Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko miehenne kanssa ulkonäöltänne samantasoisia?

Vierailija
12.06.2009 |

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihan tavallisen näköinen

Vierailija
2/50 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan luokkaa "tavallinen+", eli ihan normaalin näköisiä kivalla tavalla, ei huippuhyvännäköisiä muttei rumiakaan. Mukavan näköisiä ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä ehkä näen mieheni myös vähän ruusunpunaisten lasien läpi, ja voisin toisaalta väittää, että hän oli/on paremman tasoinen.

Tai siis nykyään tietysti onkin, kun mulla on ylipainoa jokunen kilo.

Vierailija
4/50 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kaunis ja mies tavis.

Vierailija
5/50 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä luultiin nuorempana usein sisaruksiksi. Mutta nykyään mä olen kyllä selvästi miestä tasokkaampi, koska olen säilynyt paremmin terveiden elämäntapojen vuoksi.

Vierailija
6/50 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niin, että (tuntuu oudolta sanoa itsestä) minä olen enemmän klassisen kaunis ja mies on sellaisellä jäyhällä tavalla komea. Ei siis mikään kiiltokuvakomea, sellaiset miehet eivät uppoa minuun yhtään.

Vierailija
7/50 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on omalla tavallaan aika erikoisen näköinen. Silti hän on niin miellyttävä tyyppi, että sen erikoisuuden unohtaa... Kun näin hänet ekan kerran ajattelin että onpa kumman näköinen:DD.

Mä olen taas aika kaunis tai söpö.

Vierailija
8/50 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 22v. ja klassisen kaunis, mies on 47v. ja kasvoiltaan ei voi komeaksi kehua, ja ikä alkaa näkyä. Onneksi hänessä on muutakin :)

Vierailija
9/50 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni on komea ja tumma ja minä tavallisen näköinen ja vaalea.

Vierailija
10/50 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies näyttää tavalliselta, minusta on tullut iso läski ämmä.

Vierailija
11/50 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minua nyt ei enää voi kauniiksi kehua.

Vierailija
12/50 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tumma ja komea, jatkuvasti huomaa miten naiset katsovat perään. Minä taas ihan tavis. Jopa ruma. :)

Mitähän tuo mies minussa näkee. :P

Vierailija
13/50 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaan kategoriaan niputtaa noin niinkuin tyylillisesti. Molemmat ollaan jollainlailla hieman valtavirrasta erottuvia, toisella on paljon tatuointeja ja toisella vihreä irokeesi...

Vierailija
14/50 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehnyt. Itse olen tavallinen, mutta mulla onkin muita avuja... kuten huumorintaju ;P

Vierailija
15/50 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyylikkäämpi kuin mieheni, joka on vähän juntin suomalaisen näköinen, eikä panosta ollenkaan vaatteisiin. Mutta välillä kun katson vahingossa itseäni kauppakeskuksen peilistä, niin aika tavispossu se minäkin olen :)

Vierailija
16/50 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on pitkä ja hoikka ja hänellä on todella hyvä kroppa. Kasvoiltaan taas aika "tavallinen".

Minä taas olen hieman ylipainoinen, mutta kasvoiltani erittäin kaunis.

Joten meidän ulkonäölliset ”vahvuudet” on hieman eri asioita, mutta jollakin tavalla kai puntit tasoissa.

Vierailija
17/50 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miettii että mitä se nainen näkee siinä. Harvemmin on niinpäin että ruma nainen+komea mies. Mutta esim. mulla on komea mies ja itse ole tavis.

Vierailija
18/50 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpikin tavallisia. Itse olen joskus ollut ihan nätti mutta se on hävinnyt näiden kilojen taakse jonnekkin. Kaunis en koskaan ole ollut.

Vierailija
19/50 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme molemmat pitkiä, hoikkia ja varsin hyvännäköisiä, tosin mä olen vähän miestäni pitempi ja tumma, kun taas mieheni on blondi. Mutta tasaveroisia sinänsä ja hyvä niin. Saimme täydellisen näköisiä lapsia tällä yhdistelmällä :)

Vierailija
20/50 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme todella järkyn näköisiä ilmestyksiä. Siis ihan puhtaasti rumia ihmisiä jopa vastenmielisiä.