Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen pitää netissä avointa päiväkirjaa ja

Vierailija
05.06.2009 |

tilittää siellä kaikki perheensä intiimit seikat kaiken kansan luettavaksi - siis seksielämän, mielenterveysongelmat, lasten ja omat (mielenterveys) diagnoosit, valokuvat ja yksityiskohtaiset tiedon omasta elämästä ja henkilöllisyydestä?

Eivätkö ihmiset osaa pitää rajoistaan kiinni?

Eikö lapsilla ole oikeus yksityisyyteen?

Kuinka paljon vanhempi saa kertoa lastensa henkilökohtaisia asioita netissä - kuka suojaa lasta, jos ei vanhempi itse?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla ei ole elämää netin ulkopuolella, kärsii esim. sosiaalisisten tilanteiden pelosta, masennuksesta ym.

Olen samaa mieltä noista lasten oikeuksista. Mä ite olen laittanut kuvia Facebookiin, kunnes yks päivä aloin ajatella että sehän on MINUN sivu, siispä kuvia vain itsestäni.

Vierailija
2/4 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomionkipeä tyhjäntoimittaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää nää monien pitämät blogit, joissa on tuhat ja sata valokuvaa lapsista, mutta omaa kuvaa ei näy missään. Joskus olen nähnyt sellaisiakin kuvia, joissa äiti lasten kanssa, mutta äidin naaman kohdalla on vain joku pallo, eli on haluttu ne omat kasvot peittää, mutta lapsia silti esitellään.

Vierailija
4/4 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

blogi ja laitan sinne kuvia.Niistä tosin ei voi tunnistaa varsinaisesti meistä ketään...Päivittäisistä jutuista kirjoittelen,mutta ystäviä lukuunottamatta meitä ei voi tunnistaa...

Kävijämäärästä päätellen siellä käy paljonkin populaa lukemassa,kun "oikeita" kavereita mull aei ihan niin paljoa ole.En kyllä kirjota mitään arkaluontoista tai intiimiä,ihan normijuttuja vain.

Facebookkia en voi käsittää;se on syvältä

-M.-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi