Mitä mun pitäis tehdä, että mä sairastuisin nyt heti?
Mun pitäis mennä tekemään seitsemäs yövuoro putkeen ja mut heitetäänkin nyt ihan vieraaseen työpisteeseen, eikä mulla nyt riitä energiaa eikä halua eikä resursseja opetella yhdeksi yöksi ihan uusia kuvioita. Mä oon tän aamupäivän nyt itkeny täällä kotona, eikä mua nyt nukutakaan, kun mua stressaa ensi yö niin kovasti.
Ja juu, uusi duuni on hakusessa ja nyt rupean etsimään ihan tosissani!
Kommentit (9)
pari tupakkaa, niin kuume nousee.
Mikset yksinkertisesti soita ja sano, että nyt aloit oksennella? Tosi paljon mahatautia liikkeellä ja tilanteesi kuullostaa niin stressaavalta, että oksennus varmaan tulisikin ihan vaan stressistä jos ilman ksentamista et kehtaa soittaa :)
Tiedän ton heittopussitunteen, älä mene sinne töihin kun noin kurjasti kohtelevat.
Sen tietää vain itse, eli peace of kake
handlaat homman. Älä anna paniikille valtaa!
mulla vastaavassa tilanteessa ( yksin sijaisena yövuorossa) nousi kuume yli 38 asteen pelkästä stressistä. Jospa sinullekkin kävisi niin. Toivotaan!
Mun pitäis tulla nyt oikeasti kipeäksi, että mä sitten voisin soittaa ja sanoa, ettei nyt kykene. Ja mieluummin sellainen sairaus tai vamma, johon tarvitsee lääkärin hoitoa, että mua ei sitten epäiltäisi laisinkaan vilunkipelistä.
Saamari, että ottaa aivoon tää luterilainen velvollisuudentunto!!!
-ap-
vuodatat siellä huolesi ja kerrot että olet niin väsynyt että et kerta kaikkiaan jaksa keskittyä työhön etkä uuden oppimiseen.
jos se noin vaikeaa on soitta ja sanoa, et olen kipeä, niin sit sä menet ja teet duunisi. Todellakaan yhden yövuoron takia ruveta ihan oikeasti sairastuttamaan ketään.
Nukkumaan ja kahvia ja töihin!
Huono olo on jo ihan väsymyksestä. Jospa mun rukouksiini vastattaisiin ja heräisin kipeänä. Tai jos mä keksin sitten illalla levänneenä jotain. Pitäkää peukkuja.. -ap-
Pitäiskö "leikata kovaa leipää ja veitsi lipsahtaa"? Vai mitä hemmettiä mä nyt keksisin? Ja mä oon sitten ihan helvetin tosissani nyt!