2010 HUHTIVAUVAT
Avaan uuden pinon.
Mukaan vaan.
Mä oon tässä pinossa mutta jos sit täti tulee loppukuusta niin poistun koko palstalta ja jätän vauvailut nuorempien hommaksi.
Mulla tänään KP1/30 (about 30)
Niistä L.A. olisi 03.04.2010.
t. Pulleepimu63
Kommentit (259)
eli nyt tympäsee noi negat niin paljon, alan ymmärtää ihmisiä jotka täällä valittanu miten ärsyttävää testata nega toisensa jälkeen mutta kun ei malta olla testaamatta. nyt päätin unohtaa homman ainakin viikoksi, ennen seuraavaa "juhla-iltaa", jolloin ois tarkotus sitte alkoholiakin hörppiä. toivon salaa että myöhänen hcg:n nousu ois omalla kohdalla syy, mutta nyt pistän vauvalehdet kotona kaappiin pöydiltä pyörimästä, ja yritän olla palstailematta viikkoon. jumppasalille mars mars :). plussatuulia kaikille!
Tikunen: Voin kuvitella, että ottaa päähän! Mutta toisaalta vallan loistavaa, ettei tätiä näy ;)
Täällä ottaa vaan muuten päähän...
Tuollaanen75, kp11/29-33
...roikutaan varmaan maailman tappiin! en uskalla edes ajatella siirtyvöni odotuksen puolelle huhtikuisiin kun en oo saanu kunnon plussaa vieläkään testistä!!! oikeesti varmaan maailman haamuimpia viivoja testeissä jotka vielä kaiken hyvän lisäksi ilmestyy vasta sallitun ajan jälkeen, ota nyt sit siitä selvää missä mennään:(. kp on jo 33/30-31 ja oireita on kyl edelleen mut kuten sanoin, ennen kuin on kunnolliset viivat plakkaris en uskalla innostua. tikuselle jaksuja, on kyl hanurista ku ei tiiä mikä on homman nimi!!!
bleeder
eli juu-u, eilisiltana iski mahoton masis yhenäkin, ja tänä aamuna mahoton kiukku, ja näitähän seurasi sitten menkat. eli kp 1:ssä mennään. otan homman positiivisena, eikun uutta junaa raiteille :D reilun viikon päästä. kattelin kalenteria, ollaan kyllä hommailtu tasan 2 vkoa sitten ja aiemminkin, vaikka luulin jo oviksen menneen menojaan. mutta ei silti tärpänny, ei, vaikka oireitahan oli vaikka kuinka, herranen aika, olin niin varma että ois tärpänny! mutta eikun uutta matoa koukkuun, jahka näistä päivistä selvitään. piti ottaa 3 särkylääkettä 2 tunnin sisään, alko kovilla, kovilla krampeilla :/. nyt jo helpottaa. eli toukokuisiin hyppään... bleeder, sun peliä ei oo vielä menetetty!!!!! :D
Täti tuli sit eilen kesken työpäivän. Tietty kävi viel niin hyvä tuuri, et oli uus laukku mukana ja ei mitään siteitä tms siellä!
Taidan siirtyä tonne toukokuun puolelle....
Pahus! Olisi tuon epävarmuuden toivonut päättyvän toiseen suuntaan!!! Mut eihän siinä muu auta kuin uutta putkeen vaan... Pahoittelut siis Tikuselle ja Katzulle! Mut Bleeder!!! Lähetetään nyt sulle sinne se selkee plussatuuli! Ärsyttävää tollanenkin! Mulla kans joskus tuli selkee haamu mut selkeesti annetun ajan jälkeen... Mut jospa tämä nyt olisi kuitenkin sitä itteensä kun kerta on jo tätikin myöhässä :P
Täällä bongattiin eilen selkeä ovis ihan kummalliseen aikaan! kp12 vasta menossa ja pitkähkö kierto ollu. Vaikka mä ja mun selkeät...
Tuollaanen75, kp12/29-32
...koska huomenna on totuuden hetket käsillä!!! tilasin netistä niitä tosi herkkiä testejä ja mun laskujen mukaan niillä pitäis näkyä jo kunnolla vaikka niillä ei niin herkillä ei sit vielä näykään. eli aika pitkälti homman nimi on se, että jos ei huomenna tuu viivaa tikkuun niin mä varmaan nypin karvat päästä 1 kerrallaan ja sit meen lääkäriin ihmetteleen et mikä on homman nimi. tädistä ei oo kyl ollu mitään oireita, mutta armoton väsymys on kyl koko ajan päällä. eli huomenna sit tulee viimeiset väliaikatiedot siitä mihin pinkkaan tämä akka pomppaa...
onnea oviksiin yms kaikkeen muuhun tähän touhuun liittyvään ihan tasapuolisesti kaikille palstailijoille!
bleeder
kp 29/25-28 muuttui aamulla pari tuntia heräämisesta kp 1 elikkä menkat tuli. toinen kierto pillereiden lopettamisen jälkeen joka oli 28 päivää. tiesin jotenkin tilanteen. kun toivoo jotain ei ainakaan tapahdu.
mulla repee pää!!
tein sen herkän testin ja vieläkin vaan haamua puksuttaa, ota siitä sitten selvää:(. soitin neuvolaan, mietittiin sitä mun mahdollisen myöhäisen ovulaation mahdollisuutta ja todettiin et koetan sitkutella maanantaille asti ennen kun meen kokeisiin labraan. jos ennen sitä tulee kunnon plussa tai täti tulee niin ei tietenkään tartte mennä, mut muuten sit sinne. että ottaa tää epäselvyys päähän!!!!!
ei auta muuta ku oottaa varmaan sinne loppuviikkoon, jos mulla oli se ovis sit sen viikon myöhäs niin laskujen mukaan to tai pe ois sit oikea aika jolloin tädin viimeistään pitäis tulla ja jos ei tuu niin jotain pitäis alkaa kunnolla näkyä testeissä. on kyl turhauttavaa:(
bleeder
kp2/29 yk on sitten 3...
Toivon plussatuulia kaikille!!!!
huhtikuu on hyvä kuu.
Eikun takaisin auringonpaisteeseen.
Pampa, kp3/28-29
eli siis huhtivauvaa toivottaisiin tännekin. Maaliskuussa on aloitettu toivominen, jospa nyt tässä kierrossa onnistaisi.
Mansikkainen kp 1/29?
Ensimmäinen varsinainen yrityskierros alkamassa, edellisestä jo vähän toivoin, mutta nyt kunnon yrityksellä:)
Kolmatta yritetään ja olis ihana saada keväällä vauva!
Jensa
Jep, eli menkat alko, ja siirryn tuolta maaliskuisista tänne huhtikuisiin toiveilemaan. Yk 5 lähti käyntiin.. :/
Jännityksellä odotan miten tulee käymään, kolmatta lasta kuumeillaan, olotila jokseenkin malttamaton...
Onnea matkaan, meille kaikille!
Minä hyppäsin maaliskuun yli suoraan tänne huhtikuisiin super pitkän kierron takia.
Tsemppiä kaikille, toivottavasti saadaan paljon plussia!
Outii, yk2 kp1/43 (??)
Aina yhtä tylsää tää alkukierto kp vasta 3.
maaliskuisista tänne pöllähdin, lomalla se tädin ketale tuli - sitä kyllä vähän aavistelinkin, kun keskenmenon jälkeinen elimistön toipuminen kesti niin kaaauuaaan.. Nyt vasta ensimmäinen kunnon kierto menossa eli toivo on huipussaan!!! Huhtikuuhan olisi ilmojen myötä loisto aika saada vauva, ei enää niin kylmä ja kesähelteisiin kumminkin hetki aikaa.. Esikoinen nimittäin syntyi keskellä hellekesää -02 eikä se ollut kyl kivaa, ei viimeisillään eikä vastasyntyneen kaa ;)
Onnea kaikille =))
fantasy kp8/28 yk3 (yk 1:stä km)
Hei
Tänne toivotaan myös vaihtelevin fiiliksin uutta vauvaa. Ennestään on jo kolme eli siksi vähän kahden vaiheilla, olisko lapsiluku jo täysi. Nyt kuitenkin ollaan kallistuttu toivomaan vielä yhtä lasta lisää, joten liitynpä joukkoonne. Tämä olisi meillä toka yrityskerta, tosin toi eka oli vielä vähän empimistä ja käytettiin ehkäisyä kriittisinä päivinä.
Kolmea edellistä yritettiin seuraavasti: ekaa 1v 10 kk, tokaa 6kk ja kolmas tärppäsi heti.
tutkin tos äsken ite netistä hakusanoil hcg hormoni kuinka paljon sitä raskauden alus erittyy viikoille 4 vaihtelu oli 3-jotain päälle satoja ja vielä viikoilla 5 se pienin luku oli 18!!! eliu siis hyvin on mahkut olla raskaana! Mua alkoi jännittää ku tein sellasen herkän testin (tiedän, taas malttamaton ku piti oottaa huomiseen!!) ja siinä mun mielestä oli ihan heikkoakin heikompi viiva, mutta en kyllä täs mistään ilosta pompi ennen kuin mulla on kunnon viiva plakkaris... eli ajatus ois sunnuntaihin asti kärvistellä ja jos ei oo täti tullu mun elämää pilaamaan niin teen uuden testi aamupissasta!! pidän peukut ja kaikki muutkin ristis et onnais!!!
bleeder