Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vituttaa tällä hetkellä?

Vierailija
09.06.2009 |

Mulla se että tässä saatanan työpaikassa on yt:t käynnissä............

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syö kyllä naisen hermoja

Vierailija
2/23 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunissa tulee paskaa niskaan ja puukkoja satelee selkään, jalka on paskana, eikä tiedä mikä siinä on, vittu sataa taas ja noi saatanan tiskit on tiskattava!

Ja kohta tulee perhe kotiin ja alkaa se vääntäminen uhmiksen kanssa. Niin ja kaikista pahin: helvetin anoppi tunkee tänne viikonlopuks, vaikka mieskään ei oo la-iltana kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv 23 ja paino tähän mennessä -0.5kg. Pelkään niin pirusti että lihon taas sen 25kg mitä kahdessa aiemmassa raskaudessakin.

Ja naama kortisonikuurin takia ihan turvoksissa. :(

Muutoin ollut aivan ihana päivä, kiitos kahden pikkuiseni. :)

Vierailija
4/23 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittämään ja tulee pakit.

Vierailija
5/23 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä kökin kotona tenavien ja pesukoneiden kans ;) tasa-arvoista...

Vierailija
6/23 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei mies ymmärrä ettei halpaa vessanpyttyä kannata ostaa vaan mieluummin satsata vähän enemmän.

Tuli kyllä sille sanottua sitten vähän liian rumasti :(

ARGH

Vierailija
7/23 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Here goes. Mies on tällä hetkellä koti-isänä taaperon kanssa, minä teen etätöitä erillisessä huoneessa päivisin. Kun lapsi on saatu illalla nukkumaan, mies avaa koneen (jolla istui jo päiväunien ajan kaksi tuntia) eikä liikahdakaan ennen kello yhtä yöllä, jolloin menee nukkumaan. Joka vitun ilta saan katsella sitä touhua kun ukko vaan istuu lysyssä koneella ja selaa 4chania jne. paskasivustoja, uutisia ei tietenkään lue tai muuta yleissivistävää.

Alan olla todella väsynyt tähän että minä olen ainoa joka koskee kotitöihin (minähän meidät elätän muutenkin!!), miestä ei saa tekemään mitään jossei ohjeista hyvissä ajoin eikä sekään aina takaa tuloksia. "Yhteinen aika" on vieras käsite nykyään, sosiaalinen mieheni roikkuu vapaapäivinään kavereidensa kanssa kyllä mutta minulle tiuskii että haluaa olla yksin, jos erehdyn kysymään että tehtäisiinkö jotain yhdessä.

Vierailija
8/23 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

E ei ymmärrä mua, ei rakasta mua, ei hemmottele mua, ei halua tehdä mitään minun mielikseni (paitsi naama norsunvitulla)

Vierailija
9/23 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikat kilot on tiukassa ja nyt ajattelin hätistää ne tehokuurilla, olen lenkkeilly hulluna ja tulos plus 2kg, arg. Turvotusta kai joo mutta sylettää.

Vierailija
10/23 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinhuoltajuuskaan ei ihan herkkua ole. siinäpä niitä! Ai niin, rahat on loppu koko aika.

Vierailija
11/23 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että mies irtisanottiin ja meillä on tuore ISO asuntolaina, ens kuussa jää rahaa 160 euroa ruokaan ja kaksi lasta pitäis ruokkia sillä kuukausi.. Vaikeudet ne vaan vahvistavat, joo...

Vierailija
12/23 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nyt 3 vuotta tuossa miettinyt että mitä se elämältään haluaa!!

Ei suostu puhumaan mistään asioista mitään....on täysin välinpitämön mua kohtaan...nukkuukin eri huoneessa...

V*TTU kun sen LÄHDE!!!!

Vierailija
13/23 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päällimmäisenä vitutuksena

Vierailija
14/23 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keittänyt itselleni ihan helvetinmoisen sopan, josta ei ole helppoa ulospääsytietä. Perkele.

Vierailija
15/23 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää vitun palsta tää väsymys ja nää kivekset.

Vierailija
16/23 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihdan työpaikkaa ja palkka laskee 500 e. Oma valinta, mielenkiintoisempi työ kutsuu. Epäreilua, että periaatteessa samasta duunista, mutta eri koulutuksella saa muut enemmän. Silti mullakin akateeminen loppututkinto. Mutta julkisella sektorilla näin. Barrikadeille tarttis kömpiä.

Vierailija
17/23 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ole miestä. Olen siis sinkku ja niiiiin kyllästynyt tähän olotilaan... Ei vaan oo tullu sopivaa "uhria" vastaan. Ja jos joku sopivan oloinen joskus tullutkin vastaan, niin varmasti ne aina säikähtää jo olemassaolevia lapsia... Vituttaa!

Vierailija
18/23 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hulluja!

Vierailija
19/23 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi mennä laittamaan pyykit koneesta kuivumaan ja uudet koneeseen. Lisäksi keittiö kaaoksessa iltapalan jälkeen. Harmittaa, että suutuin esikoiselle iltapalalla, kun maitoa lensi lattialle hänen riehuessa. Olin tänään pessyt lattian ja kuopuksen kanssa olin juuri taistellut syömisestä...

Mutta muuten mulla on kaikki tosi hyvin.

Vierailija
20/23 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehittelee päässään kaikenlaista, eikä ymmärrä, että ihan itse on aiheuttanut omat kuvitelmansa.

Käyttäisi senkin ajan parisuhteen vaalimiseen, niin homma toimisi OK.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän