Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te ängette inva-vessoihin? Yksin, ilman lapsia?

Vierailija
10.07.2009 |

Terveisin yksi, joka paskoi housuihin, kun inva-vessa oli varattu ja muihin vessoihin oli jonoa. Ja eikös tuolla paskahuussissa ollut joku normi ämmä paskalla (tai mitä lie teki siellä niin hiton kauan!).

T:yks vatsavaivainen, jolta tulee housuun, jos ei heti pääse vessaan.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos en heti pääse vessaan, mutta ei ole koskaan tullut mieleenkään että muiden pitäisi muuttaa vessakäyttäytymistään minun vuokseni. aina voi mennä vaikka miesten vessaan jos niin kauhea hätä on

Vierailija
22/43 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen kortti mukana koko ajan!

mikä sun diagnoosi on?

kyselee ärtynyt suoli -potilas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tosiaan käyvät paskomassa lastenhoitohuoneessa/invavessassa. Ilmeisesti ovat niin häveliäitä molskahduksien ja hajun suhteen. On siinä hienoa sitten viedä lasta potalle kun joku on juuri käynyt vääntämässä tortut.

eikö vessanpönttö ole juuri sitä varten että siellä torttua väännetään?

Vierailija
24/43 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaiskohan tehä tuolle vatsalle jotain.. kyllä tämänpäivän lääketiede varmasti saa sun mahan sellaseen kuntoon et jos lähdet kaupoille niin ei tarvii housuun paskoa, tai sit laita joku aikuisten vaippa. Et voi aina olettaa että inva wc tms. olis juuri sulle vapaana. Mitäs jos siellä oliskin ollut joku pyörätuolissa oleva ihminen.. sillä olis kestänyt vessakäynti todennäköisesti triplasti kauemmin kuin tuolla ämmällä jonka mainitsit...

Vierailija
25/43 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on täysin tyhjä, mutta jonoa siihen ei saa muodostaa ja pitää päästää tarvitsevat ohi

Vierailija
26/43 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä suolisto-ongelmaisille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/43 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tosiaan käyvät paskomassa lastenhoitohuoneessa/invavessassa. Ilmeisesti ovat niin häveliäitä molskahduksien ja hajun suhteen. On siinä hienoa sitten viedä lasta potalle kun joku on juuri käynyt vääntämässä tortut.

eikö vessanpönttö ole juuri sitä varten että siellä torttua väännetään?

Varmasti kyllä moni normipidätyskyvynkin omaava käy kakkosella invassa siksi ettei kehtaa paskoa siellä missä on koppeja rivissä.

Vierailija
28/43 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja invavessan idea kyllä on olla ihan normivessa, jonne pääsee tarvittaessa myös pyörätuolin kanssa.



Totta kai muutkin niitä voivat käyttää!



Paskavaivaiset eivät voi luottaa siihen, että heitä varten olisi koko ajan WC vapaana.Voihan siellä olla myös vaikka toinen paskavammainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/43 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisissa naistenvessojen kopeissa ei usein ole lavuaaria, jossa voisi huuhtoa kuukupin, eikä välttämättä viitsi käydä siellä yhteisillä lavuaareilla huuhtomassa.

Vierailija
30/43 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset


Varmasti kyllä moni normipidätyskyvynkin omaava käy kakkosella invassa siksi ettei kehtaa paskoa siellä missä on koppeja rivissä.

eikö heille voisi rakentaa omia häveliäisyysosastojaan ja sinne vaikkapa kertakäyttöisiä käsikakkakuppeja???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/43 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa joku mukaan?

Vierailija
32/43 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senhän voisi merkitä vaikka vessan oveen liimattavalla kk-nauhalla, tämä wc on hyvin äänieristetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/43 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valtaa invavessat!!!

Vierailija
34/43 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olen vauvan ja rattaiden kanssa liikkeellä. En uskalla jättää vauvaa yksin siksi aikaa että käyn normivessassa, ja invavessaan mahtuu rattaat mukaan.



Jos siellä on hoitopöytä, olen joskus saattanut vaihtaa vaippaakin, imettää en ole kehdannut kun siihen menee aikaa.



Kerran olin invavessassa käymässä rattaiden kanssa, ja siis vain vessassa mutta kai mulla hetki meni. No eiköhän siellä oven takana kuulunut jonkun pyörätuolissa istuvan närkästynyt valitus että "kun kestää, siellä varmaan imetetään.."

Tuntui tosi ikävältä tulla sitten ulos vauvan ja rattaiden kanssa, vaikken normaalia kauempaa ollutkaan - täti vain sattui oven taakse kun vessa oli varattu ja närkästyi kun joutui vähän odottamaan.





Sanokaa siis, onko tosi paha juttu käydä rattaiden kanssa invavessassa+

Vai miten kunnon äiti hoitaa vessakäynnin, kun vauvan kanssa asioilla???

Ei käy tietenkään vessassa ollenkaan, mutta jos on pakko...???



Joskus olen ottanut vauvan normivessaan mukaan, ja laittanut makaamaan lattialle jonkun alustan päälle tai istumaan, mutta ei se kovin kivaa ole - likaiset lattiat... - viimeksi jo konttaava vauva alkoi karkaamaan vessan oven ali :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/43 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taannoin vantaan ikeassa odotin aikani vuoroa lapsen kannsa ja viimein joku pikkupoika astui ulos invavessasta, astuin sisään ja huomasin että joku muslimi imettää tuolilla. Hän sanoi että tule vaan mutta menemättä jäi silti.

Vierailija
36/43 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imettääkö muslimit?

Vierailija
37/43 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen raskaana ja selkävaivat sen verran ilkeät, etten tahdo normipöntöltä päästä ylös enää. Invapöntöllä on sentään ne kahvat, joilla voi nostaa itsensä ylös.



Ymmärrän kyllä turhautumisesi.

Vierailija
38/43 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono virtsanpidätyskyky ja hän on kamalan kiukkuinen, jos joku kehtaa mennä invavessaan lapsen kanssa.

Vierailija
39/43 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

änkeän vessaan, koska se on vessa ja käyn siellä tarpeillani... Voin toki ensi kerralla ottaa mieheni mukaan, jos noissa vessoissa ei saa käydä yksin.

Vierailija
40/43 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain löytyy. Ne on paljon siistimpiä kuin tavan vessat. Mua ei harmita yhtään tunnustaa tätä asiaa, sillä olen sen verran elämäni aikana veroja maksanut ja liikkeitä kannattanut, että koen ansaitsevain edes hitusen ylellisyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi