Pahin aivopieru jonka olet päästänyt suustasi?
Kommentit (15)
mutta olen vaatemyyjä ja sanoin kerran asiakkaalle pillufarkut vaikka selkeästi tarkoitin pillifarkkuja...
mutta olen vaatemyyjä ja sanoin kerran asiakkaalle pillufarkut vaikka selkeästi tarkoitin pillifarkkuja...
baarissa itsepintaiselle lähentelijälle,et lähe kävelemään siitä.Mies istui pyörätuolissa.....!
olin käynyt ekaa kertaa avannossa ja äidilleni päivittelin sitä äidilleni: Se vesi oli varmaan miinusasteista!
En edes tajunnut tota heti.
kun kysyin tuttavalta täysin ajattelematta onko raskaana, eikä ollut (vaan lihonut). Nolotti paljon. :/
"Timo" väisty tulee auto... ja siis kulman takaa tuli mies, joka kuuli että sanoin häntä autoksi... pyytelin nolona anteeksi :)
Ja tajusin sen vasta paljon, paljon myöhemmin.
Vastasin "Paljon onnea ja otan osaa"
Tähän siis selityksenä se, että meillä oli sillon alle vuoden ikäinen lapsi, joka nukkui todella huonosti. Olin äärettömän väsynyt ja suoraan sanottuna vähän vittuuntunut äitiyteen :) Vasta jälkeenpäin ajattelin, että en todella haluaisi saada itse tuollaista viestiä, kun olen juuri saanut vauvan :/
Kaveri ei päässyt rahapulan takia viettämään juhannusta vuokramökille kaveriporukkamme kanssa. Vanhempansa olivat lainanneet hänelle kyllä rahaa tuota reissua varten, mutta senkin hän oli tuhlannut sähkölaskuun tai johonkin muuhun tärkeämpään juttun.
Kaveri oli ymmärrettävästi surkeana. Onneksi hän oli saanut toisen kaverin viettämään kanssaan kaupunkijuhannusta ja piristyneenä kertoi suunnitelmistaan minulle. Minä menin sitten möläyttämään: "No, ei sinulla kuitenkaan ole niin hauskaa kuin olisi siellä mökillä." Kaveri veti tosi pahasti herneet nenäänsä tuosta kommentista. Ja tarkoitukseni oli sanoa jotakin sen suuntaista, kuin että olisi hauskaa, jos pääsisit mökille meidän kanssa, mutta sain sen kuulostamaan ihan joltakin muulta. Kaveri oli ymmärrettävästi tosi vihainen, vaikka yritin kuinka selitellä hänelle. Kyllä itseänikin olisi vituttanut kaverin asemassa, jos joku olisi sanonut minulle noin hölmösti.
Puhuimme perjantai on pahin-leffasta ja sanoin " karmeaa jos heräsi äitinsä kropasta! "
Kaverin äiti oli juuri kuollut. .
Melkein lipsautin työkaverille, jonka tyttö muutti miehen perässä Viroon ja ostivat kämpän (hinta n. 2500 e), että mä voisin ostaa vaik kymmenen tollasta kämppää kun niin halpoja ovat. Mulla siis omaisuutta jonkun verran. Ei helvetti onneks jäi mölyt mahaan, kyl ois hävettänyt!! :D
No uudessa työpaikassa kysyin spontaanisti miten erään kaapin oven saa auki kun ei mennyt kahva alaspäin. En edes yrittänyt kääntää ylöspäin :D välillä pitäis miettiä ennenkuin antaa ittestään urpon kuvan.
sellainen, joka aiheuttaa kuulijoissa myötähäpeää, loukkantumista tai hämmennystä.