Ehtiikö ajoissa koneeseen Helsinki-vantaalla jos
Bussi on terminaalissa aikataulun mukaan 04.05 ja kone lähtee 06.00.
Edellinen bussi lähtee jo edellis iltana 20.00, joten pitäis löytää yöymispaikka lentohotellista. Tuntuis tyhmältä maksaa kiskurihintoja n.6 tunnin hotellissa olosta.
Vai onko Helsinki-vantaalla joku "lepäilyaula" jossa vois hiukan huilia. Juurikaan tuota aikaisemmin en töiden vuoksi pääse lähtemään.
Kommentit (7)
tuntia ennen kentällä niin pitäis normaalisti olla ihan ok. ainoo tietty jos bussi myohässä. tee check in netissä jo etukäteen.
niinhän ne suositteleekin.
Ikinä ei olla menty aikaisemmin...
Ja kun menette kentälle, heti ottakaa selvää missä on teidän lähtöselvitys ja jääkää jonoon. Jos menette pakettimatkalle, mielestäni silloin ei voi tehdä lähtöselvitystä netissä. En ole tosin varma. Voi meinaa olla ettei lähtöselvitys ole tohon aikaan vielä auki.
Lentokentän läheisyydessä on edukkaita hotelleja, airport inn, tai vastaava ja näistä on ilmainen kuljetus kentälle, toimii.
Hyvää matkaa !
Olen liikkeellä yksin, joten mietin miten ois järkevintä tuo yö kuluttaa. Hotellissa kun ehtisin olla n. viitisen tuntia.
Sinällään huvittavaa. Tuo 5 tunnin hotelliyö maksaa enemmän kuin 1/3 viikon äkkilähdöstä. Työn takia kun ei paljoa pelivaraa noiden lähtöjen kanssa ole.
ap
jos et uskalla tuohon viime tipan linja-autoon jättää. Kyllä niillä penkeillä voi torkkua, jos ei ole niin lujauninen, että joku pystyy pöllimään tavarat. Minä ainakin olen istunut siellä yksin puoliunessa tuntitolkulla huonojen junayhteyksien takia.
Bussi on terminaalissa aikataulun mukaan 04.05 ja kone lähtee 06.00.
Pahimmat ruuhkat alkavat vasta, kun sinun lentosi on jo ilmassa.
Mukavaa ja rentouttavaa matkaa!
Kannattaa siis suosiolla tulla jo edellisenä iltana kentän lähistölle hotelliin. Miksi et selvittänyt kulkuyhteyksiä ennen matkan varaamista?