Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoin neuvolassa etten edes yritä hoitaa kotia vauvan synnyttyä

Vierailija
02.07.2009 |

Meille kaavaillaan neuvolan perhetyöntekijää, jotta jaksaisin yh:n sekä uhmaikäisen että vauvan kanssa. Neuvolan tätsy kysyi mun jaksamisesta ja siitä miten jaksan hoitaa huushollia. Sanoin, etten edes yritä hoitaa kotia. Pyykit pesen ja astiat laitan koneeseen ja ruuan laitan. Muihin kotitöihin en edes yritä revetä. Turha perhetyöntekijän odottaa kiiltävää tiskipöytää kun tulee meille kylään. Vessakin haisee ihan kuselle kun isompi lapsi opettelee kuivaksi ja haluaa käydä pöntöllä vaikka ei vielä yllä sinne kunnolla pissaamaan.

Nukkuminen on tärkeämpää kuin kiiltävä tiskipöytä tai puhtaat ikkunat ja lattiat.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä todellakaan koti kiillä. Astioita tiskipöydällä, likaisia vaatteita, ikkunat pesemättä (pesty viimeksi viime kesänä, kun äiti oli käymässä), vessa haisee jne. En kylläkään ole pitänyt tätä minään ihme asiana, eihän ihminen kaikkeen repeä. Minä käyn myös palkkatöissä. Eikä ole tullut mieleenkään kaivata perhetyöntekijää.

Vierailija
22/23 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pessyt ikkunoita kertaakaan. Läpi näkee edelleen ihan hyvin. Ja tulevaisuudessa pääsen paljon helpommalla kun lapsia on kaksi, kuin että niitä olisi vain yksi roikkumassa koko ajan mun lahkeessa ja vaatimassa seurustelua.

Kohta sulla roikkuu lahkeessa kaksi lasta jotka kumpikin haluaa yhtä aikaa sun syliin. Tappelevat sitten siinä kun 'toi on mun puolella, tässä on ahasta'. Kyllä ne lapset sun seuraa vaatii vaikka niitä olisi kuinka monta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on sunlaisias ihmisiä kyllä nähty. Eikä ne muunlaisia olis, on niitä lapsia tai ei. Jos ei oo lapsia, elelllään tyttömyyskorvauksella tai sairauspäivärahoilla, ainahan jostain sen verran kolottaa, että saikkua saa. Selkä, pää, psyyke tms. mistä lääkäri ei voi sanoo, että terve oot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi