Siis mitä??Äänestysprosentti 40,4%??
Siis vain 40,4% suomalaisista on viitsinyt käydä äänestämässä??? Minusta sen pitäisi olla pakollista! Kummaa porukkaa...
Kommentit (34)
Onneksi kaikki on kuitenkin valmiita russuttamaan seuraavat viis vuotta.
Mutta kun oishan se äänestäminen saattanut viedä kymmenenkin minuuttia aikaa...
jos olisin käynyt äänestämässä Soinia, pääshän se sinne ilman minun ääntäkin.
N42
äänestyslappuun piirretään pillun kuva!
Olen ollut äänioikeutettu 16 vuotta ja kertaakaan en ole äänestänyt.
Siis vain 40,4% suomalaisista on viitsinyt käydä äänestämässä??? Minusta sen pitäisi olla pakollista! Kummaa porukkaa...
Ne on yleensä kuitenkin ne vasemmistolaiset, jotka nukkuvat. Eli hyvä kun nukkuvat.
siksi en äänestänyt. Palkka 7600+lisät, sitä ne kaikki vaan kiilto silmissä odottaa
äänestivät - sukulaiset, kaveri, naapurit...
ikää tosin vasta 25
Tarkoitus oli mennä, mut ei vaan sit huvittanu.
Ja ei kyl kiinnosta pätkääkään EU-vaalit.
Äänestämiseen pitäiskin olla joku äo-raja. Hyvä, että sä olet tajunnut olla äänestämättä.
Oletko huonosti koulutettu, masentunut, syrjäytynyt vai muuten vaan välinpitämätön?
Ja olen aina äänestynyt (no, ehkä kerran en ole).
Olen kyllä korkeasti koulutettu, omaan hyvän mielenterveyden, en ole syrjäytynyt - mutta olen välinpitämätön aika lailla.... mutta se ei anna minulle lupaa olla äänestämättä.
Oletko huonosti koulutettu, masentunut, syrjäytynyt vai muuten vaan välinpitämätön?
Ne on yleensä kuitenkin ne vasemmistolaiset, jotka nukkuvat. Eli hyvä kun nukkuvat.
En minä sitä sanonut, että itse piirtäisin! Niiden kuvien piirtäminen on kannanotto! Useimmat ihmiset ovat pettyneitä vallanpitäjiin.
Ja te hyvätuloiset, hyväosaiset äänestätte kokkareita ja haluatte asiat vielä huonommaksi köyhille ja syrjäytyneille! Sitten kun joku kamala lapsen kohtalo on lehdissä, voivottelette ja haukutte täällä! Kaasutatte kovaa leipäjonojen ohi, ettei tarvitse ajatella niitä, joilla menee huonosti!
Äänestämiseen pitäiskin olla joku äo-raja. Hyvä, että sä olet tajunnut olla äänestämättä.
hesarin tulospalvelun mukaan äänestysprosentti 40,3..
hyvätuloinen, hyväosainen...et hengaa köyhien kanssa, koska ne oksettavat sinua!
Minä olen pesunkestävä kokoomuslainen. Ja kun tein hesarin vaalikonetestin arvaa, mikä oli tulos? Kolme kymmenestä minulle sopivasta ehdokkaasta oli köyhien puolueen...
Minä äänestän kokoomusta, koska uskon talouden voimaan. Kun yritykset voivat hyvin, ihmisillä on töitä eikä leipäjonoja tarvita. Kokoomus on se puolue, joka ajaa näiden yrittäjien asemaa.
Vanhukset tuskin tietävät, mikä EU edes on ja tietyn ikäiset protestoivat ja ovat äänestämättä. Sitten porukkaan pääsee juuri tuollaiset tapaukset, kun äänestetään tietämättä asiasta mitään. Parlamentin istuntoa lehteriltä seuranneena, voin vain sanoa, että edustajan pitää olla valveutunut, asioista tietävä, kehittymiskykyinen ja esiintymistaitoinen intellektuelli, joka jaksaa tulla kaikkien kanssa toimeen ja jaksaa istua istunnoissa päättämässä asioista tyyliin parin sekunnin äänestysajalla. No, ne jotka eivät tulevaisuudestaan välitä, niin äänestävät just jotain perusjunttia "ilmastonmuutosta ei ole" -tyyliin...Varmaan tulee skandaalia, kun alkaa sammakot lentää suusta..Hävettää jo etukäteen. Onneksi oma ehdokkaani saa jatkaa! Hänen osaamiseensa voin jo luottaa näyttöjen perusteella.
t. N46