Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautua naapureiden riitelyyn? (heillä 1v lapsi)

Vierailija
14.06.2009 |

Naapurit tosiaan riitelee/tappelee n.1-5krt/kk ihan yö aikaan, mutta myös päivisin. Kerran on jopa ukko sieltä lähtenyt kännissä ajelemaan autolla poissa ja muutamaan kertaan tavarat/ihmiset lennelly pitkin seiniä.

Yhdesti myös kun satuin ohi kävelemään niin riitelivät ulkona, mies valitti naiselle että miks sen pitää olla koko viikonloppu yötä päivää päissään... Ja tämän viikonlopun ajan mies ei ollut kotona, vaan nainen oli kahdestaan lapsen kanssa.

Kannattaako tämmösistä asioista soittaa lastensuojeluun tai muualle vai annanko vaan olla? Tekisivätkö etes mitään tämmösessä tapauksessa? Se lapsihan mulla tässä huolettaa eniten :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan nämä riitelyt ovat olleet semmosia että niihin on itse herännyt yöllä.

Vierailija
2/4 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne viranomaiset saa sitten päättää tekeekö ne asialle jotain vai ei. Väkivalta ja humalainen hoitaja ei todellakaan tee lapselle hyää. Jos pahoja riitoja on noin usein, niin pistää miettimään, minkä verran on hiljaisempaa väkivaltaa? Siis sellaista mikä ei naapuriin asti kuulu, mutta vahingoittaa lasta myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä soittaisin.

Vierailija
4/4 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempihan se on varmasti sinne soitella, päättäkööt sitten mitä tehdä vai tehdäkö mitään.

Tuli vain mieleen, että jos ja kun naapureihin otetaan yhteyttä niin helpostihan he kaiken kieltävät ja esittävät "normaaleja", sittenhän kaikki on ollut ihan turhaa.

No mutta kuitenkin, mihin sitä sitten voi soittaa? Löysin meidän kaupungin sivuilta lastensuojelun päivystys numeron, jossa lukee että akuuteissa tilanteissa yms. Sinnekö soitan sitten? Vai onko joku muu numero olemassa vielä?