Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te ängette inva-vessoihin? Yksin, ilman lapsia?

Vierailija
10.07.2009 |

Terveisin yksi, joka paskoi housuihin, kun inva-vessa oli varattu ja muihin vessoihin oli jonoa. Ja eikös tuolla paskahuussissa ollut joku normi ämmä paskalla (tai mitä lie teki siellä niin hiton kauan!).

T:yks vatsavaivainen, jolta tulee housuun, jos ei heti pääse vessaan.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos invavessa ei ole pelkästään invoille, eikö miesten vessa ole pelkästään miehille?

Vierailija
42/43 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaan unisex

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on paljon siistimpiä kuin tavan vessat. Mua ei harmita yhtään tunnustaa tätä asiaa, sillä olen sen verran elämäni aikana veroja maksanut ja liikkeitä kannattanut, että koen ansaitsevain edes hitusen ylellisyyttä.

:D Mulle ei ylellisyydestä tule ihan ensimmäisenä mieleen invavessa. Mutta kiitti kun kerroit: nyt minäkin voin tuntea oloni ylelliseksi kun seuraavan kerran tyhjennän kuukuppiani invavessassa! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä