Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuulimunaraskaus, lääkkeellinen tyhjennys ja koska ekat menkat?

14.10.2006 |

Minulla todettiin tuulimuna tämän viikon maanantaina rv 6+3 ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin osastolla välittömästi diagnoosin varmistuttua.

Cytotec-tablettien laitosta n. 2,5 h wc-ssä käydessäni pönttöön tuli joku verimöhkäle.

Tämän jälkeen vuotoa oli jonkinverran mutta ei mitään sellaista mitä minulla on kuukautisten aikaan ( todella runsaat kuukautiset).

Keskiviikkona kävin yksityisellä gynellä varmistamassa tilanteen ja hän sanoi kohdun olevan lähes tyhjä raskausmateriaalista mutta kohdunsuulla oli tukkeena jonkinlainen hyytymä jota yritti " imeä" pois.

Gynen käynnin jälkeen vuoto jonkinverran voimistui mutta ei paljoa.

Torstaina tuli vain tuhruvuotoa mutta eilen alkoivat ikäänkuin menkkakivut ja vuoto alkoi lähes samanlaisena kuin normaalisti kuukautisvuoto minulla onkin ja on jatkunut sellaisena tänäänkin..

Kivut ovat juuri sellaisia kun niitä aina kuukautisten aikana on.

Vuoto ei haiskahda eikä minulla ole kuumetta.

Soitin gynen päivytykseen ja siellä hoitaja sanoi nämä voivat olla ihan normaalit kuukautisetkin ??

Kysymys kuuluukin miten muilla tuulimunaraskauden / lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen on menkat alkaneet ??

Sekavaa tekstiä mutta jospa joku osasi vastata??

Isotikru

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ekat kuukautiset alkoivat neljä viikkoa tyhjennyspäivän jälkeen. Mulla on aina ollut kierto 28 päivää, joten palasin heti normaaliin rytmiin. Tosin jälkivuoto kesti lähes kolme viikkoa, aluksi muutaman päivän vähän kuukautisia runsaampana ja sitten niukkana, mutta kuitenkin.

Vierailija
2/2 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ensimmäiset kuukautiset tulivat hieman reilu viiden viikon päästä lääkkeellisestä tyhjennyksestä. Kiertoni on aina pitkähkö (n. 36 päivää), joten siinä mielessä menkat alkoivat ihan tavalliseen aikaan. Tyhjennysvuotoa tuli pari viikkoa koko ajan vähentyen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla