Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vahinkoraskaus meni kesken. Nyt surettaa! :/

Vierailija
08.06.2015 |

En oikeasti olisi halunnut edes olla raskaana mutta ehdin kuitenkin jo tottua ajatukseen. Ja just kun ehdin tottua ja hyväksyä, tuli keskenmeno. Nyt surettaa ja itkettää vaikka oikeastihan mun pitäisi kai olla helpottunut? :/

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi