Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Panikoinko aivan turhasta, taasen… Lääkäristä juttua.

Vierailija
24.06.2009 |

Eli eilen oli neuvolalääkäri, olen rv 36. Otin siinä housut pois ja menin siihen pöydän viereen kun lääkäri sanoi että oota niin vaihan siihen ne paperit, siis ne 2 irtopaperia minkä päällä maataan. No lääkäri tuli laittoi hanskat käteen ja otti ne paperit ja ruttasi ne roskiin. ja sitten teki tutkimuksen samoilla hanskoilla. Ja sit mulle vasta välähti et sehän koski niillä samoilla hanskoilla niihin papereihin millä toinen oli maannu ennen mua ja tod. näköisesti ilman housuja. Nyt on kaikkia kauhuskenaarioita mitä tauteja olis voinu saaha. Onko tää vaan mun ylivilkkaan mielikuvituksen& hormonimyrskyn aikaansaannosta vai olisitko oikeesti huolissasi?

Ja tekisitkö valituksen kun lääkäri ei osaa sen verta aseptiikkaa??!!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

panikoi turhasta vaan olet suorastaan hullun neuroottinen :) Minkä ihmeen ebolan kuvittelet säilyvän hengissä kuivalla paperilla?

lepo vaan!

Vierailija
2/14 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että naisen emätin on aika bakteeripitoinen paikka, paljon ennemmin kuin se kuiva paperi. Steriilejä hanskoja käytetään käsittääkseni vasta synnytyksen alettua kun kohdunsuu on auki ja sikiön steriiliin ympäristöön on suora yhteys. Älä suotta panikoi asiasta. Voithan tuosta huomauttaa, jos siltä tuntuu, lääkärin pitäis muistaa panna ne paperit roskiin heti edellisen potilaan noustua pöydältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiviä mä eniten pelkään... ehkä ne on nää hormonit kun saa ylivallan!!

Vierailija
4/14 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vaan sen takia kun ma oon itse tosi bakteerikammonen ja kuulostaa niin multa! no sen verran voin rauhotella etta et ole hiv:ia tosta saanu.

Vierailija
5/14 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuonhan mä juuri halusinkin kuulla!

Vierailija
6/14 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt sentään steriilejä ole, jos ne on sieltä avatusta laatikosta nykästy... Ei siinä paperilla nyt varmaan kenenkään eritteitä varsinaisesti ollut.

Vierailija
7/14 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

helposti edes limakalvokontaktissa (siis vaikka harrastaisit seksia ilman kondomia kantajan kanssa niin et valttis sais tartuntaa) joten huoli pois.

Vierailija
8/14 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellanen epäilyttävän näkönen typykkä. ja se lääkäri vielä mittas sen sf-mitan ja tonki kaappeja niilä hanskoilla ja sit eiku sisään vaan... ja se tosissaan otti ihan siitä persiin alle laitettavasta paprusta eka kiinni ja ruttas ne ja eiku samat hanskat käessä koski vielä roskikseenkin...

Vierailija
9/14 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tekisitkö tästä lääkärin toiminnasta valituksen?

Vierailija
10/14 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan joo, tekisin.

t. se toinen bakteerikammoinen

Vierailija
11/14 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne hanskat eivät ole steriilejä mitä tuollaisissa toimenpiteissä käytetään. Ovat lähinnä lääkärin suojaksi! Ajattelepa mitä KAIKKIA mahdollisia pöpöjä on voinut niihin hanskoihin lentää ilman kautta kun se epäilyttävän näköinen typy on sen hanskalaatikon lähellä avannut jalkansa!!

Todellakaan et tee valitusta. Toi on aivan normitoimintaa lääkäriltä. jos olet noin bakteerikammoinen, niin kenties seuraava sisätutkimus täytyy tehdä steriilissä leikkaussaliympäristössä?

Vierailija
12/14 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka niissä saattoi olla toisen eritettä ja sit samoilla tutki mut? Ja koski niillä vaikka mihin ennenkö ne tökkäs sisälle. ootko sitä mieltä ettei ollu huomauttamista tai mitään tautivaaraa?

Vierailija
13/14 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tautivaaraa kuitenkaan on mutta ei tuo nyt mitenkaan hygieeniseltakaan kuulosta kaivella kaikenmaailman kaappeja ja roskiksia hanskat kadessa ja tehda sitten sisatutkimus niilla samoilla. kas kun ei kayny valilla vessassa ne hanskat kadessa.

Vierailija
14/14 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin minä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi