165-170 cm pitkät!
kuinka paljon painatte ja oletteko tyytyväisiä painoonne?
Kommentit (92)
69kg ja paino laskenut pikku hiljaa jo muutaman kk. (tyyliin 1kg kahdessa viikossa). Laskussa taitaa tuo paino olla edelleen ja toivon laihtuvani ainakin sen 9kg vielä.
Mut ihan tyytyväinen kyllä olen näinkin.
Kohtalaisen tyytyväinen olen mutta ei haittaa jos muutama kilo vähemmän painaisin. Maha on semmosta pömpöttävää löllöä ja takapuolessa + reisissä ylimääräistä.
Ihannepainoni olisi se 55kg. Muuten olen tyytyväinen sillä olen laihduttanut sen 7kg pysyvästi. :)
ja 65kg, olen tyytyväinen, pari kiloa voisi tulla vaikka lisää.
olen täysin tyytyväinen. Välillä paino on tippunut 48-50kg ja se on liian vähän, häviää tissit :) mutta tää on kyllä hyvä!
kun on lantioluut ja tissit jotka ei ikinä menis tuohon kokoon.. Olen 168cm ja 71kg. Alle 60kg olis tarkoitus päästä ennen kesää. 7kg on siis lähtenyt vuoden alusta.
Kipuraja on 60 kg, jos siitä menee yli, alan laihduttaa. Itse asiassa pieni laihis meneillään nyt, tavoitteena 57 kg ja lähtöpaino oli 61 kg, lähinnä alkukesän syöpöttelyjen takia.
Liikun paljon mutta myös rakastan herkkuja, aikamoista taiteilua on painonhallinta. Kun 60 kg menee rikki, alkaa housut puristaa vyötäröltä, eli läski kertyy vatsamakkaraksi heti. Vaatekoko 36.
paljon, reisien välissä ei silti ole "ilmaa" vaan menevät yhteen, tavoitteena tikkureidet ja painoa 55kg.
Painoa on 64kg ja olen tosi tyytyväinen. Tässä pysyn ilman stressiä painosta. Vaatekoko on 36/38.
164/78,5 kg tänään aamulla.Vuosi sitten painoin 134 kg.Vielä matka edessä...
Läskit kun tulee, niin persiiseen se tulee.
tyytyväinen olen. kiinteä ja naisellinen,
Ihan ok paino kiloina. Toisaalta mun kroppa on niin typerän mallinen, että en tiedä mitä tälle pitäis tehdä. Jalat on lihaksikkaan hoikat, perse melko lättänä ja pieni, vyötärö tasapaksu (70cm), kylkiluut paistaa ja dekoltee on kuin keskitysleiriltä vapautetulla, hartiat on leveät. Paino ei siis jakaudu tasaisesti todellakaan ja vartalon malli on roteva mutta luiseva. En ole siis pieni ja siro.
Enkä tosiaankaan ole tyytyväinen painooni. Sopiva paino mulle, sellainen että viihdyn kropassani, on 62-64 eli kymmenisen kiloa vähemmän kuin nyt. Nyt olisi pakko ryhdistäytyä ja alkaa vähentää herkuttelua sekä lisätä kuntoilua!
En ole tyytyväinen. Olen pitkään yrittänyt (tehottomasti) päästä edes 70kg asti mutta miten se muka on niin vaikeaa. n.65kg olisi aika ihanne, siihen olisin jo erittäin tyytyväinen.
Joskus häissäni (monta vuotta ja kaksi lasta sitten..) painoin n.59kg! Silloin olin oikeastaan jo liian laiha, siihen en enää pyri..
pari raskauskiloa viela jaljella. sopivin paino on ollut 52 kg, mutta se oli aika ennen lapsia. nyt 54 tuntuu ja nayttaa hyvalta.
mulla paino kertyy vyotarolle ja normaalistikin mulla om taipumusta leveaan vyotaroon (ennen raskautta n. 67 cm). lantio on kapea (en tieda lukemaa nyt, mutta ennen rakautta 89 cm) ja rinnanymparys ennen rskautta 95 cm ja nyt varmaan jotain 105 cm, kun imetan.
olen melko tyytyväinen. 55 taitaisi olla ihanne, kun olen sironmallinen, niin massuun tuo "ylimääräinen" on jäänyt.
olen tyytyväinen