Miksi te ängette inva-vessoihin? Yksin, ilman lapsia?
Terveisin yksi, joka paskoi housuihin, kun inva-vessa oli varattu ja muihin vessoihin oli jonoa. Ja eikös tuolla paskahuussissa ollut joku normi ämmä paskalla (tai mitä lie teki siellä niin hiton kauan!).
T:yks vatsavaivainen, jolta tulee housuun, jos ei heti pääse vessaan.
Kommentit (43)
sellainen kortti mukana koko ajan!
mikä sun diagnoosi on?
kyselee ärtynyt suoli -potilas
Jotkut tosiaan käyvät paskomassa lastenhoitohuoneessa/invavessassa. Ilmeisesti ovat niin häveliäitä molskahduksien ja hajun suhteen. On siinä hienoa sitten viedä lasta potalle kun joku on juuri käynyt vääntämässä tortut.
eikö vessanpönttö ole juuri sitä varten että siellä torttua väännetään?
kannattaiskohan tehä tuolle vatsalle jotain.. kyllä tämänpäivän lääketiede varmasti saa sun mahan sellaseen kuntoon et jos lähdet kaupoille niin ei tarvii housuun paskoa, tai sit laita joku aikuisten vaippa. Et voi aina olettaa että inva wc tms. olis juuri sulle vapaana. Mitäs jos siellä oliskin ollut joku pyörätuolissa oleva ihminen.. sillä olis kestänyt vessakäynti todennäköisesti triplasti kauemmin kuin tuolla ämmällä jonka mainitsit...
se on täysin tyhjä, mutta jonoa siihen ei saa muodostaa ja pitää päästää tarvitsevat ohi
Jotkut tosiaan käyvät paskomassa lastenhoitohuoneessa/invavessassa. Ilmeisesti ovat niin häveliäitä molskahduksien ja hajun suhteen. On siinä hienoa sitten viedä lasta potalle kun joku on juuri käynyt vääntämässä tortut.
eikö vessanpönttö ole juuri sitä varten että siellä torttua väännetään?
Varmasti kyllä moni normipidätyskyvynkin omaava käy kakkosella invassa siksi ettei kehtaa paskoa siellä missä on koppeja rivissä.
Ja invavessan idea kyllä on olla ihan normivessa, jonne pääsee tarvittaessa myös pyörätuolin kanssa.
Totta kai muutkin niitä voivat käyttää!
Paskavaivaiset eivät voi luottaa siihen, että heitä varten olisi koko ajan WC vapaana.Voihan siellä olla myös vaikka toinen paskavammainen.
Tavallisissa naistenvessojen kopeissa ei usein ole lavuaaria, jossa voisi huuhtoa kuukupin, eikä välttämättä viitsi käydä siellä yhteisillä lavuaareilla huuhtomassa.
Varmasti kyllä moni normipidätyskyvynkin omaava käy kakkosella invassa siksi ettei kehtaa paskoa siellä missä on koppeja rivissä.
eikö heille voisi rakentaa omia häveliäisyysosastojaan ja sinne vaikkapa kertakäyttöisiä käsikakkakuppeja???
Senhän voisi merkitä vaikka vessan oveen liimattavalla kk-nauhalla, tämä wc on hyvin äänieristetty.
jos olen vauvan ja rattaiden kanssa liikkeellä. En uskalla jättää vauvaa yksin siksi aikaa että käyn normivessassa, ja invavessaan mahtuu rattaat mukaan.
Jos siellä on hoitopöytä, olen joskus saattanut vaihtaa vaippaakin, imettää en ole kehdannut kun siihen menee aikaa.
Kerran olin invavessassa käymässä rattaiden kanssa, ja siis vain vessassa mutta kai mulla hetki meni. No eiköhän siellä oven takana kuulunut jonkun pyörätuolissa istuvan närkästynyt valitus että "kun kestää, siellä varmaan imetetään.."
Tuntui tosi ikävältä tulla sitten ulos vauvan ja rattaiden kanssa, vaikken normaalia kauempaa ollutkaan - täti vain sattui oven taakse kun vessa oli varattu ja närkästyi kun joutui vähän odottamaan.
Sanokaa siis, onko tosi paha juttu käydä rattaiden kanssa invavessassa+
Vai miten kunnon äiti hoitaa vessakäynnin, kun vauvan kanssa asioilla???
Ei käy tietenkään vessassa ollenkaan, mutta jos on pakko...???
Joskus olen ottanut vauvan normivessaan mukaan, ja laittanut makaamaan lattialle jonkun alustan päälle tai istumaan, mutta ei se kovin kivaa ole - likaiset lattiat... - viimeksi jo konttaava vauva alkoi karkaamaan vessan oven ali :).
Taannoin vantaan ikeassa odotin aikani vuoroa lapsen kannsa ja viimein joku pikkupoika astui ulos invavessasta, astuin sisään ja huomasin että joku muslimi imettää tuolilla. Hän sanoi että tule vaan mutta menemättä jäi silti.
olen raskaana ja selkävaivat sen verran ilkeät, etten tahdo normipöntöltä päästä ylös enää. Invapöntöllä on sentään ne kahvat, joilla voi nostaa itsensä ylös.
Ymmärrän kyllä turhautumisesi.
huono virtsanpidätyskyky ja hän on kamalan kiukkuinen, jos joku kehtaa mennä invavessaan lapsen kanssa.
änkeän vessaan, koska se on vessa ja käyn siellä tarpeillani... Voin toki ensi kerralla ottaa mieheni mukaan, jos noissa vessoissa ei saa käydä yksin.
vain löytyy. Ne on paljon siistimpiä kuin tavan vessat. Mua ei harmita yhtään tunnustaa tätä asiaa, sillä olen sen verran elämäni aikana veroja maksanut ja liikkeitä kannattanut, että koen ansaitsevain edes hitusen ylellisyyttä.
jos en heti pääse vessaan, mutta ei ole koskaan tullut mieleenkään että muiden pitäisi muuttaa vessakäyttäytymistään minun vuokseni. aina voi mennä vaikka miesten vessaan jos niin kauhea hätä on