hänelle töihin.

Ongelma onkin, että mitä ihmettä ostan? Tämä nainen on 60-vuotias, ei kamalasti kai harrasta mitään enkä muutenkaan tiedä hänestä kovin paljon.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen saanut pieniä lahjoja kun olen ollut kesätöissä vikana päivänä ja osallistunut lahjoihin kun muille on ostettu lahjoja mutta en ole ikinä ostanut lahjaa toiselle joka jää töihin.

Voit tietenkin laittaa hänen pöydälle vaikka kynttilän ja kiittää yhteisistä työpäivistä.

Vierailija
2/4 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse ostaa mitään, kirjoitat vain kauniin kiitoskortin.

Usein on tapana, että kesätyöntekijöille annetaan lahjoa, sinun ei tarvitse antaa mitään lahjaa takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistä sellaiseen paikkaan ettei sula. :D Sitten voi ekana työpäivänä lohduttautua niillä. :) Tai sitten kukkanen työpöydälle, muista kastella.

Vierailija
4/4 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni voisit kirjoittaa hänelle kauniin kiitoskortin mieluisasta läksiäislahjasta ja mukavasta kesästä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi