Kerrasta raskaaksi? Gallup!
Moniko tullut raskaaksi yhdestä kerrasta?
Oliko ns "vahinko"?
Ikäsi?
Kommentit (65)
olen raskautunut ekasta kierrosta ja yhdestä yhdynnästä. 33v. ja 34v.
Tiedän tämän siitä, että oli ensimmäinen kerta ilman ehkäisyä eikä tuossa kierrossa ollut muita kertoja.
Esikoista sentään "yritettiin" pari kuukautta ja lukuisia kertoja.
ja kerrasta meni (oli ainoa sekstauskerta koko syksynä), olin 36v.
esikoinen tärppäs ihan heti, olin 24v ja raskaus siis ihan suunniteltu. toisen tekemiseen meni kaks kiertoa
Ei ollut vahinko kummallakaan kerralla. :-) Ika ekalla kerralla 32 vee, tokalla kerralla 37 vee.
Ja monta kertaa: lapsia on nyt kolme.
Eikä kukaan heistä ole vahinko. :)
Ekan lapsen sain 27,5 v:na.
Ja monta kertaa: lapsia on nyt kolme. Eikä kukaan heistä ole vahinko. :)
Kaksi lasta ja molemmat saaneet alkunsa ekasta kierrosta. Ensimmäisen kohdalla olin 24-vuotias ja toisen kohdalla 26-vuotias.
3 kertaa "vahingossa" raskaaksi. No, ei se kyllä mikään vahinko ollut, kun ei ollut mitään ehkäisyä (paitsi yhdessä tapauksessa keskeytetty yhdyntä "ehkäisynä").
2 x yhdestä yhdynnästä ja kerran yhdestä kierrosta raskaaksi. Ikää eka: 18 v, toka: 22 v, kolmas: 23 v.
Eka kun olin 23v. oli suunniteltu ja toinen tuli "vahingossa" 31v. Yks kerta ilman ehkäsyy ja siin se oli.
Kummatkin ovat saman miehen ja ollaan onnellisia vahingosta ja suunnitellusta.
Yksi kerta puolihuolimattomasti ilman ehkäisyä juuri menkkojen loputtua. Lyhyt kierto kun on, niin uusi elämähän siellä ilmoitti tulostaan neljä viikkoa myöhemmin... Olin tuolloin täyttämässä 19 muutaman viikon päästä. Ei "vahinko", kun kerran olin sänkyyn mennyt poikaystävän kanssa, mutta iso yllätys kuitenkin. Nyt yllätys on täyttämässä viisi vuotta. :D
nyt ylpeä maailman ihanimman pojan äiti!!!!!
heti pillereiden lopetuksen jälkeen. Tarkkaa kertaa en tiedä.
Toinen lapsi: seksiä oli vain kerran, ja siitä pamahin paksuksi.
Eka tarkotus, toinen vahinko, mutta iloinen sellainen..=)
Jännä juttu tässä on se, että mulla on ollu aika surkeet kuukautiset aina. Noin kerran-kaks vuodessa. Pillereillä tosin normaalisti.
Mutta tuon kakkosen kohdalla kuukautiset taas heitteli.
Ja mä kun olin luullut että mun on vaikea tulla raskaaksi.. =D
, mutta keskenmenohan siitä sitten tuli 7. vklla.
4 kk:n päästä tärppäs uudestaan ja nyt sitten juuri 35 täyttäneenä menossa synnyttämään toista.
Eka lapsi tärppäs toisella kerralla 31-vuotiaana.
ja siis saman kierron aikana oli seksiä vain sen yhden kerran (mies toisella paikkakunnalla). Ei ollut vahinko vaan kolmas lapsi sai alkunsa heti kun jätimme ehkäisyn pois, ikää oli tuolloin 30 v. Toki tiesimme että ajankohtakin oli otollinen (ovulaatio seuraavana päivänä) eli plussa ei ollut yllätys. Tai oli sen verran että edellisiä lapsia yritettiin ihan pitkän kaavan mukaan, koko ajan ja kuukausitolkulla.