Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko miehenne kanssa ulkonäöltänne samantasoisia?

Vierailija
12.06.2009 |

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on komea ja hyvä kroppainen. Minä en edes tavallisen näköinen, lyhyt ja lihava.

Vierailija
22/50 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään superhyvännäköinen, mutta keskimääräistä parempi. Itse olen mielestäni keskivertotasoa hiukan rumempi, vaikken mikään superrumilus.

Miehen mielestä taas hän itse ei ole ollenkaan hullumman näköinen, ja mielestänsä minä olen kaunis :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hottis, mieheni vatsakas nörtti.

Vierailija
24/50 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen selvästi ylipainoinen, hän pitkä ja hoikka. Eli miehen vartalo kauniimpi.

Vierailija
25/50 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ollaan samoilla linjoilla aika pitkälti ja alussa oltiin muutenkin, mutta nyt ehdottomasti mieheni mua paremman näköinen. Raskausarvet ja pullataikinan tavoin lyllyvä vatsani kun eivät tosiaan vedä esteettisesti vertoja mieheni jäntevälle ja hoikalle kropalle. No jospa tästä vielä vähän nousisi itsekin, kuitenkin tuo nuorimmainen vasta 5 vkoa. Ja onneksi miehelle kelpaan näinkin : )

Vierailija
26/50 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme samantasoisia. Mieheni on yhtä kova laittautumaan kuin minä itse. Minun olisi vaikea olla sellaisen kanssa jolla ei riittäisi ymmärrystä sille miksi haluan laittaa itseni viimeisen päälle tilnteeseen kuin tilanteeseen. Olen yhden lapsen äiti ja tämä ei ole muuttanut tilannetta mitenkään.

Vierailija
27/50 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme pukeutumiseltamme jollain lailla "samantyylisiä" ja molemmat huolehdimme ulkonäöstämme urheillen, hoitaen jne. Mutta kyllä geenien puolesta mieheni on paljon minua paremman näköinen! Hänellä on uskomattomat suuret ja kauniit silmät, sopusuhtainen hoikka, mutta lihaksikas vartalo (vaikka sohvalla makaisi ja kaljaa kittaisi) sekä nuorekas iho (ei ryppyjä, ei nyppyjä). Koko hänen sukunsa on tuollaista "kaunista" tyyppiä. Itse olen aika tavallisen näköinen ja vähän jo rupsahtanutkin, mutta huolitehtu ja kaunisvartaloinen. Kasvoiltani en erityisen kaunis ole. Onneksi tyttäret ovat kuin isänsä pienoismalleja ;-D.

Vierailija
28/50 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja mieheni on koko ikänsä saanut kehuja komeudestaan, söpöydestään ja onnistuneesta tyylistään, kun taas minun ulkonäköäni ei ole juuri koskaan kehuttu. Ja nekin vähät kehut ovat liittyneet vaatteisiin, tyyliin tai hoikkuuteen - ei kasvoihin tai kauneuteen sillä tavalla. Eli uskon analyysini olevan oikeassa. Siitä huolimatta olen itseeni tosi tyytyväinen, samoin mieheni vaikuttaa olevan kovin tyytyväinen ulkomuotooni.

Vierailija
29/50 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikkia ja pukeudumme hyvin. Kummassakin on toki virheensä, joten emme mitenkään täydellisiä ole, mutta ehdottomasti keskimääräistä paremman näköinen pariskunta ihan kiinteiden vartaloiden ja laadukkaiden vaatteidenkin takia.

Vierailija
30/50 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kalju, parrakas ja tatuoitu, pukeutuu vain ja ainoastaan mustiin vaatteisiin. Minä taas tykkään hempeistä väreistä. Olemme tyyliltämme aivan erilaisia.

Vierailija
31/50 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies taviksen näköinen, mutta paremmin koulutettu ja varakas.

Minä hoikka, nuorekas ja...jopa kaunis, mutta en niin korkeasti koulutettu.

Vierailija
32/50 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanotaanko niin, että kaksi raskautta on jättänyt jälkensä vähän joka puolelle.

Vierailija
33/50 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on vaatimattomamman näköinen (ylipainoa, pukeutuu huonosti, tuskin tukkaa) mutta hyvin karismaattinen, minä taas huoliteltu ja hyvävartaloinen, mutta karismaa tuskin lainkaan.

Vierailija
34/50 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen lääkäri kirjoittanut: atleettinen ( selkä ongelmista kyse) ja mulle obeesi (synnytystapa arviointi).

Eli, kyllä mies on pitkä ja komea, ja minä lyhyt ja läski.

Toivon mukaan saan jostain voimia laihduttamiseen....Mutta miesa rakastaa ulkomuodosta huolimatta, thank God!!!!

Vierailija
35/50 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen (ja luulen, että joidenkin muidenkin) mielestä ei. Mies ei ehkä ole kaikkien mielestä erityisen komea tai viehättävänä näköinen, mutta minuun hänen karismansa puree kympillä! Itse taas olen monen mielestä hyvinkin kaunis. Omasta mielestäni olen lähinnä söpö ja siro. Mies on kropaltaan sellainen hoikka ja jäntevä, tanssijakroppainen. Ja kasvoiltaan hän on persoonallisen näköinen. Ihanat tuikkivat silmät ja pörrötukka :)

Vierailija
36/50 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 20v nuorempi ja ukkeli on jo harmaa ja kurttuinen... silti ihana mies

Vierailija
37/50 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lyhyt (162cm) ja paksu.. Mies pitkä ja hoikka (192cm)

Vierailija
38/50 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vähän sellainen "kiiltokuvapoika" ja kaipa monen mieleen hyvännäköinen. Itse taas olen tykännyt aina vähän rosoisemman näköisistä, mutta kun tämä on muuten niin ihana ;) Pitkä ja hyvät piirteet, sopivanpainoinen, mutta ei kovin lihaksikas.

Minä olen muutaman vuoden miestä vanhempi, kasvoilta ehkä aika tavis, hyvä sopusuhtainen kroppa, vaikken kovin pitkä.

Siis, molemmilla puutteemme, mutta varmaankin saman verran plussia ja miinuksia.

Olen tyytyväinen itseeni ja eiköhän mieskin ole :)

Vierailija
39/50 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on komea, pitkä ja hyvä vartaloinen. Myös kasvot ovat kauniit/komeat. Itse olen tavallisen näköinen. Finninaamainen, mutta kroppa on ok. ei treenattu, mutta ok.

Vierailija
40/50 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko on kuntosalilla viihtyvä lihaskimppu ja mä taas tällainen vatsamakkarainen pullero. Molemmat ollaan pitkätukkaisia ja tykätään toisistamme