Siis mitä??Äänestysprosentti 40,4%??
Siis vain 40,4% suomalaisista on viitsinyt käydä äänestämässä??? Minusta sen pitäisi olla pakollista! Kummaa porukkaa...
Kommentit (34)
olisi niin ylivoimaisia. Ihme logiikka. Minkä kokoomuksen kannattajat sille voi, ettei luuserit äänestä?
En minä sitä sanonut, että itse piirtäisin! Niiden kuvien piirtäminen on kannanotto! Useimmat ihmiset ovat pettyneitä vallanpitäjiin.
Ja te hyvätuloiset, hyväosaiset äänestätte kokkareita ja haluatte asiat vielä huonommaksi köyhille ja syrjäytyneille! Sitten kun joku kamala lapsen kohtalo on lehdissä, voivottelette ja haukutte täällä! Kaasutatte kovaa leipäjonojen ohi, ettei tarvitse ajatella niitä, joilla menee huonosti!
Äänestämiseen pitäiskin olla joku äo-raja. Hyvä, että sä olet tajunnut olla äänestämättä.
näiden välinpitämättömienkin pitäisi äänestää? Hehän äänestävät vain sitä Mitroa tai Puhakkaa, vaikka eivät edes tiedä heidän poliittisista mielipiteistään yhtään mitään. Eikö kuitenkin ole parempi, että sellaiset äänestävät, jotka ovat edes tutustuneet ehdokkaansa poliittiseen linjaan.
kuulemma vasemmistolaista ja eräs naapurini SDP:tä. Kaikista en toki tiedä.
kyllä, henkisesti köyhien en. Ja henkisesti köyhät eivät äänestä.
Kannattaisikohan sinun käydä antamassa äänesi vaikka SDP:lle, niin voisit vaikuttaa asioihin!
En minä sitä sanonut, että itse piirtäisin! Niiden kuvien piirtäminen on kannanotto! Useimmat ihmiset ovat pettyneitä vallanpitäjiin.
Ja te hyvätuloiset, hyväosaiset äänestätte kokkareita ja haluatte asiat vielä huonommaksi köyhille ja syrjäytyneille! Sitten kun joku kamala lapsen kohtalo on lehdissä, voivottelette ja haukutte täällä! Kaasutatte kovaa leipäjonojen ohi, ettei tarvitse ajatella niitä, joilla menee huonosti!
luen, tutkin ja kehityn.
Mutta olen huolissani niistä, joilla ei mene hyvin! Kukaan teistä palstalaisista ei heistä välitä! Te olette kovasti huolissanne lapsista, mutta ei teitä kuitenkaan liikuta se, että Suomessa elää jo yli 100 000 lasta köyhyydessä!
Jonkun on myös tehtävä ne todella pienipalkkaiset työt ja jollain 800 euron palkalla ei yksinhuoltaja elätä perhettään. Vähävaraiset jonottavat päivystyksessä, eivät välttämättä pääse ajoissa erikoissairaanhoitoon, kansaneläkeläismummo näkee nälkää ja hänellä ei ole varaa ostaa lääkkeitään...jnejne
joka ei sokaistuisi vallasta ja siitä yltäkylläisyydestä sinne Arkadianmäelle päästyään...En luota heihin.
joka ei sokaistuisi vallasta ja siitä yltäkylläisyydestä sinne Arkadianmäelle päästyään...En luota heihin.
on välinpitämättömiä. Mutta osa äänestysikäisistä on esim. laitoshoidossa, eivätkä voi psyykkisen tai fyysisen vaivansa takia äänestää.
Osa todellakin on köyhiä ja syrjäytyneitä ja jos he äänestäisivät, olisi vasemmistolla ja perussuomalaisilla ihan toiset äänimäärät.
Kun Tony Halme oli ehdokkaana, Jakomäen ukot ja akat paineli uurnille. Vaan Tony petti kaikki, oman puolueensakin.
tarkoittaa minulle kurkkujen käyryys ja joulukuusen koko direktiivejä.
Sitä tarkoitin sillä Arkadianmäellä.
Tänään oli EU-vaalit ja niin edespäin!
Saatteko te jotain nautintoa pilkaamisestakin?
sokaistumisesta ja yltäkylläisyydestä. Kerro ihan konkreettinen esimerkki, miten esimerkiksi Satu Hassi on sokaistunut vallasta?
Ihan sama mitä te muut ajattelette siitä. Äänestämättä jättäminen on myös protesti paskalle politiikalle- ihan sama mitä keski-ikäiset ukot ja akat päättävät, seuraan omaa moraaliani.
Näissä vaaleissa juuri olisi ollut erittäin tärkeää äänestää. Enemmän ne siellä EU:ssa Suomenkin asioista päättää kuin kansanedustajat täällä kotimaassa.
Lähes kaikissa asioissa EU määrää suuret linjaukset.