Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Miten laihtua 10 kg elokuun loppuun??

Vierailija
09.06.2009 |

Olen menossa HCM juoksemaan ja polvi reistailee pahasti. Pitäisi saada kiloja tippumaan esim 1 kg/viikko. Onko mahdollista?

Vinkkejä kehään, pliis :)

t. maratonimami

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vuoden elokuuhun mennessä on, jos muutat elämäntapojasi pysyvästi. tutustu kalorilaskuri.fi

Vierailija
2/7 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on nyt lähtenyt 7 kiloa 5 viikossa ja voin tosi hyvin. Lainaapa kirjastosta ohjekirja ja noudata sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikanaan kun olin alle 30v. Ei se ollut edes vaikeaa. Homma meni niin että joka päivä noin 2-3 tuntia kevyttä liikuntaa (ei liian rankkaa, koska sitten ei ehkä olisi saanut seuraavana päivänä liikkeelle) josta 1 tunti sellaista lihasohjelmaa jota olen tehnyt lapsesta asti (siis jumppaliikkeitä selkälihaksiin, jalkalihaksiin, vatsalihaksiin jne.) Ja loput jotain aerobista. Lisäksi vähärasvainen ja sokeriton dieetti, jolla syödään kaikki ateriat (muttei mitään naposteluja) mutta annoskoot vähennetään vain puoleen ja mitään ei saa ottaa lisää. Koskaan. Ikinä.

Multa putos tuolla dieetillä silloin noin 12 kiloa kesän aikana. 4 kiloa/ kuukausi, ei se mikään hirveä tahti ole.

Vierailija
4/7 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varma että kun koneella istuminen ja telkkarin tuijotus loppuu niin laihdutus alkaa!

Ihan sama mitä syöt jos kulutat enempi!!

Vierailija
5/7 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vauhtini on kilo/viikko ja kaikkea saa syödä.

Vierailija
6/7 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei se onnistu millään poppaskonsteilla.. Toki paha sanoa miten laihtua helposti jos polvi reistailee pahasti, on hankala lisätä liikuntaa hirveästi..

http://www.laihduta-helposti.net/miten-laihtua/

Vierailija
7/7 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos polvi paskana.

Kiloja olisin karistanut viime vuonna. Vissiin järkevintä osallistua vasta ens vuonna?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi