Mitä olisit tehnyt jos olisit löytänyt ne Turun setelit kidnappauksesta??
Siis jos minä olisin ne löytänyt, niin olisin keränyt talteen jos kukaan ei olis nähnyt ja ottanut omakseni, autuaan tietämättömänä koko kidnappauksesta.
Onneks en ollut siinä paikalla....olis voinut olla aika pahat seuraukset! :-DD Tai sitten ei...
Kommentit (51)
siitä kidnappauksesta, niin oliisn ottanut siitä paljon ittelleni ja vienyt loput poliisille.
joten löytäjän henkilöllisyys olisi nopeasti ollut selvillä auton rekisterinumeron perusteella -> en olisi harkinnutkaan rahojen pitämistä.
Veisin kyllä poliisille, vaikka löytäisin umpimetsästä.
Joku kirjoitti taas ITSE HYÖTYMISESTÄ. Ettekö oikeesti osaa ajatella muutakun ITSEÄNNE ja OMAA NAPAANNE.
Tosi ihana kuitenkin huomata et Suomesta löytyy vielä muitakin rehellisiä. Se onkin paras juttu Suomessa. Jossakin toisaalla ollaan niin omatunnottomia ja korruptoituneita että päähän ei mahdu muuta kun raha.
Mies ajoi lasten kanssa Louheen n. klo 12.oo, jolloin poliisit juuri keräilivät seteleitä.Oli ollut aika hurjan näköistä kun sitä rahaa oli ollut isoina nippuina pitkin ajoramppia ja ulkopuolella ihmiset jonottivat köyhäinapua ruokajonossa.
jos josain on tukuittan siolosia seteleitä niin niiden sarjanumerot on jollain tiedossa ja toisekseen sit ne turvakamerat......
Rikos on oikein jos siitä ei jää kiinni. Muuta ei näiden lukuisten ihmisten vastauksista voi päätellä.
Ilmeisesti varastaminen on heistä oikein mutta rikollisille vaaditaan samaan hengenvetoon kovia rangaistuksia. Jos itse varastaa, se onkin sitten ihan sallittua. Voi elämä.
niin oletteko varmoja, että se uutinen, että ohikulkija ne oikeasti löysi eikä esim. itse poliisi takaa-ajossa? Sehän jo silloin oli jäljillä.
Tässä vaiheessa on minusta turha haukkua rikkaita piheiksi ja ettei antaisi löytöpalkkiota. Ajatteletteko, että kahden viikon piinan jälkeen perheellä ajatus kulkee ihan kaikkia latuja mallikkaasti. Minä en ainakaan sitä perheeltä odota.
Toisekseen, en voi olla mainitsematta, että perhe ei elvistele rahoillaan. En ole ennen edes osannut ajatella, paljonko heillä rahaa on. Sen olen kuullut, että nainen oli paikkakunnan rikkain, mutta sen tittelin sillä pienellä paikkakunnalla sai hyvin monenlaisella summalla.
että rikkaat ovat yleensä pihejä, koska he usein sitä ovat. En väittänyt että kaikki rikkaat - tai tämä nimenomainen perhe - ovat pihejä. Mutta av-urpot kun eivät lue mitä kirjoitetaan, vaan lukevat niinkuin haluavat tekstin nähdä...
mukaan lahjoittanut jo aiemmin suuren osan omaisuudestaan hyväntekeväisyyteen, ja on nyt suvun 'köyhin'.
Jos aletaan ylistää, niin eiköhän ne joilla rahaa on, osaa käyttää sitä normaalisti, mutta muut olettavat, että pitäisi sitä rahaa sitten muille kylvää, kun eihän se tuntuisi missään...
...Vaan tuskin, rikkaat ne on niin pihejä yleensä.
Jos olisin ollut kävellen liikenteessä ja mulla olis niin kun niin usein joku huppari päällä, olisin vetäissyt hupun päähän ja napannut setelit mukaan.
Ja jos löytäisin rahaa metsästä niin ihan varmasti ottaisin itteleni, koska se joka ne sinne on jättänyt on ne tuskin ihan rehellisin keinoin itsekään hankkinut.
Tänä päivänä kun on eurot, niin en mä nyt niin tyhmä olis että seteleitä joista voisin odottaa että ovat numerot tallessa koska ovat siistit niput, kävis niitä suomessa tuhlaamassa.
Tietenkin käväisisin jollain ulkomaan reissulla ja tuhlaisin setelit jossain ihan muualla missä liikkuu myös paljon suomalaisia.
Oikeesti, rehelliset on ne jotka aina häviää lopulla, vaikka niin ei pitäisi olla.
Siellä oli kamerat joten olisi ne tultu teiltä hakemaan
mukaan lahjoittanut jo aiemmin suuren osan omaisuudestaan hyväntekeväisyyteen, ja on nyt suvun 'köyhin'.