Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*Pidempään tuhdanneiden HEINÄKUU*

Kommentit (191)

Vierailija
21/191 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eewokille peukkuja ja pitkää pinnaa piinailun kanssa :)

Voi Ennuli... Lohtuhaleja. Yritä keräillä itsesi, vaikka vaikeaa olisi. Tuntuu että sen vaikeammaksi itsensä kerääminen menee mitä kauemmin tässä hommassa on aikaa kulunut! Ja me kyllä yritetään auttaa sinua täällä uuteen nousuun!

Sofi, onneksi ei kuitenkaan se tätikään ole vielä tullut, kun ei kerran plussakaan vielä pärähtänyt. Kovasti sinne nyt niitä plussapuhureita että saisit ne kaksi viivaa!!

Omaan napaan ei mitään... Huomista lekuria odotellessa, alkaa jo vähän jänskättää!

Nelli

Vierailija
22/191 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masunasu, pahoittelut :(! Minä olen luomu yrittäjä, joten en osaa vastata kysymyksiisi lugeista. Sen negan tai tädin lisäksi siinä vaiheessa tilannetta pahentaa hormooni -jutut, mitkä ei nekään ole suosiollisia miellialaa kohentamaan. Sitten oviksen seutuun onkin taas hormoonit kohillaan, jonka takia myös mieliala kohillaan....eli pitkälti hormoonien varassa ollaan ja mieliala sen mukainen... Niin minä ajattelen tämän ainaisen "siten jaksetaan nousta sieltä syövereistä - TAAS" -asian.

Nelli tsemppiä lääkäriin! Toivottavasti on onnistunut reissu :)

Nyytikki, toivotaan nyt sitten hedelmöitymistä :). Mulla oviskivut on niin voimakkaat, ettei epäilystäkään ajankohdasta, muttei siis silti vaan tärppää, missä lie vika?

Voi sofi!!!! Mille se sun testi nyt sit näytti? Kerro! Bongasitko oviksen ok? Eihän vaan ole ovuloimaton?

Eewokki: OIREETTOMUUS ON HYVÄ :)!

Pahoittelut ennuli! Peevelin täti!

ON: Mulla särki tänään päätä, APUA!!! Kaksi finniä naamassa edelleen nököttää :Z. Töissä purskahdin tänään itkuun (voi nolo)... Ettei vaan olisi typeriä PMS -oireita. Panikissa odotan huomista: jos finnejä lisää ja pns, niin se on sitten selvä juttu :(

kisu kp 23/27 ... dpo 10

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/191 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips vaan kaikille tasapuolisesti!

Täällä minäkin mukana taas remmissä..

Oli vaikeuksia, kun mun tunnus ei meinannut toimia tän uuden systeemin myötä, mut tänään saaivat toimiin:) Ja oli aika raskasta aikaa muutama viikko kun alkoi käydä raskaaksi nää jatkuvat negat.. meinas masennus iskeä totaalisesti..

'Ihanaa kesää kaikille!

Haaveilija -79 yk 17 ?

Vierailija
24/191 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule sofi kertomaan, mitä se testi näytti! Mulla menossa kp 27/28, en ole oireita pahemmin seuraillut, kun aina se täti on ennenkin paikalle kurvannut..joten odotellaan nyt argh.

Voimia haaveilija-79, kaikille varmasti liiankin tutttu tuo tunne ainaisista negoista. Mutta tsempataan me toisiamme täällä!

Osaako joku sanoa, voiko ovuloida vaikka ei tulisikaan ovislimoja? Yleensä aina ne bongaan, mutta tästä kierrosta en..

inkeri piinaviikon loppupuolella

Vierailija
25/191 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

masunasu: niin karu tuo kommentti ystävältäsi! Mä olisin varmaan purskahtanut itkuun, jos joku olis mulle noin typerästi sanonut!

eewokki: täällä myös alkaa toivo hiipua, kun ei mitään oireita ole...jossain vaiheessa oli "sellanen fiilis", että nyt olis onnannut, mutta sekin on jo mennyt...

Ennuli: :( kurja juttu. tiedän, ettei tohon nyt auta mikään lohdutuksen sana, mutta tsemppiä kuitenkin...

Sofi: sulla on kyllä niiiiin jännät paikat, joskos sitä onnea olisikin vielä matkassa ja plussaisit...toivotaan parasta :)

inkeri: mäkään en onnistunut tässä kierrossa bongaamaan ovislimoja, mutta tikkujen mukaan olisin kuitenkin ovuloinut. mitäs muut fiksummat sanoo tuosta, että voiko ovuloida vaikkei limoja tuliskaan?

Parasta plussaonnea teille, jotka odottelette nyt kierron viimeisiä päiviä! Toivotaan, ettei täti tule!!!

Mulla tosiaan ei mitään oireita mistään (=ei raskaudesta, ei tädistä), kp 28 menossa ja pikkuhiljaa alkaa täälläkin jännittää...meneekö kukaan muuten yhtään samassa vaiheessa kiertoa kuin minä? Ens ke-to odotellaan täällä tätiä...MUTTA EI TOIVOTA!!!

Plussatuulia kaikille tasapuolisesti!

Vilja, kp 28/n.35

Vierailija
26/191 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan,

ja kiitos kaikille ihanille ihmisille tsemppauksista. Nyt olen jo eilisen jälkeen paremmilla fiiliksillä ja täysillä tsempataan tähän uuteen kiertoon. Kävin jopa tilaamassa lisää o-testejä. Turhaahan niidenkin käyttö voi olla (onhan sitä ennenkin ilman testejä saatu lapsia tähän maailmaan), mutta tuntuu, että jotain "ekstraa" haluaisi raskautumisen eteen tehdä. Ehkäpä hankin greippimehuakin...

Teille muille oikein paljon onnenhaleja ja odotan innolla iloisia uutisia! Meikäläinen siirtää ajatukset huhtivauvaan! Olisihan sellainenkin oikein kiva ja tervetullut! =)

- Ennuli -

kp 2/28, yk 12

Vierailija
27/191 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tässä mieleen, että onko raskautuminen jotenkin ikeaa tai jopa mahdotonta, kun mulla ovis aina kp 9-10 ja kierto 28-30..

Kun eikös se ovis pitäs aina olla puolivälissä?

Hulluksi tässä tulee kohta..

Toivottavasti monta plussaa meille tässä kuussa!

Haaveilija-79

Vierailija
28/191 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilija, jaksamista! Mullakin on varmasti mieliala tosi maassa, mikäli täti tulee jälleen viikonloppuna vierailulle. Luulisin, että tärkeintä kierrossa on, että oviksen ja tätin välissä on tarpeeksi aikaa, että ennättää kiinnittyä jne. Sun luteaali vaihe on aika pitkä... kirjoissa sanotaan et yleensä se on 12-16 pv. Tietääköhän joku muu paremmin näistä jutuista?

Miten Nellin lääkäri meni? Toivottavasti hyviä uutisia!

Vilja luulisin, että limat vaihtelee kuukausittain ja voi ovuloida ilman 'runsaampia' limoja. Tsemppiä piinaan!

ON: Ei päänsärkyä tänään! Jihuu! Ei uusia naamankoristuksiakaan! Toinen jihuu! Tänä aamuna lyhyesti paha olo... Viimekierrossa tässä vaiheessa olin varma raskautumisesta, nyt on kuitenkin vähän varovainen olo ja en oikein osaa mitään arvella: olo on Matin sanoin 'fifty-sixty' :)... Saatte varmaan mun näpyistä ja muista kummallisuuksista joka päivä lukea, niin paniikissa taas olen! Sorry!

kisu kp 24/27 11dpo

Vierailija
29/191 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se s*****tana pyyhälsi tänne tänä aamuna 3 päivää myöhässä ja olen aivan rikki!!

Surullinen oon aina ollu ja allapäin kun täti on tullu ajallaan! Nyt kun se tuli myöhässä, niin ehdin jo ajatella olevani raskaana, sen 3 ihanaa päivää.. Kuten sanottu, nyt siis tipahti korkeammalta kun yleensä...:´(

Mutta kukas sanoikaan olevansa paremmalla tuulella jo tädin tulostahuolimatta, niinhän tässä itsellekin käy, kun tästä päivästä vaan jaksaa!!

Monella oli piinan loppuvaihe menossa, toivon niin hartaasti, että joku teistä plussaisi!!

Itse aion tilata huomenna ajan vyöhyketerapeutille, meidän pikkukylään kun on tullut sellainen "luksuspalvelu" ....=)

Sofi ja TAAS uusi kierto,,,

Vierailija
30/191 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofille paljon voimia ja jaksamisia!!

Vierailija
31/191 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan se sitten ovuloimaton? Niitä kun ei tässä koulutuksen vaiheessa enää tarvitsisi tulla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Voimahali sinne.

kisu

Vierailija
32/191 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kurjaa!!!!

Mulla oli toissa kierrossa melkein kaks päivää myöhässä, ja olin niin iloinen, kunnes sitten kp36 (kiertoni normaalisti 35) myöhään illalla/yöllä menkat sitten alkoivatkin...ja sinulla kuitenkin KOLME PÄIVÄÄ! Voimia sinne! Varmaan tuntuu oikeesti tosi kurjalta. :(

Vilja, kp28/35

Vierailija
33/191 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti ensimmäiseksi Sofille hurjan paljon voimia.. Sitä aina niin niin kovasti toivoo täällä muidenkin puolesta kun se ei kuitenkaan ole millään tavalla itseltä pois jos toiset plussaa.. Ja sinä olisit niin ansainnut sen plussan vihdoin ja viimein! Voi kurjuuksien kurjuus sentään :(

Kisu! Kiitos kysymästä (lääkärireissusta) kirjottelenpa siitä tuossa viestin loppuun. En eilen jaksanut alkaa kirjottelemaan kun oli mieli niin maassa. Ja tuleppas kertoilemaan meille niistä tämän päivän näpyistä sun muista kummallisuuksista :)

Haaveilija kyseli tuota oviksen ajankohtaa kiertoon katsottuna.. En usko että on mitenkään mahdotonta raskautua jos ovis noin aikaisessa vaiheessa, mutta kysymysmerkiksi jää että ehtiikö sun munikset kypsyä tarpeeksi kookkaiksi ennen irtoamista jos ovis on niin aikaisessa vaiheessa kiertoa? Ei ole mulla mitään varmaa tietoa itse vain näin pähkäilen asiaa.. Ja tosiaan parashan se olisi jos se ovis olisi siinä puolessa välissä. Ainakin jos kierto on se 28-30 mikä sulla.

Ennuli! Ihanaa kun olet jo paremmilla mielin.. Inhottavaa laidasta laitaan menemistä tän asian kanssa. Välillä niin maassa, sitten taas uskaaltaa vähän nostaa toiveita ja sitten yllensä taas ollaan maassa.. Toivottavasti et sinne "maahan" enää joutuisi! ;)

Vilja.. Sehän on tosi hyvä kun ei mitään oireita mistään :) Minäkin tätiä odottelen sinne ens ke-la akselille. Mulla saattaa vähän heitellä kierto tai oikeastaan "oikea" kierto pysyy samassa että varmaan la alkaa kunnon vuoto mutta ke tulee jo jotain ja tiedän siitä että mihin tämä kierto taas päättyy.

Inkeri, itse uskoisin että voi hyvinkin ovuloida ilman mitään limoja tai tuntemuksiakaan.

Ja sitten vähän omia kuulumisia: Elikkäs eilen oli se lääkärireissu. En päässyt sille lääkärille joka minua on aina ennen hoitanut vaan jonkun kandin käsittelyyn. Hänen päätöksensä oli että tutkitaan nyt vaan miehen simppanäyte koska minulla on jo yksi lapsi (miehelläni ei) eli eihän minussa mitään vikaa ole!! Että sellasta.. Yritin selittää että en enää nykyisin tunne mitään oviskipujakaan vaikka olen ennen aina tuntenut ja että menkkojen alkaminen ja kesto on mennyt ihan höpöksi! Mutta ei! Tiedän että kuitenkin minua aletaan tutkimaan sitten kun miehen simppavastaus tulee, vaikka löytyisikin siitä vika! Ei ne alota hoitoja ennenkuin minutkin on kartoitettu! Miksei sitten olisi voinut alkaa nyt heti minuakin kartoittamaan yhtä aikaa kun miestäni, kun se kerran jokatapauksessa tehdään! (Näin olen kuullut). Kyllä se kandi kuitenkin minut ultrasi. Ja löytyikin sitten monirakkulaisuutta.. Totesi siihen vain "onhan siihenkin lääke, mutta et sinä sitä tarvitse, kyllä sinä VARMAAN ovuloit! Onhan sinulla jo yksi lapsi"

Että sellasta tänne!

-Nelli

Vierailija
34/191 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelli: vaikutti aika typerältä.. Eihän se mitään tarkoita, jos on yksi lapsi jo.. Onhan kropassa voinut tapahtua muutoksia ensimmäisen lapsen jälkeen.. Mitä jos yrittäisit saada mahdollisimman pian ajan sille lääkärille, joka on hoitanut sua aikaisemmin..

Tänne ei ihmeempää.. Ei oikein mitään sanottavaa.. Nyt tämän viikon jälkeen täytyy mennä takaisin töihin..

-KP- *KP 13/28-35 YK 22*

Vierailija
35/191 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelli: Aika urpolta vaikutti toi sulle osunut kandi, huonoa tuuria. Inhottavaa kun menet toiveikkaana lääkärille ja sitten ei oteta oikeen tosissaan.

Toivottavasti Sofilla jo parempi fiilis.

Huomiseksi tätiä odotellessa, ei oikeen mitää tuntemuksia ellei TAAS ovis ole siirtynyt, kun jotenkin sen tuntuisia kipristyksiä välillä mahassa tuntuu. No, huomenna taas viisaampana.

Inkeri kp 28/ 28

Vierailija
36/191 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kökkö miten tylsä lääkäri Nelli! Tuo oli selvästikin TK:n puolella. Niilä on varaa kohdella asiakkaita miten sattuu. Ja tietämys asioista voi olla mitä on...Kuin kauan simppatestien tuloksien saamiseen menee?

Inkeri sehän on ihan hyvä, ettei ole mitään tuntemuksia, voi olla vaikka jotain salaista tekeillä :). Millos meinaat testailla?

Mitäs Eewokin piinailuun kuuluu?

ON: Taitaa epätoivo hiipiä puseroon! Wc:ssä mua juoksuttaa koko ajan. Töissä normaalisti max 1 kerta eilen ja tänään 4 kertaa. Mut voi olla tää painostava ilma mikä janottaa ja vessattaa... Ja sit munasarjan kipuilua ei oo tänään ollut, eli lienee keltarauhanen siellä surkastumassa. Pari uutta näppyä naamassa :(. Taitaa olla sitä myöten selvä tää kierto...yhyy. Ei taida huomenna hyödyttää testata, ei tolla 25ml/U kuitenkaan edes mitään näkyisi. Jos vaan jaksaisi odottaa sinne lauantaihin ja kattoo ihan rauhassa, kuinka täti moonica lipuu paikalle. Olokin alkaa olla 'ei raskautunut'....

kisu 12 dpo, kp 25

Vierailija
37/191 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofille ensimmäiseksi pahoittelut ja voimia... välillä se kierto vaan tekee tepposiaan ja antaa turhia toiveita, mikä on kyllä ihan p-stä.

Haaveilijan ovis on kyllä tosi aikasin kierron pituuteen nähden, mut en ole lääkäri... itellä oli ennen clomeja ovis vasta n. kp 20-22, ja se ainakin oli lekurin mielestä liian myöhään.

Nellillä oli kyllä tosi tökerö kandi vastassa! Kannatan ehdottomasti yksityistä puolta jos haluaa että jotain tapahtuu nopeesti. Mulla myös sitä monirakkulaisuutta, ja lääkkeet sain saman tien.

Kisu: en usko että olisin raskaana, mitäänsanomaton olo, ei oireen oiretta (ja se tietää mulla aina tätiä). Kirveen olen jo heittänyt kaivoon. Minuakin on kyllä vessassa juoksuttanut, mut se johtuu mansikoista joita olen mättänyt litrakaupalla. Piinaillaan vielä nää viimeiset päivät, sittenhän se tuomio meille selviää...

Entä Viljan piina?

eewokki kp 26

Vierailija
38/191 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiharapää, yritin sanoa sille just sitä että eihän se mitään merkkaa että mulla on jo yksi lapsi joka on alkunsa saanu vähän vajaa 5v sitte.. ja että mun omat tuntemukset ja kaikki on muuttunu sen jälkeen. Mut ei menny sen tajuntaan kyllä vaikka kuinka yritti.

Inkeri, sehän se... olin niin oottanu sitä että pääsen sinne lääkäriin ja päästäis vihdoin alkuun selvittelyjen kanssa niin sitte kävikin näin.. Jokos sinun tilanne on yhtään selvinny? (Täällä peukut kohti kattoa sulle!)

kisu, itseasiassa ei edes ollut tk:n lääkäri vaan ihan sairaalan puolella työskentelevä! Tk:sta tuollasta vois oottaakkin mutta.. Niin ja ukko eilen soitti sinne labraan, kahden viikon päästä saa viedä näytteensä! :) Eli ei onneksi kauaa mene siinä vaikka lääkäri ensin pelottelikin että voi kestää ennenkuin saa sitä sinne vietyä. Ainut että siinä taas sitten kestää kun lääkäri sanelee tuloksen ja kirjeen meille. Tuolla ei ole ollut niiden sanelujen purku koskaan oikein nopeaa hommaa. Ja se että kuinka pitkän ajna päähän saadaan sinne sitten seuraava aika. Äläkä kisu sinä vielä vaivu epätoivoon! Kaikki on mahdollista niin kauan kun sitä monicaa ei näy! Vaikka aika kliseeltä kuulostaaki, mutta tottahan tuo on!

Eewokki, olenkin harkinnut tuota yksityistä puolta, vaikka maksaakin! Ainut ongelma siinä yksityisessäkin se kun lähin yksityinen (ihan klinikka) on n. 150km päässä! Ja täällä paikkakunnalla taas nuo ykstyiset gynekologit ovat samoja kuin siellä sairaalassa jossa käyn!

Elikkäs teinpä tänään aamulla sellaisen tempun että soitin sinne polille ja jätin soittopyynnön sille lääkärille joka on minua aikaisemmin hoitanut. Toivottavasti sillä olis tänään aikaa soittaa minulle. Ei menisi viikonlopun yli, ärsyttää niin tämä asia! Katson nyt mitä tämä "oikea" lääkäri sanoo asiaan ja mietin sitten sitä yksityistä vielä!

Nelli

Vierailija
39/191 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille sympatioista!!! Se keskiviikko meni aika maansa myyneenä, nyt taas alkaa helpottaa ja toiveet siirtyy uudelle kuulle...:) Olis muuten mulle synttärilahja toteutuessaan...=)

Kuten Eevokki sen loistavasti laittoi, välillä kierto tekee tepposiaan ja se on ihan peestä!!! Mä kyllä olin aika varma, että ovis kuitenkin tapahtui, ettei ovuloimattomuus tainnu olla syynä...

Nelli: aika kurja lääkärikäynti sulla! Tiedän tunteen, että sinne menee siinä luulossa, että saa jotain vastauksia, mutta ei...=(

Mutta mulle kävi ainakin ihan samalla tavalla... Täällä keskussairaalassa aletaan tutkia musta vikaa, vasta kun miehen simppatestin tulos tulee.. Kävin silloin huhtikuulla lääkärissä polilla, kun kontrolloitiin kystia...

Maanantaina vien muuten sen simppatestin! Se kun on jäänytja jäänyt, kun sitä pitää viedä naapurikaupunkiin asti. Ja osaltaan siinä on sitä, että pitää myöntää, että tarvitaan apua, luomusti ei onnistu. Se on kova paikka molemmille myöntää, "että hei, mehän kärsitään lapsettomuudesta, meissä on jotain vikaa..."

Mites loput piinailijat?? Kisulla ei ollut toiveet korkella, mites Vilja? Syötkä sä eewokki muuten vielä clomejä?

Pliis, plussatkaa nyt joku!!!!=)

Sofi, yk 16

Vierailija
40/191 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nellillä kyllä ollut tyhmä lääkäri! Etköhän sinäkin ihan tarpeeksi (tai paremminkin liian) kauan ole joutunut odottamaan, ja sitten vaan lisää vitkutellaan...kurjaa :(

Kiva kuulla, että Sofi on jo paremmalla mielellä :) tuo pohjalta nouseminen vie kyllä voimia...niin kuin joku tuolla mielestäni niin osuvasti sanoi aikaisemmin, että elämä menee tällaisissa mulla 35 päivän pätkissä. Se ei oo niin helppoo...

Tänne ei kuuluu mitään, ei edelleenkään oireita mistään....toiveita aina on, mutta jotenkin tuntuu, että se pettymys on tullut jo niin monta kertaa - vaikkakin teillä muilla paljon enemmän pettymyksiä takana. Mutta ei se kuitenkaan toisaalta muuta sitä, miltä ne omat pettymykset tuntuu...lasta kun on odotettu jo toivottu täällä niin paljon jo ennen kuin edes miestä oli löytynyt ;) Mutta voin kyllä vain kuvitella, miltä tuntuu, kun yrityskiertoja takana jotain 20...huh...ansaitsisitte kyllä kaikki plussata tässä kuussa!!!

Mutta täällä tosiian kauhulla odotetaan ensi viikkoa...:(

Vilja, kp30/35