Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hoidat parisuhdettasi?

Vierailija
25.06.2009 |

Ne pienet eleet, miten kerrot rakastavasi ja kunnioittavasi miestäsi, mitä ne ovat?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, joku?

Vierailija
2/5 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupusut ja spontaanit halaukset ohimennessä. Kehun miestä aina kun on aihetta. Teen hänelle juoksulenkin jälkeen proteiinipitoisen iltapalan :) Tarjoan spontaania seksiä, mies tykkää jos hänen yllättää "sillä tavalla", monesti toki tylsästi perjantai-iltaisin, kun on saatu lapset nukkumaan, mutta mikä ettei joskus illan lastenohjelmien aikaan keittiössäkin käy... Iltaisin lasten mentyä nukkumaan köllitään toistemme kainaloissa sohvalla, saunotaan, herkutellaan, viikonloppuisin avataan viinipullo. Kaikkea pientä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suukko miehen niskaan, halaus, annan ottaa pikku torkut rauhassa, kehaisu joskus, kysyn tarviiko apua..

Vierailija
4/5 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyshalaukset ja -suukot. Kehut. Ylipäätään kauniisti puhuminen; sanon mieluummin että "Toisitko mulle kahvia?" kuin että "Tuo mulle kahvia!". Seksistä kieltäydyn aniharvoin (miksi kieltäytyisin kun haluttaa itseäkin!). Tuon joskus kirjakaupasta tai divarista kirjan, jonka uskon kiinnostavan tai jota tiedän hänen etsineen.

Rakkautta meillä tunnustetaan harvoin ääneen, ei vain ole sellaiselle tarvetta.

Vierailija
5/5 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni pussailee, halailee, ihailee ja kehuu vaimoaan vähä väliä :)

Itse teen ruuan, keitän kahvit kun hän tulee töistä. Halaukset, hieronnat ja yleensä rakastelu kuuluvat kokonaisuuteen.. :) Ei valittamista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi