Mies ajaa yksin töihin uudella isolla autolla ja vaimo kuskaa lapsia peltipurkissa...
En vaan tajua. Miksi tämä on niin yleistä?? Vaimo ja lapset kuolee jos kolari tulee mutta tärkeämpää on se, että isi pääsee komiasti töihin.
Kommentit (47)
Ei ole kuin yksi auto jolla kumpikaan ei mene töihin.
viherpiipertäjiä? onko auto seisontavakuutuksessa?
Mutta sillä onkin itsetunto kohdallaan, ei tarvitse munanjatketta?
Mielestäni pari vuotta vanha Golf ei ole peltipurkki. Voisin ajella miehen uudella isolla työsuhdeautolla, mutta en halua.
Kuten moni muukin ajan yleensä taajama-alueen sisäpuolella ja pysäköin ahtaisiin parkkihalleihin, joten pieni auto riittää oikein hyvin.
Tehkää te teidän perheessä ap kuten haluatte.
Ja vaikka sillä kuinka saa ajaa perheen jäsenet, niin mitäpä mahtaisivat töissä miettiä, jos autoa ei koskaan parkkipaikalla näkyisi? Ei varmaan kovin kauaa olisi autoetua...
Meillä miehellä iso työsuhdeauto, jota käytän kun hän matkoilla. Ja vaan siksi, koska firma maksaa bensat. Mulla on uusi golf, koska asumme suurkaupungissa (ei Suomessa) halusin pienen ja näppärän auton. Ja kyllä, mä olen ainoa joka lapsia kuskaa.
Onhan mun auto surkea purkki miehen auton rinnalla, mutta mielestäni riittävän hyvä siihen mihin sitä käytän (=lasten hoitoon vieminen ja kaupassa käynti).
oli ikivanha auto johon aivan kyllästyin kun se sammui jos johonkin. Halusin uuden,luotettavan ja tilavamman auton. Valitsin merkin ja mallin itse ja itse sillä ajelen. Mies hommasi itselleen vanhan mutta mieleisen pikkuauton ja ajelee sillä. Jos koko perhe lähdetään reissuun, mennään mun autolla.
Ja esimerkiksi meidän miehellä kriteerinä on taloudellisuus ja turvallisuus. Mutta sillä onkin itsetunto kohdallaan, ei tarvitse munanjatketta? Harmi että teillä se on tärkeä asia.