Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoatko mökkeilyä? Miksi?

Vierailija
08.06.2009 |

Mä en ehkä varsinaisesti inhoa, mutten kyllä kamalasti tykkääkään. Hirveä vaiva lämmittää puusaunaa, jossa sit jaksan istua just ja just sen 5min mitä mulla yleensäkin saunominen kestää. Pienten lasten vahtimiseen menee suurin osa ajasta, etteivät satuta itseään tai putoa veteen. Tuntuu, että on nähtävä ihan liikaa vaivaa siihen verrattuna, että jossain välissä ehkä kerkiää pariks minuutiks istahtaa ottamaan aurinkoa tai muuta mitä olis huomattavasti helpompi tehdä kotipihassa.

Kommentit (30)

21/30 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksista huomaa

a) asenneongelmaa

b) täydellistä mökkeilypraktiikan puutetta ja sen aiheuttamaa hermoilua/avuttomuutta

c) Aika nihkeitä mökkejä mammoilla

Vierailija
22/30 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

painostuksella suostun lähtemään vain seuraavilla ehdoilla.

a) mies hoitaa ja vahtii lasta 100% koko mökkiajan

b) minulla on nettiyhteys miehen työpuhelimen kautta ja sähkö tietokoneella agregaatin kautta.

c) saan nukkua ja olla sisällä mökissä 90% mökkiajasta

d) televisio ja dvd-soitin ovat käytössäni 24/7 aggregaattisähköllä

e) mökillä viivytään max 2 vuorokautta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

painostuksella suostun lähtemään vain seuraavilla ehdoilla.

a) mies hoitaa ja vahtii lasta 100% koko mökkiajan

b) minulla on nettiyhteys miehen työpuhelimen kautta ja sähkö tietokoneella agregaatin kautta.

c) saan nukkua ja olla sisällä mökissä 90% mökkiajasta

d) televisio ja dvd-soitin ovat käytössäni 24/7 aggregaattisähköllä

e) mökillä viivytään max 2 vuorokautta

Mä kyllä jättäisin sut kaupunkiin...

Vierailija
24/30 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena äiti yritti pakottaa olla mökillä, pahat traumat jäi! ;) Inhoan itikoita ja muita ötököitä. Luonnon keskellä ei mitään on kuolettavan tylsää, lähin kauppa on 10km päässä. Kammoksun jo mökille vievää pikkutietä, kylmät väreet menee. En siedä sitä järjetöntä must -menoa, pitää kännätä, pitää grillata makkaraa, pitää onkia jne. (Olen absolutisti ja vege.)Joskus joutunut hakee lapset sieltä,mutta nykyisin ei onneksi tarvii edes sitäkään, koska isovanhemmat ottavat mukaansa ja tuovat takaisinkin. Tietävät,että vihaan koko paikkaa,joten yrittävät sitten lapselapsista tehdä mökkihöperöitä.

Vierailija
25/30 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saunamökissämme,yöt nukumme aitassa,muuten päivä menee ulkona puuhatessa tai olla tekemättä mitään. Vedet kannetaan joesta,sähköä ei ole vaan,tunnelmaa antaa kynttilät. Ruokakin tehdään ulkona. 3v hokee kokoajan,että milloin mennään mökille,koululaiset rakentaa majaa,ajaa mopolla,kalastaa,hakkaa puita,ajaa nurtisia,pelaa fudista,heittää tikkaa ja korista ym ym. Ihanaa kiireetöntä yhdessäoloa,syksyllä on sitten aikataulutettua,paljon töitä,treenejä ja sitä sun tätä!

Vierailija
26/30 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sais lapsemme sinne mukaan. Ilman itseäni ei myöskään lapsemme, jonka lähihuoltaja minä olen, lähde anopin mökille.

Jos mies järjestää minulle alkeelliseen mökkiin hotellitason oltavat, hän saa 3-vuotiaamme mukaan mökille, muuten ei.

Vierailija
27/30 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea valitsemallasi tiellä, paskiainen.

Vierailija
28/30 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä sadeilma varustetasoltaan puutteellisessa mökissä on kyllä yhtä tuskaa. Mutta jos on ihana hellekesä, niin kyllä se täytyy ehdottomasti viettää mökillä järven rannalla.

Lapsi aina kinuaa mökille, eikä lannistu huonoista ilmoistakaan. Lapsen takia tulee usein mentyäkin.

Vierailija
29/30 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mökillä aina äärettömän kylmä ja tylsää. Lisäksi pienten lasten vahtiminen meren rannalla on todella rasittavaa.

Vierailija
30/30 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joka paikassa täytyy olla niitä mukavuuksia? Telkkua, nettiä jne. Eikö se olisi todellista arjesta irtautumista, kun menisi vähän vaatimattomiin oloihin ja kun palaa kotiin, sehän olisi todellinen nautinto?

Huippu on kyllä toi yks lähihuoltajaäiskä! Että jos sinulle taataan lokoisat olot, niin sitten lapsi pääsee viettämään aikaa isänsä kanssa, muuten ei. Itsekkyydellä ei sitten ole mitään raja, kai...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä