165-170 cm pitkät!
kuinka paljon painatte ja oletteko tyytyväisiä painoonne?
Kommentit (92)
Ihan ok, ikinä en tosin ole tyytyväinen. Lievä syömishäiriö.
Eli liikaa. Lähtöpaino oli 67kg, tavoite on 50kg ja hyvässä vaiheessa laihdutus on menossa. Laihduin viimeisen viikon kuluessa huimat 2 kiloa, lieneekö ollut nestettä vai mitä.
50-kiloisena olisit jo alipainoinen. Sellaista painoa on myös tosi vaikea säilyttää. Helpommalla pääset jos olet tyytyväinen tuohon 58:aan, mikä on oikein sopiva paino sinulle!
Muutaman kilon kun saisin pois niin olisi ok. Mutta ennen kaikkea haluaisin ja yritän kiinteytyä. Mulla kaikki ylimääräinen on alamahassa ja jenkoissa. Läskit jää löllymään housujen reunojen yli ja ei tod. ole kivannäköistä. Minulla painon pudotessa kaikki lähtee pebasta ja rinnoista. Naisellisia muotoja ei paljonkaan ole.
vain lihasta, en läskiä mistään hinnasta!
Sais olla 2 kg kevyempi. Minulla ilmeisesti "omenavartalo" eli jos on pisarakin ylimäärästä niin se kaikki on vatsassa jolloin näytän lihapullalta kahden riisitikun päässä :D
Olen tiputtanut tammikuusta 5kg joten ihan hyvältä nyt tuntuu mut sais vielä 2kg tippua. Mulla ongelma isot rinnat eli 75E muuten tyytyväinen.
Aloitin painonpudotuksen painosta 73,3 kg ja olin jo 71,5 kg 2 viikon jälkeen. Ikäväkseni minulle määrättiin tapaturman jälkeiseen kipuun lääkettä, mikä nostaa ruokahalua ja lisää painoa.
Paino nousi takaisin tuohon 73,3 kg mutta nyt tiukka puristus päälle. Tänä aamuna paino oli tuon 72,8 kg.
Tavoite olisi 60 - 63 kg eli kun yhdet ihanat farkkuni mahtuvat taas päälle :o)
Olen tyytyväinen kunhan saan raskauden jäljiltä tuon mahanahan kiristettyä ja kummun pois.
yli sadan kilon menee, mutta olen tyytyväinen. Vatsaa voisi vähän kiinteyttää, mutta muuten mulla on hyvä kroppa. Paino jakaantunut tasaisesti kaikkialle.
Salilla treenaan, joten lihaksia löytyy jo jonkin verran ja rasvaa yritän saada pois samalla.
kiinteytyä voisin vähän raskauden jäljiltä (vauva 2kk), muuten tyytyväinen
Muuten laiha, mutta järkyttävä vatsa. Ensimmäistä kertaa elämässä laihiksella (eilisestä asti!), ikää 42 v.
en todellakaan ole tyytyväinen, inhottaa nää läskit!! Olisi pakko laihduttaa, mutta jotenkin en saa aikaiseksi, plääh. Olin vuosikaudet aina 54-55kg, ja se oli mulle se paras paino. Nyt kun 40v lähestyy niin kiloja alkanut kertymään, ja mä vihaan niitä!!
en todellakaan ole tyytyväinen, inhottaa nää läskit!! Olisi pakko laihduttaa, mutta jotenkin en saa aikaiseksi, plääh. Olin vuosikaudet aina 54-55kg, ja se oli mulle se paras paino. Nyt kun 40v lähestyy niin kiloja alkanut kertymään, ja mä vihaan niitä!!
Ikä tuo kiloja. Liikunta ei auta :(. t. se äskeinen 165 cm 58 kg.
Ikä tuo kiloja. Liikunta ei auta :(. t. se äskeinen 165 cm 58 kg.
voi kun mä pääsisin edes tuohon :((. Jotenkin nuorempana sitä laihtui kun vähän vaan katsoi mitä syö ja kävi pari kertaa lenkillä, nyt ei laihdu ei millään :/.
mutta arvelisin painavani n. 61-62 kg, pituus 167. Olen tyytyväinen etenkin pyllyyni, joka on treenistä tullut muodokkaaksi ja naiselliseksi. Vuosia olen painanut välillä 52-59 ja pylly ollut lattana. Maaginen rajapyykki painon suhteen ollut aina tuo 60 kg, jos on mennyt sen päälle, olen laihduttanut. Mutta nyt vihdoinkin, olen sinut kroppani kanssa ja pidän siitä.
Haluaisin painon pysyvän alle 55 kg, joku 53-54kg olisi mielestäni sopiva, niin että painoindeksi olisi hieman alle 20. Ylimääräistä on tullut vyötärölle (alue siinä juuri navan alla) toisen raskauden jälkeen. Liian vähän liikuntaa ja liikaa herkkuja, itseäni saan syyttää. Jonkun verran tuossa on venynyttä nahkaa, mutta kyllä myös ihan ihraa. Reisisellulle ei oikein mitään voi, annan olla.
saisihan tuosta vaikka 10 kiloa pudottaa, mutta ihan ok olo mulla on.. Paino on onneksi jakautunut tasaisesti, en siis ole norsu.. =)
167/58 Eli liikaa. Lähtöpaino oli 67kg, tavoite on 50kg ja hyvässä vaiheessa laihdutus on menossa. Laihduin viimeisen viikon kuluessa huimat 2 kiloa, lieneekö ollut nestettä vai mitä.
sulle se ihanne paino olisi siinä 56-57kg
50 kiloisena olisit jo alipainoinen joten mietis vielä tarkkaan
168/56 olen aina ollutkin.. nyt vaan raskaana niin tuota painoa kertynyt lisää, mutta ei näy muualla kuin mahassa :)
tyytyväinen olin omiin mittoihin ja olen edelleen raskauden pyöreyteen :D