Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka olette sotkeneet perheenne talouden. Oletteko saaneet "pelastavia enkeleitä"?

Vierailija
22.04.2009 |

Kannattaako siis menettää luottotietonsa ym ja suku ja ystävät sitten säälivät ja saatte ilmaiseksi monenlaista heiltä? Kokemuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei munkaan suku saanu aikoinaan mitään tietää.

Vierailija
2/7 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinä olet teidän elämänne solmuun saanut töppäiltyäsi, niin en yhtään ihmettele. Mitä jos tekisit töitä ja eläisit ihmisiksi? Vai että ilmaiseksi pitäisi auttaa. Ajatteletko sitä juuri potentiaalisena vaihtoehtona? Olisiko kannattanut ajatella etukäteen mitä mikäkin tekosi mahdollisesti aikaansaa? Jestas. Toivottavasti et ole minun sukulaiseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäviä ollaan kiitelty, kun tulevat kylään ruokakassin kanssa. Meille kelpaa myös ystäviltä poistuvat lastentarvikkeet. Se että ollaan onnellisia, kun saadaan, motivoi monia antamaan. Sukulaiset vain syyttelevät, joten heille ei olisi kannattanut paljastaa tilannettamme.

Vierailija
4/7 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin toki auttaisimme, mutta ei se niinkään sääliä olisi vaan sitä, että tottakai on autettava. Arvostus laskisi aikalailla, ellei taustalla olisi jotakin oikein hyvää selitystä, ja siinäkin tapauksessa olisin odottanut, että lapsi olisi meille tullut puhumaan jo ennen kuin yksikään lasku olisi ollut myöhässä, silloin tilanne olisi ollut halvin ja helpoin pelastaa.

Vierailija
5/7 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luottotietojen menetyksestä! En myös ymmärrä, että miksi ei voi pyytää apua silloin, kun luottotiedot vielä on?!

Vierailija
6/7 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostus laskisi, enkä kovin mielelläni olisi tekemisissä. Valitettavaa, mutta näin mä ajattelen. En voi arvostaa aikaihmistä, joka tuolla tavalla sössii asiansa....

Vierailija
7/7 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sukulaisia, jotka ovat menettäneet luottotietonsa ihan omaa tyhmyyttään. Rahat laitetaan uuteen (käytettyyn) autoon, baarireissuun, tms. ja otetaan itse lopputili töistä, kun se työ ei joka hetki ollutkaan kivaa. Sitten jää vuokrat maksamatta ja tulee jokin pakollinen meno (esim. lapsen sairastuminen) ja se kuitataan pikavipillä joka jää maksamatta... Pidän näitä sukulaisia b-luokan kansalaisina, enkä todellakaan auta heitä mitenkään. Yritän puhua järkeä myös niille ylikilteille sukulaismummoille, jotka sinisilmäisyyttään kymmenettä kertaa lainaa rahaa, jota ei tule ikinä saamaan takaisin.

Toisaalta: Oma mieheni on menettänyt luottotietonsa taattuaan perheenjäsenen lainan. Hän on yrittänyt maksaa lainaa pois, tehnyt kahta työtä samanaikaisesti ja elänyt itse kituuttaen. Irtisanomisen vuoksi ei selvinnyt järjettömistä kuukausieristä ja pankki palkitsi ulosottomiehellä ja sitä kautta meni luootiedot. Olimme olleet yhdessä muutaman vuoden kun tilanne selvisi minulle. Otin omiin nimiini pankista lainaa ja mies sai velat maksettua. Hän purskahti itkuun ja piti minua todellisena pelastavana enkelinä. Tiedän hänen olevan säntillisempi laskujen maksaja kuin itse olen, eikä minua tippaakaan pelottanut ottaa hänen kanssaan yhteistä asuntolainaa.

Eli ainakin minulla vaikuttaa hyvin paljon se, koenko että henkilö on itse syyllinen tilanteeseen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän