Miksi te ängette inva-vessoihin? Yksin, ilman lapsia?
Terveisin yksi, joka paskoi housuihin, kun inva-vessa oli varattu ja muihin vessoihin oli jonoa. Ja eikös tuolla paskahuussissa ollut joku normi ämmä paskalla (tai mitä lie teki siellä niin hiton kauan!).
T:yks vatsavaivainen, jolta tulee housuun, jos ei heti pääse vessaan.
Kommentit (43)
Ne on paljon siistimpiä kuin tavan vessat. Mua ei harmita yhtään tunnustaa tätä asiaa, sillä olen sen verran elämäni aikana veroja maksanut ja liikkeitä kannattanut, että koen ansaitsevain edes hitusen ylellisyyttä.
:D Mulle ei ylellisyydestä tule ihan ensimmäisenä mieleen invavessa. Mutta kiitti kun kerroit: nyt minäkin voin tuntea oloni ylelliseksi kun seuraavan kerran tyhjennän kuukuppiani invavessassa! :)
Jos invavessa ei ole pelkästään invoille, eikö miesten vessa ole pelkästään miehille?