Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isällä ei ole vaarantajua pätkääkään, lapsi ei pysy hengissä sen kanssa

Vierailija
27.06.2009 |

Jo kaksi kertaa tämän aamupäivän aikana isä on antanut 3-vuotiaan toikkaroida kauppakeskuksen ja vilkkaan asuinalueen parkkipaikalla ja itse kulkee 10 metriä edellä.

Eilen lapsi oli pihalla yksin uima-altaassa ja isä puuhaili muuta sisällä asunnossa.

Oikeasti, en uskalla lähteä synnyttämään toista lasta 4 vk:n sisällä jos esikoinen pitää jättää isälle hoitoon siksi aikaa.

Tulee hautajaiset ristiäisten sijasta ja sosiaaliviranomaiset eivät usko että isä on vastuuton. Ei ole muita hoitajia lapselle synnytyksen ajaksi ja mun on pakko jättää vauva sairaalaan ja lähteä itse heti kotiin kun jaloillani pysyn.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

seläntakana purppaseminen ei tilannetta muuta. Ota härkää sarvista tai kissa pöydälle ja puhu suusi puhtaaksi.

Vierailija
2/5 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että 3v ei tajua varoa autoja itse parkkipaikalla. Lopulta meni hermot niin pahasti että ajoin ukon pois kotoa.

Lähti mökille ovet paukkuen ja toivottavasti ei tule takaisin vähään aikaan tai en takaa mitä teen sille kun raivostun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä, millaisten miesten kanssa niitä lapsia on pakko tehdä, kun ei edes synnyttämään pääse ilman, että isukki tappaa aikaisemmat jälkeläiset. Pakostakin tulee mieleen, että ehkäpä se vika ei olekaan siinä isukissa...

Aivan ensimmäiseksi kannattaa pohtia, tuleeko sitä itse reagoitua nyt hiukan ylikierroksilla - synnytys lähestyy ja hormoonit jyllää ja kaikki pelottaa.

Mutta koska kuvailemasi kuulostaa tosiaan sellaistelta, että ei meillä kateltaisi hetkeäkään, niin kannattaa ottaa asia suoraan ja kursailematta puheeksi miehen kanssa. Ilman sellaisia "sinä aina" ja "kun sinä" -ilmaisuja. Olen huomannut, että helpommin saa asiat taottua miehen päähän, kun käyttää ilmaisuja "minä teen" ja "minun mielestäni".

Teillä on aivan erilainen tapa kasvattaa lapsia ja sinä koet, että miehesi tapa on vaaraksi lasten terveydelle. Saatat olla oikeassa. Mutta sepä ei netissä purnaamisella parane. Juttu puheeksi miehen kanssa NYT ja asiat kuntoon. Ilmaiset huolesi ja sanot, että asioiden on muututtava - ei muita vaihtoehtoja.

Synnytykseen on vielä jokunen viikko, joten nyt kannattaa "harjoituttaa" miestäsi hoitamaan taloutta yksin. Vahdi, korjaa ja neuvo, mutta älä tee mitään. Äläkä syyllistä miestäsi. Sillä et pääse puusta pitkälle.

Vierailija
4/5 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasteni isä on juuri sitä hajamielistä ja paksupäistä tyyppiä, että en ole ollenkaan yllättynyt jos mun synnärireissun aikana isä unohtaa nukkuvan 3-vuotiaan kuumaan autoon ja lapsi kuolee lämpöhalvaukseen. Tai jos päiväkoti on jo auki, tulee takuulla soitto sossuilta että isä ei ole muistanut lasta sieltä hakea. Tosi turvallinen olo lähteä synnyttämään.

Vierailija
5/5 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimolle tulee puhelu. Samalla hetkellä lapset unohtuvat. Saan sitten keräillä niitä pitkin tienpientareita, kauppakeskuksia ja ravintoloita - ja tämä tosiaan, kun on hänen vuoronsa katsoa lasten perään, ennen kuin joku älähtää.

Ja niitä puheluita tulee p a l j o n.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi