Lapsella kaveri kylässä ja mun piti avata kaikki ikkunat ja ovet. Haisi niin pesuaineelle!
Oltiin tuossa olkkarissa koko porukka ja haistoin heti siitä pyykinpesuaineen.
Olen herkkä noille, me ei itsekä käytetä kuin hajusteettomia, myöskään huuhteluaineissa.
Mulla alko menee nenä tukkoon ja silmiä kutisemaan. Menin ensin ulos ja helpotti hieman.
Huomaatteko itse olleenkaan (jotka noita hajullisia käyttää), että kuinka voimakkaasti ne haisee? Ei tuoksu, vaan haisee!
Kommentit (96)
Meillä pestään ihan tavallisella Omolla, Bio luvilla vaatteet, mutta kun annostelen oikein, mielestäni vaatteet haise millekkään. Huvittavaa huomata, että jo tuulikaapissa tietää onko tietty tyttö kylässä tai ollut aikaisemmin meillä. Luulen, että on kyllä annostelu pielessä heillä, niin voimakkaasti haisee pesuaine..en ymmärrä etteivät itse tajua asiaa. Meillä ei siis allergiaa, mutta liika on jo liikaa.
Eivät siis haise. Mitä voimakkaampi tuoksu sen parempi. Ja käytän niitä jatkossakin. Ihan sama, mitä muut siitä ajattelee.
Mulla haisi aina työkaveri ja veljen ex. Musta se on aika halpa haju ja todella ihmettelen kuin jotkut haluaa haista pesuaineelle. Mutta kuka tykkää mistäkin.
Mulla haisi aina työkaveri ja veljen ex. Musta se on aika halpa haju ja todella ihmettelen kuin jotkut haluaa haista pesuaineelle. Mutta kuka tykkää mistäkin.
Halvalla hyvä puhdas tuoksu, mikä sen parempaa.
taas käytän ihan hirveästi tuoksullisia pesuaineita, ihana kun vaatteet tuoksuvat hyvälle!!!eri jos haisis aina vaikka hielle...
Tykkään myös kaupassa esim. haistella niitä huuhteluaine-purnukoita, koska oon ihan hulluna huuhteluaineisiinkin.
Valitan jos meidän perheen puhtaan pyykin tuoksu ärsyttää osaa ihmisistä.
Ihan vinkkinä vaan, että on sellaista hajuvettä kuin Clean ja niillä on monia pesuaineen hajuisin hajuvesiä, esim laudry jne.
Ite en tykkää pesuaineen hajusta, mutta ilmeisesti amerikkalaiset tykkää niin et haluaa suihkia sitä pullosta. Esim Helsingin rautatieasemaa vastapäätä saa.
En tarkoita että hajusteista pitäisi luopua kokonaan, mutta miksi voimakkaasti jollekin parfyymille, pesuaineelle ym. haiseminen olisi yhtään sen hyväksyttävämpää kuin vaikka hielle? Liiallisena mikä tahansa tuoksu muuttuu pahaksi hajuksi.
Useimmiten ihmiset tajuavat aika hyvin ottaa muut huomioon esim. äänen kanssa (harva kailottaa esim. konsertissa), en ymmärrä miksi haju olisi ns. yksityisasia sillä kuten äänikin, se leviää muidenkin ihmiset nautittavaksi/kärsittäväksi.
Liika ei huuhtoudu pois vaan jää vaatteisiin. Ihan sama kuin jos hiuksia, käsiä ym. pestessä et huuhtoisi kunnolla.
Itse ihan tarkoituksella laitan yli annosteluohjeen, koska RAKASTAN puhtaan pyykin tuoksua!
että on kyse siitä, että koska tiettyihin hajuihin/tuoksuihin turtuu nopeasti niin käyttäjät eivät itse huomaa hajua niinkuin varsinkin ne, jotka eivät hajusteita käytä.
Me käytetään aika "miedontuoksuisia" tai tuoksuttomia pesuaineita just astman ja allergian takia. Huomaan myös aika kaukaakin jos jollain tiettyä pesuainetta käytössä, ei varsinaisesti haittaa ihan hyvä tuoksu.
MUTTA voi tsiisus näitä hajuveden käyttäjiä jotka eivät ymmärrä, että esim.voimakkaita myskituoksuja suositellaan esim.hipaisemaan nilkkoihin (tms) ja siis hipaisemaan! Näin tuoksu pääsee oikeuksiinsa, eli ensin nainen ja sitten tuoksu ;) Meni vähän ot, mutta oli pakko mainita.
ja yliherkkyydet tulee jos pitää lastensa päällä pesuaineylijäämiä.
yök. Inhottaa kun tällaisia perheitä tulee kylään. Haisevat itse ja kun ripustavat vaatteet naulakkoon, tartuttavat sen kirpputorinhajun meidän puhtaisiin vaatteisiin.
ja yliherkkyydet tulee jos pitää lastensa päällä pesuaineylijäämiä.
Tulee jos tulee.
Puhtaan pyykin tuoksu tulee siitä, kun pesee pyykit hajusteettomalla pesuaineella ja kuivaa ulkona. Siinä on jotain aidon ja ylellisen tuoksua.
Ja tosiaan, voimakkaat pesuaine"tuoksut" eivät ole sen parempia kuin hien haju. Liiallinen pesuaineen käyttö kuluttaa luontoa sekä omaa ja lähellä olevien terveyttä.
Puhtaan pyykin tuoksu tulee siitä, kun pesee pyykit hajusteettomalla pesuaineella ja kuivaa ulkona. Siinä on jotain aidon ja ylellisen tuoksua. Ja tosiaan, voimakkaat pesuaine"tuoksut" eivät ole sen parempia kuin hien haju. Liiallinen pesuaineen käyttö kuluttaa luontoa sekä omaa ja lähellä olevien terveyttä.
Mitäs nyt tehdään?
että voinko käyttää sitä tai tätä pesuainetta, huuhteluainetta tai sitten vaikka hajuvettä.
Kyllä me kotona käytetään just niitä mistä me tykätään.