Hups nyt huomattiin että ne vuokratuet olikin pois asuntorahastojen rattaista
Öljy vietiin, ei rattaat enää liiku.
Köyhiltä rikkaille nuo tukirahat ovat aina liikkuneet. Eikö sitä tajuttu hallitusohjelmaa tehdessä?
Kommentit (112)
Tätä olen tänne kirjoitellut jo monta vuotta!
on ihan oikein että rahastavan eliitin rahavirta pysähtyi, veronmaksajat ovat maksaneet rikkaalle eliitille aivan kaikesta välikäsien kautta, hyvä että eliittiä ajetaan nyt alas
H alla-ahon rahastosijoitukset ovat jumissa Ålandsbankenin asuntorahastossa.
Taisi osua Halla-ahon omaan nilkkaan tämä hallitus.
Vierailija kirjoitti:
H alla-ahon rahastosijoitukset ovat jumissa Ålandsbankenin asuntorahastossa.
Hupsista keikkaa
Vierailija kirjoitti:
Mitkä vuokratuet?
Asumistuki!
Toki on tajuttu. Suuri osa asumistuista on mennyt ulkomaisille sijoutusyhtiöille. Eli on jaettu runsaskätisesti suomalaisilta veronmaksajilta rahaa annettavaksi ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
Taisi osua Halla-ahon omaan nilkkaan tämä hallitus.
Varmaan monen muunkin rahanahnen poliitikon
Vierailija kirjoitti:
on ihan oikein että rahastavan eliitin rahavirta pysähtyi, veronmaksajat ovat maksaneet rikkaalle eliitille aivan kaikesta välikäsien kautta, hyvä että eliittiä ajetaan nyt alas
Tämä on kova isku SDP:n toverimiljonääreille, jotka toivovat koko sydämestään vasemmiston voittoa seuraavissa vaaleissa, niin saadaan tilanne korjattua.
Kohtahan moni voi ostaa oman asunnon kun niitä saa sillä -60 prossan alennuksella.
Vierailija kirjoitti:
Kohtahan moni voi ostaa oman asunnon kun niitä saa sillä -60 prossan alennuksella.
Täällä meidän suunnalla tuolla alennuksella pitää jo maksaa asunnon ostajalle rahaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Toki on tajuttu. Suuri osa asumistuista on mennyt ulkomaisille sijoutusyhtiöille. Eli on jaettu runsaskätisesti suomalaisilta veronmaksajilta rahaa annettavaksi ulkomaille.
No olen minä köyhä saanut asua ihan hulppeassa kämpässä tässäkin nyt, eli ei ne verorahat täysin hukkaan ole menneet.
Kiitos kapitalisti tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä meidän suunnalla tuolla alennuksella pitää jo maksaa asunnon ostajalle rahaa!!!
Niin, peslävessä omakotitalo maksaa sen 5000-20000 euroa, olen katsellut Oikotiestä...
"Hän sanoo kokemuksen myötä oppineensa, että rahastot todellakin voivat muuttaa sääntöjään yksipuolisella päätöksellä"
Mitä sääntöjä on muutettu? Kyllä luultavasti on pienellä kirjoitetuissa teksteissä kaikki kerrottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, peslävessä omakotitalo maksaa sen 5000-20000 euroa, olen katsellut Oikotiestä...
Jotain purkukuntoisia tai vähintäänkin perusteellista remonttia vaativia mörskiä?
Vai niin, olen kyttäillyt asuntoa 00100- tai 00140-alueilta sijoitusmielessä. Eipä ole hinnat laskeneet, eikä tarjonta noussut.
Haastavina aikoina kivijalassa koetaan rahojen olevan kuitekin paremmassa turvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persläven omakotitalon kulut ovat yhtä suuret kuin Vantaan. Ei kannata ostaa.
Romahduksen odottaja näkee taas märkiä päiväunia ennen kuin herää todellisuuteen vuokraneukkukuutiossaan Kontulassa.
Kukaan ei osta, eikä myy asuntoja. Vuokralaiset joutuvat siirtymään halvempiin asuntoihin.