Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Incelit pelkkä kuluerä suomelle. 9mm buranaa lääkkeeksi?
Kommentit (5)
Suurempi kuluerä on mielialalääkkeillä käyvät läskit mammat jotka eivät kykene töihin, lastenkasvatukseen tai mihinkään muuhunkaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Suurempi kuluerä on mielialalääkkeillä käyvät läskit mammat jotka eivät kykene töihin, lastenkasvatukseen tai mihinkään muuhunkaan.
Juuri näin.
tunnen yhden incelin ja se käy sentään töissä ja tienaa itse asiassa helkkarin hyvin. ei kelpaa kuitenkaan naisille koska on niin nörtti. Harva tietää että kaveri on miljonääri. Av-mammat vetää masennuslääkkeitä ja vaan läskistyy.
neitsytnaisten puute on pahenpi vaivamme
Alue: Aihe vapaa
Enemmän minusta ulkomaalaisista roistoista ja huijareista on Suomessa harmia ja kuluja kuin inceleistä, noista pilallehärskiintyneistä vanhoistapiioista, jotka eivät enää kelpaa muhammedeillekaan.