Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrasta raskaaksi? Gallup!

Vierailija
08.06.2009 |

Moniko tullut raskaaksi yhdestä kerrasta?

Oliko ns "vahinko"?

Ikäsi?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikä 22-29

Vierailija
22/65 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoja oli useita. Yksi raskaus päättyi ikävästi, kaksi lasta on kuitenkin, tervettä ja hyvinvoivaa. Tähän taitaa jäädä, vaikka kätilö sanoi kerran että tällaisia raskauksia ja synnytyksiä vaan lisää kun on kerta niin helppoa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta riitti ja tulin raskaaksi. Oli vahinko, ei ollut edes mun mies..Olin 26v.

Vierailija
24/65 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunniteltu. yksi kerta ja ikää 19,,

Vierailija
25/65 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta myöhemmin tuli yksi huti, mutta seuraavalla tärppäsikin kaksoset : )

Vierailija
26/65 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauduin 33- vuotiaana. 35- vuotiaana tulin myös raskaaksi helpohkosti toisesta kierrosta.

Vierailija
27/65 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka oli vahinko, kumi hajosi mutta en uskonut että voisin juuri silloin tulla raskaaksi enkä hakenut mitään katumuspillereitä. Hyvä niin :)

Toka sai alkunsa kun tavattiin mieheni kanssa pitkästä aikaa, hän oli ollut 2kk komennuksella ulkomailla. Homma vaan lähti käsistä heti kotioven kynnyksellä, kumi jäi laittamatta.. Rakastelimme vielä samana iltana (ja monta muutakin kertaa tuon kierron aikana), aina kumin kanssa, mutta tuo yksi kerta oli sitten ollut liikaa.. Hyvä niin :)

Kolmas oli siinä mielessä suunniteltu että olimme juuri päättäneet yrittää kolmatta lasta. Eka yrityskierto osui vaan sikäli huonoon saumaan, että olimme koko perhe peräkanaa influenssassa, siinä ei paljon jaksanut seksiä ajatella.. paitsi kerran. Ja se riitti :)

Lapsiluku on nyt ehdottomasti täynnä ja tarkkana saa olla ehkäisyn kanssa kun olen näköjään erittäin herkästi raskautuvaa tyyppiä!

Vierailija
28/65 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yhdyntöjä kyllä enemmän kuin kerran ko. kierrossa. Toivottuja lapsia kaikki ja tekemällä tehtyjä.

Vierailija
29/65 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutte kierroista, vai ettekö harrasta seksiä kuin yhden kerran kierron aikana?

Vierailija
30/65 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen ekasta kerrasta pillereiden jättämisen jälkeen. Toisen kohdalla laskimme "varmoja päiviä" ja yrittäminen piti aloittaa seuraavien kuukautisten jälkeen. No, siinä mielessä "vahinko", ettei niitä kuukautisia sitten tullutkaan, vaan pulla oli jo uunissa. Kolmannen kohdalla tärppäsi toisesta kierrosta kierukan poiston jälkeen. Nyt ollaan "yritetty" kolme kuukautta...

Vierailija
31/65 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut vahinko, suunnittelematon riskinotto ;) olin 29, esikoinen oli juuri 1 vee ja imetin vielä, kuukautiset oli tulleet 3 krt kahden kk välein .. ja ekaa yritettiin 2 vuotta joten mikä todennäköisyys? Ja tuolla se nyt 10kk ikäinen todennäköisyys tuhisee :)

Vierailija
32/65 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia kolme,

raskauksia useita

Vierailija
33/65 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtunut 2 kertaa, molemmilla kerroilla ehkäisystä huolimatta... Toinen 3,5 v. toinen syntynee syksyllä.

Vierailija
34/65 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on laaki ja vainaa :o) Eli kerran yhdyntää oviksen aikaan ja pam, siinä se.

Vierailija
35/65 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen ja ainoa yritys. =) Ei voi olla kuin kiitollinen. Saas nähdä kuinka kauan seuraavaa pitää yrittää...

Vierailija
36/65 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuopus sai alkunsa yhdestä ainoasta mahdollisuudesta. Olin 30 v. Kakkosta oli päätetty yrittää ja ensimmäisestä yhdynnästä ilman ehkäisyä tärppäsi. Seuraavaan yhdyntää kului tuosta viikko, kun oltiin sukuloimassa ympäri Suomen ja yövyttiin paikoissa, joissa ei ollut oikein korrektia jatkaa yritystä. Mutta kuinka ollakaan viikon päästä kotiin paluusta (eli kaksi viikkoa yhdynnästä) testi näytti plussaa. Esikoista tehtiin muutama vuosi aikaisemmin muistaakseni 4 kuukautta.

Vierailija
37/65 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä 39 v.

Vierailija
38/65 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmesti tullut kerrasta raskaaksi

olen ollut 26v, 28v ja 29v

Vierailija
39/65 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä oli 15v ja vahinkohan tuo taisi olla... =)

Vierailija
40/65 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kakkonen tuli todellakin yhdestä kerrasta. Mulla on aina ollut tosi säännöllinen kierto ja olen ainakin tuntevani ovulaation kp 13/27. Seksiä harrastettiin sitten yhden ainoan kerran ilman kondomia kp 21/27 "varmana päivänä"... Poika tosiaankin tuli, kuten kiertopäiväkin antoi ymmärtää.

Yllätys oli, mutta iloinen sellainen. Varsinainen yritys olisi ilman tätä aloitettu puolta vuotta myöhemmin.

Esikoinen tuli kans ekalla yrityskierrolla, mutta silloin oli seksiä noin 9./10./12. päivä 27 pvn kierrosta (mies lähti sit työmatkalle) ja jonakin noista tärppäsi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi