Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sanoa alaiselle, että haluan hänen pukeutuvan asiallisemmin

Vierailija
05.07.2015 |

Miten sanon rikkomatta lakia tai hyviä tapoja, että alaiseni pukeutuminen ei mielestäni ole asiallista? Eilenkin asuna oli alusvaatteet paljastavat shortsit. Yksi päivä pitsirintaliivit loistivat selkeästi liian pienen paidan alta ja kaula-aukosta. Selkä ja vatsa paljaana usein.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vanhan ajan "virastosäännöt", eli ei näkyviä urheilulogoja, ei legginsejä eikä verkkareita koskaan asiakkaiden edessä. Poikkeuksen tekee kesällä siistit tennarit. Tämä pukukoodi karsii samalla vilauttelijat. Tyypillinen työasu naisilla ikään katsomatta on usein mustat housut ja siisti neule tai mekko. Talvella yleensä neulemekkoja ja kesällä joku kukkamekko tennareiden tai balleriinojen kanssa. Mielestäni meillä ei ole tylsän näköistä porukkaa vaan värejä käytetään.

Vierailija
42/44 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy onko hän töissä ilotalossa vai vakavasti otettavalla työpaikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hankalaa. Missään ei yleensä ole kirjoitettu pukeutumiskoodia jos ei ole työasuja erikseen, vaikka tosiasiassa sellainen on. Itse työskentelen pankkikonsernin pääkonttorilla ja on ihan selvää ettei sinne voi tulla alusvaatteet vilkkuen saati missään persetrikoissa. Mutta, en tiedä miten toimittaisiin jos joku ei tajua sitä itse. 

Vierailija
44/44 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa parempaa palkkaa että on varaa kunnon vaatteisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme