Lue keskustelun säännöt.
Vahinkoraskaus meni kesken. Nyt surettaa! :/
08.06.2015 |
En oikeasti olisi halunnut edes olla raskaana mutta ehdin kuitenkin jo tottua ajatukseen. Ja just kun ehdin tottua ja hyväksyä, tuli keskenmeno. Nyt surettaa ja itkettää vaikka oikeastihan mun pitäisi kai olla helpottunut? :/
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla