Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta pizzaa tilaat perheellesi?

Vierailija
20.05.2015 |

Montako perheeseen kuuluu ja miten pizzat jaetaan?

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaamme pizzaa ehkä kerran vuodessa. Vähän turhan kallista, sillä tarvitaan seitsemän pizzaa.

Teemme pizzaa yleensä itse, ja se on parempaa kuin tilattu.

Vierailija
82/96 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä henkeä, yleensä kaksi pitsaa. Joskus harvemmin kolme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on kuusi henkilöä ja neljä pitsaa riittää oikein hyvin.

Vierailija
84/96 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheeseen kuuluu 1 henkilö. Tilaan kaksi pizzaa.

Jaan kaiken täysin tasan.

Vierailija
85/96 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä 2, kolmen hengen perhe

Vierailija
86/96 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Meitä on 2 aikuista ja 3 lasta ja 3 pitsaa tilataan. Miehelle oma ja mulle sekä lapsille yhteiset kaksi. Lapset 10, 7 ja 5. Nuorin syö 1/8 osaa yhdestä, on pikkuruinen ja pieniruokainen. Itse syön pari palaa ja pojat vetää loput. Yleensä jää pala tai pari ja minä ne sitten napsin. Jos tämä 10 vuotias on tosi nälkäinen ja haluaa oman pitsan sen hän myös saa. Sit tilataan neljä :)

Mua niiin ärsyttää tuo että miehelle oma ja sit vaimo joutuu jakamaan lapsille omastaan. Meillä tosi harvoin tilataan pitsoja, syynä se että aina tulee riitaa kun mies haluaa ihan oman pitsan ja itse joudun omani jakamaan kahden lapsen kanssa jolla älyttömän hyvä ruokahalu ja heidän syödessä, mulle jää ehkä maksimissaan yksi siivu ja lapsilla saattaa jäädä (tosi harvoin) 1-2 siivua joita mies kyylää että saisiko syödä ne 🙄 vaikka jo söi oman ison pitsan. Syynä se miksi tilataan vain 2, on se että mies on nuuka ja minä joudun 99% aina maksamaan nuo pitsat ja ei varaa kun mulla pienempi palkka kuin miehellä. Seuraavalla kerralla kyllä teen sen että mies saa jakaa lapsien kanssa kun mä VIHDOIN vedän oman pitsan!

Vierailija
87/96 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle perhepitsa ja miehelle normi.

Vierailija
88/96 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ihmistä, kaksi pizzaa, helppoa!

Vierailija
89/96 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 ihmistä ja 5 pitsaa. Jokaiselle oma ja sitten viidennestä saa ottaa siivuja jos jäi nälkä tai jos miehen sisaren lapsi on kylässä (kuten usein on)

Vierailija
90/96 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 henkilöä (minä, mies ja 6V lapsi) ja tilataan yleensä 2 pitsaa. Miehelle oma, sekä mulle ja lapselle yhteinen, vaikkakin lapsi syö huomattavasti enemmän kuin puolet ja mulle jää yleensä se 2 slicea maksimissaan.

Vierailija
91/96 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

3 henkilöä (minä, mies ja 6V lapsi) ja tilataan yleensä 2 pitsaa. Miehelle oma, sekä mulle ja lapselle yhteinen, vaikkakin lapsi syö huomattavasti enemmän kuin puolet ja mulle jää yleensä se 2 slicea maksimissaan.

Meillä mies alkoi ehdottamaan tyyliin "Ota sä lapsien kans yhteinen, mä otan oman" kun oli nuuka/mietti liikaa rahaa. Ja tilasikin vaan sen kaksi joista toisen söi itse ja mä ja lapset syötiin se toinen, ja se ei todellakaan riittänyt. Seuraavalla kerralla ehdotti taas samaa johon totesin että JOKAINEN saa oman pitsan kun sitä kuitenkin todella harvoin syödään. Tai sitten ei tilata ollenkaan. Ehkä tilataan kerran pari puolessa vuodessa kun yleensä tehdään itse. Mutta vastaus kysymykseesi, 3 pitsaa tilataan että jokaiselle on oma.

Vierailija
92/96 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 henkeä (joista yksi on neljävuotias) niin ostetaan 2 pitsaa ja minä ja mies syödään molemmat omistamme, mutta annetaan palaset (puolesta puolet/vähemmän) tytölle molemmat ja tää on meillä toiminut kun tyttö on vähäruokainen.

Vierailija
93/96 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks per pää normaalikokoisia, joskus voidaan ottaa niitä keskikokoisia kaksi, tai yksi isoin koko ja yksi pieni. Siitä normaalikokoisesta jää mun omasta yleensä noin puolet, ja toinen poikakaan ei yleensä jaksa kokonaan, eikä ehkä toinenkaan ihan. Mies syö aina kaikki. Sitä syödään sitten iltapalaksi ja ehkä vielä seuraavana päivänäkin.

Pojat 14v. 

Minä sairaaloisen lihava.

Vierailija
94/96 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En tilaa, teen jotain 4-5 pellillistä, tai siis ohuita pyöreitä pitsoja, neljä syöjää ja yleensä jää seuraavalle päivälle joku pala. Miehellä menee kokonainen, lapsilla ja minulla muutama siivu.

4-5 pizzaa

Miinus 1 pizza miehelle

Miinus 4x2 siivua

Mun matikalla tuosta jää 2 kokonaista pizzaa seuraavalle päivälle, ei "joku pala" 

Vierailija
95/96 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille oma ja seuraavana syö ne joilla jäljellä (3 henk)

Vierailija
96/96 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä otetaan yleensä 4 pitsaa ja kahdet ranskalaiset. Syöjiä 2 aikuista ja 3 teiniä. Meillä kaikki tykkäävät syödä pitsaa niin että päällä ranskalaisia.  Lapsille omat pitsat ja me vanhemmat syödään sitten yksi pitsa puoliksi. Tosin usein yksi lapsista (tyttö) ei jaksa omasta pitsastaan kuin puolet ja me vanhemmat saadaan siitä lisää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi