Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te ängette inva-vessoihin? Yksin, ilman lapsia?

Vierailija
10.07.2009 |

Terveisin yksi, joka paskoi housuihin, kun inva-vessa oli varattu ja muihin vessoihin oli jonoa. Ja eikös tuolla paskahuussissa ollut joku normi ämmä paskalla (tai mitä lie teki siellä niin hiton kauan!).

T:yks vatsavaivainen, jolta tulee housuun, jos ei heti pääse vessaan.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran vieressä on vapaa vessa.

Vierailija
2/43 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli joku samanlainen, joka olisi paskonut housuunsa, kun muihin vessoihin oli jonoa!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siellä nyt voi muutki ihmiset tarpeillaan käydä.

Vierailija
4/43 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen kortti mukana koko ajan!

Vierailija
5/43 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

inva-vessaa ei voisi käyttää siinä missä muitakin vessoja, jos vapaana on. Onko niiden käyttö muka kielletty muilta kuin invaliideilta? Missä näin kerrotaan?

Vierailija
6/43 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on mentävä niin on mentävä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/43 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaiskohan tehä tuolle vatsalle jotain.. kyllä tämänpäivän lääketiede varmasti saa sun mahan sellaseen kuntoon et jos lähdet kaupoille niin ei tarvii housuun paskoa, tai sit laita joku aikuisten vaippa. Et voi aina olettaa että inva wc tms. olis juuri sulle vapaana. Mitäs jos siellä oliskin ollut joku pyörätuolissa oleva ihminen.. sillä olis kestänyt vessakäynti todennäköisesti triplasti kauemmin kuin tuolla ämmällä jonka mainitsit...

Vierailija
8/43 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki olet etusijalla paskallepääsyssä. Mutta, todennäköisesti invavessan varasi joku joka ei pystynyt jonottamaan niihin tavallisiin ja valitsi mieluummin invavessan kuin housuunpaskomisen käytävällä koska olisi pitänyt jättää invavessa vapaaksi siltä varalta että joku invalidi osuu paikalle.



P.S. Vain invapaikat pysäköinnissä ovat lakisääteisesti vain invalideille. Invatunnus vessan ovessa kertoo ainoastaan sen että sinne mahtuu pyörätuolilla hyvin - ei sitä että VAIN ja ainoastaan invakortin haltijoile.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/43 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama tökerö vastaus. Joo, ei invavessa ole lakisääteinen vain invalideille, mutta väittäisin, että jokainen jonkinnäköisen kasvatuksen omaava käyttää ihan normaalia vessaa, mikäli ei ehdotonta tarvetta ole päästä välittömästi vessaan. Vaikka sitten joutuisi hetken aikaa odottamaan vessan normivessan vapautumista.



Nämäkin ketä muuta väittävät, auta armias, jos joku on lastenhoitohuoneeseen mennyt hoitamaan asioitaan ilman lapsia, kauhea räpätys, eikä varmasti kauheasti auta tuon virheen tehnyttä se, että yrittää sanoa, että ei lastenhoitohuonemerkki ole mikään lain takaama oikeus huoneen käyttöön vain lapsille...

Vierailija
10/43 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

invavessassa olla jonkun mukana???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/43 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisten vessaan on 100m jonot ja jäähallin konsertissa on 20min tauko, aivan varmasti menen miesten tai invavessaan johon on jonoa yksi tai kaksi henkeä.

Vierailija
12/43 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän mielestänne siis esim. chronin tautia ja haavaista paksusuolitulehdusta sairastavat pitää linnoittautua neljän seinän sisälle? Ettei vaan pasko housuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/43 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vain niin iso, että sinne mahtuu pyörätuolilla! Monessa paikassa on sitä paitsi invavessa ja lastenhoitohuone yhdistetty ja toisissa tämä on vieläpä yhdistetty naistenvessaan (siis jos on pienehkö paikka kyseessä, jossa ei ole mitään isoja vessatiloja). Itse ainakin käytän jos tarvetta on, mutta toki järkevänä ja muita ihmisiä ajattelevan ihmisenä käytän sitä normivessaa ensisijaisesti, jos sellainen löytyy tai on vapaana.

Vierailija
14/43 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ole todellakaan tullut mieleen että invavessaa saisivat käyttää vain invalidit ja housuunpaskojat. Käsittääkseni se nyt vain on ihan tavallinen vessa, joka sattuu olemaan tilavampi. Jossain pikkupaikoissa ei muita vessoja olekaan, pitääkö siellä "normaalin" pissiä housuihinsa vai mitä?



Jos meinaa paskat housuun tulla voi varmaan ystävällisesti tilanteen selittämällä pyytää muita jonottajia päästämään jonossa ohi, yleensä ihmiset ovat ihan ymmärtäväisiä tällaisten asioiden suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/43 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tosiaan käyvät paskomassa lastenhoitohuoneessa/invavessassa. Ilmeisesti ovat niin häveliäitä molskahduksien ja hajun suhteen. On siinä hienoa sitten viedä lasta potalle kun joku on juuri käynyt vääntämässä tortut.

Vierailija
16/43 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä noi kommentit että asialle voi tehdä jotain ettei paskoisi housuun kertoo kijoittajien idioottimaisuudesta ja siitä että eivät tiedä pätkääkään vatsa- ja suolistosairauksista. Ymmärrän ap:lle aiheutuneen hankaluuden mutta samalla kysyisin että mistä hitosta sä ap tiedät että se invassa käynyt nainen ei ollut oikeutettu sen käyttöön? Vai lukeeko se otsassa kenellä on lupalappu invan käyttöön ja kenellä ei?

Ja voin kertoa että ilman lappuja tai sairauttakin voi olla todella kiire vessaan. Itse sairastan ärtyneen suolen oireyhtymää johon ei ole mitään lääkitystä. Jos vessaan tulee kiire, menen ihan varmasti sinne mikä vapaana on, inva tai ei.

Vierailija
17/43 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen samaa mieltä kirjoittajan 18 kanssa. Yleensä ihmiset on ymmärtäväisiä asian suhteen joten saat ap itseäsi syyttää jos et saanut suutasi auki ja kysynyt jonottajilta pääsetkö ohi ja näyttänyt lupalappua.

Vierailija
18/43 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tällä toisella ei olisi ollut pätevää syytä käydä invavessassa? Jos kerran päälle päin sinäkään et näytä invalta, niin ei kai muidenkaan tarvitse? Mitä jos tämä edellinen kävijä olikin vaikka avannepotilas tms?

Vierailija
19/43 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lasten/lapseni kanssa liikkuessa kylläkin. Naisten vessoissa on hankala ahtautua lapsen kanssa samaan koppiin, yksinkään häntä en voi jättää, ja monasti sekä minulla että lapsellani on hätä. Mutta yksin en käy, elle sitten ole todellakin toooosi hätä.



Usein noi invavessat ovat samalla lastenhoitohuoneita.

Itse ihmettelen miten joku voi noissa tiloissa alkaa imettämään? Siis siellä missä muut käy paskomassa, yök.

Vierailija
20/43 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

erään peräaukon leikkauksen jälkeen. Haavaa piti suihkutella aina vessassakäynnin yhteydessä eikä marketin tavisvessoissa ollut bideesuihkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä