Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko miehenne kanssa ulkonäöltänne samantasoisia?

Vierailija
12.06.2009 |

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvävartaloinen, hyväkroppainen!

Vierailija
42/50 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meitä on aina kautta historian kehuttu upean näköiseksi pariksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on komea ja karismaattinen. Vaikka onkin hieman pullea, pystyy tyylikkäällä pukeutumisellaan hämäämään paljon.

Minä olen tavis tai jopa ruma. Tunnen itseni ihan harmaavarpuseksi miehen rinnalla. Toisaalta olen normipainossa.

Vierailija
44/50 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ehkä ihan tavallisen kaunis. Miestä ei ainakaan kasvoista voi sanoa komeaksi, mutta hänessä on kaikkea muuta mitä ei liity ulkonäköön.

Pitää huolta hygieniasta ja on tarkka vaatteista ja ennenkaikkea kengistä. Ne pitää olla puhtaat ja puunatut ennenkuin lähtee jonnekin.

Kieltämättä joskus alkaa jo raavituttamaan päätä kun toinen miettii ja pähkäilee puolituntia minkä paidan hän nyt laittaisi näiden housujen kanssa yms...

Vaikka ei ulkonäölliseti olla samaa luokkaa niin silti meissä on sitä jotakin joka pitää yhdessä;)

nyt tuli 10v häistä.

Vierailija
45/50 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on nörtin näköinen ja lihonutkin viime vuosina. Minä olen hoikka ja kauniskasvoinen. Välillä mietin, miksi otin itseäni selkeästi rumemman miehen. Noh, hän on älykäs, kunnollinen ja tienaa hyvin. Toivottavasti se riittää.

Vierailija
46/50 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tavallisennäköinen eli ei olla.

Vierailija
47/50 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea itse arvioida kauneutta/komeutta, mutta joka tapauksessa "samantasoisia".:P

Vierailija
48/50 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies oli nuorempana oikein kivan näköinen, nyt alkaa mahaa kertyä. Itse en ole koskaan ollut kaunis, mutta en ihan susirumakaan. Nykyään varmaan melko tasoissa

Vierailija
49/50 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on tumma ja pitkä ranskalaismies, kiharat paksut hiukset, täydelliset kasvot, mielettömän lihaksikas ja vahva kroppa, kuitenkin hoikka ja sopusuhtainen.

Minä taas kaunis vaalea suomalaistyttö, kurvit kohdallaan, hyvä luusto ja valoisa hymy. Lukuunottamatta muutamaa raskausarpea, olen enemmän kuin tyytyväinen.

Tehtiin myös täydelliset lapset :)

Kyllä päät kääntyy sekä täällä Suomessa että mieheni kotona.

Vaikka kakku on päältä kaunis, on meilläkin omat ongelmamme ja heikkoutemme, hyvin kuitenkin menee. :)

Vierailija
50/50 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tatuoitu ja erikoisesti, pelkästään mustiin pukeutuva "henkinen" tyyppi ja mieheni on ns. pukumies, markkinointipäällikkö eräässä yrityksessä.