Kerrasta raskaaksi? Gallup!
Moniko tullut raskaaksi yhdestä kerrasta?
Oliko ns "vahinko"?
Ikäsi?
Kommentit (65)
Kertoja oli useita. Yksi raskaus päättyi ikävästi, kaksi lasta on kuitenkin, tervettä ja hyvinvoivaa. Tähän taitaa jäädä, vaikka kätilö sanoi kerran että tällaisia raskauksia ja synnytyksiä vaan lisää kun on kerta niin helppoa :)
Kerta riitti ja tulin raskaaksi. Oli vahinko, ei ollut edes mun mies..Olin 26v.
suunniteltu. yksi kerta ja ikää 19,,
Pari vuotta myöhemmin tuli yksi huti, mutta seuraavalla tärppäsikin kaksoset : )
raskauduin 33- vuotiaana. 35- vuotiaana tulin myös raskaaksi helpohkosti toisesta kierrosta.
Eka oli vahinko, kumi hajosi mutta en uskonut että voisin juuri silloin tulla raskaaksi enkä hakenut mitään katumuspillereitä. Hyvä niin :)
Toka sai alkunsa kun tavattiin mieheni kanssa pitkästä aikaa, hän oli ollut 2kk komennuksella ulkomailla. Homma vaan lähti käsistä heti kotioven kynnyksellä, kumi jäi laittamatta.. Rakastelimme vielä samana iltana (ja monta muutakin kertaa tuon kierron aikana), aina kumin kanssa, mutta tuo yksi kerta oli sitten ollut liikaa.. Hyvä niin :)
Kolmas oli siinä mielessä suunniteltu että olimme juuri päättäneet yrittää kolmatta lasta. Eka yrityskierto osui vaan sikäli huonoon saumaan, että olimme koko perhe peräkanaa influenssassa, siinä ei paljon jaksanut seksiä ajatella.. paitsi kerran. Ja se riitti :)
Lapsiluku on nyt ehdottomasti täynnä ja tarkkana saa olla ehkäisyn kanssa kun olen näköjään erittäin herkästi raskautuvaa tyyppiä!
mutta yhdyntöjä kyllä enemmän kuin kerran ko. kierrossa. Toivottuja lapsia kaikki ja tekemällä tehtyjä.
Puhutte kierroista, vai ettekö harrasta seksiä kuin yhden kerran kierron aikana?
Esikoinen ekasta kerrasta pillereiden jättämisen jälkeen. Toisen kohdalla laskimme "varmoja päiviä" ja yrittäminen piti aloittaa seuraavien kuukautisten jälkeen. No, siinä mielessä "vahinko", ettei niitä kuukautisia sitten tullutkaan, vaan pulla oli jo uunissa. Kolmannen kohdalla tärppäsi toisesta kierrosta kierukan poiston jälkeen. Nyt ollaan "yritetty" kolme kuukautta...
Ei ollut vahinko, suunnittelematon riskinotto ;) olin 29, esikoinen oli juuri 1 vee ja imetin vielä, kuukautiset oli tulleet 3 krt kahden kk välein .. ja ekaa yritettiin 2 vuotta joten mikä todennäköisyys? Ja tuolla se nyt 10kk ikäinen todennäköisyys tuhisee :)
tapahtunut 2 kertaa, molemmilla kerroilla ehkäisystä huolimatta... Toinen 3,5 v. toinen syntynee syksyllä.
on laaki ja vainaa :o) Eli kerran yhdyntää oviksen aikaan ja pam, siinä se.
Ensimmäinen ja ainoa yritys. =) Ei voi olla kuin kiitollinen. Saas nähdä kuinka kauan seuraavaa pitää yrittää...
kuopus sai alkunsa yhdestä ainoasta mahdollisuudesta. Olin 30 v. Kakkosta oli päätetty yrittää ja ensimmäisestä yhdynnästä ilman ehkäisyä tärppäsi. Seuraavaan yhdyntää kului tuosta viikko, kun oltiin sukuloimassa ympäri Suomen ja yövyttiin paikoissa, joissa ei ollut oikein korrektia jatkaa yritystä. Mutta kuinka ollakaan viikon päästä kotiin paluusta (eli kaksi viikkoa yhdynnästä) testi näytti plussaa. Esikoista tehtiin muutama vuosi aikaisemmin muistaakseni 4 kuukautta.
kolmesti tullut kerrasta raskaaksi
olen ollut 26v, 28v ja 29v
Ikä oli 15v ja vahinkohan tuo taisi olla... =)
ja kakkonen tuli todellakin yhdestä kerrasta. Mulla on aina ollut tosi säännöllinen kierto ja olen ainakin tuntevani ovulaation kp 13/27. Seksiä harrastettiin sitten yhden ainoan kerran ilman kondomia kp 21/27 "varmana päivänä"... Poika tosiaankin tuli, kuten kiertopäiväkin antoi ymmärtää.
Yllätys oli, mutta iloinen sellainen. Varsinainen yritys olisi ilman tätä aloitettu puolta vuotta myöhemmin.
Esikoinen tuli kans ekalla yrityskierrolla, mutta silloin oli seksiä noin 9./10./12. päivä 27 pvn kierrosta (mies lähti sit työmatkalle) ja jonakin noista tärppäsi..
ikä 22-29